«

»

Εκτύπωσέ το Άρθρο

Η ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ Ο ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΤΩΝ ΟΡΧΕΩΝ

 

piase ta arxidia souΟ γενικός αρχίατρος Παύλος Διδάγγελος, πρόεδρος της οργανωτικής επιτροπής του 18ου Ιατρικού Συνεδρίου Ενόπλων Δυνάμεων, ανακοινώνει: Δραματική αύξηση του καρκίνου των όρχεων σε στρατεύσιμους.

Ωστόσο υφίσταται στο πρόβλημα αυτό μια δραματικώτερη διάσταση: «και προσέθεσε ότι οι στρατιώτες διατάζουν να αναφέρουν σε ανώτερους ή γιατρούς για τυχόν ενοχλήσεις-συμπτώματα κατά την διάρκεια της θητείας και της εκπαίδευσής τους, με αποτέλεσμα να έρχονται σε μας με καρκίνο σε προχωρημένο στάδιο».

Ερώτηση: υπάρχουν μητέρες και πατέρες στον τόπο αυτόν που ευσπλαχνίζονται τα παιδιά τους; Υπάρχουν γονείς που όταν άκουσαν τις παραπάνω ανακοινώσεις, έστω να ντράπηκαν λιγάκι και να αναλογίστηκαν τις ευθύνες τους. Που να έψαξαν τι φταίει για το απαράδεκτο αυτό  μεσαιωνικό καθεστώς, το οποίο δολοφονεί τα παιδιά τους! Δεν το νομίζω. Ο χριστιανισμός τους τούς έχει σαπίσει εντελώς τον εγκέφαλο. Εξ άλλου και αυτοί οι ίδιοι τους επέβαλαν να ντρέπονται για τα γεννητικά τους όργανα. Μια αποκτηνωμένη παιδεία, σκαρωμένη από ευνούχους καλόγερους. 

Στο ίδιο συνέδριο δηλώνεται ότι η έγκαιρη αντιμετώπιση του προβλήματος αυτού θεραπεύει το 98% των περιπτώσεων. Αντιθέτως αντιστρόφως ανάλογη είναι η επιτυχία σε σχέση με την καθυστέρηση φανερώσεως και αντιμετωπίσεως του προβλήματος.

Εξ αιτίας ανάλογου περιστατικού – όπου απεβίωσε νεαρός 17 ετών – στο στενό μου περιβάλλον, ερεύνησα το ζήτημα αυτό και διαπίστωσα άλλα πέντε ανάλογα περιστατικά, που ανήκαν στην περίπτωση του «δισταγμού».

Και φυσιολογικά τίθεται το βασανιστικό ερώτημα: Γιατί ντρέπονται οι νεαροί αυτοί ασθενείς να φανερώσουν το συγκεκριμένο πρόβλημα που εμφανίζεται στα γεννητικά τους όργανα; Εάν δηλαδή το πρόβλημα αυτό εμφανίζονταν σε κάποιο άλλο οποιοδήποτε μέρος του σώματός τους, άραγε θα είχαν τον παραμικρό δισταγμό να το φανερώσουν; Βεβαίως και όχι.

Επίσης, οι Έλληνες ντρέπονταν για τα γεννητικά τους όργανα ανέκαθεν; Κι αν όχι από, πότε και για ποιό λόγο περιέπεσαν στην ζωώδη αυτή νοοτροπία και συμπεριφορά;

Η ιστορία είναι κατηγορηματική και σαφέστατη στις απαντήσεις των ερωτημάτων αυτών. Ο χριστιανισμός και μόνον αυτός ευθύνεται για το κατάντημα αυτό. Και μάλιστα οι λεγόμενοι πατέρες της χριστιανικής εκκλησίας. Οι ανώμαλοι και κακούργοι αυτοί άνθρωποι θεωρούσαν αμαρτωλό κάθε μέρος του ανθρωπίνου σώματος, ολόκληρο το σώμα και κατ’ εξοχήν τα γεννητικά όργανα.

Δεν μπορεί κανείς σ’ αυτόν τον κόσμο να αμφισβητήσει ότι ένας λαός, όπως ο Ελληνικός, με τους γυμνικούς του αγώνες, με τα γυμνά του αγάλματα, των οποίων τα γεννητικά όργανα πρόβαλλαν ασύστολα και με τις φαλλοφορίες, θα μπορούσε να θεωρεί αμαρτωλά τα όργανα αυτά. Να ντρέπεται για τα όργανα αυτά. Να διστάζει να τα δείξει όταν έπασχαν από κάτι.

Εκατοντάδες χωρία, από τους λόγους των πατέρων της χριστιανικής πίστης, αφορίζουν στην κυριολεξία το ανθρώπινο σώμα σύσσωμο.
Καταγγέλλω στο σημείο αυτό την άκρατη απανθρωπιά των κακούργων αυτών υπανθρώπων. Ο ιερός μάλιστα Αυγουστίνος θεωρεί το ανθρώπινο γένος βρόμικο επειδή λέει γεννιέται μέσα στις βρομιές της μάνας του. Αυτός ο άγιος!!! Αυτό το βρομερό σκουλήκι.

Μανούλα μου τώρα σ’ αγαπώ χίλιες φορές περισσότερο. Σ’ ευχαριστώ απέραντα που μ’ έφερες σ’ αυτόν τον κόσμο μετά από κυοφορία εννέα μηνών μέσα στη θαλπωρή και την ζεστασιά των μητρικών σου υγρών. Αυτών που το κτήνος αυτό που λέγεται ιερός Αυγουστίνος αποκαλεί βρομιές. Μανούλες όλου του κόσμου σας ζητούμε συγνώμη που δεν βρέθηκε ένα παιδί σας να κόψει την γλώσσα αυτού του καθάρματος της κοινωνίας. Σας ζητούμε συγνώμη που υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που θεωρούν ακόμη το ανθρώπινο κτήνος αυτό ιερό και άγιο. Χίλια συγνώμη.

Υπάρχει λοιπόν ειδική χριστιανική αγωγή περί της γενικής χρήσεως των γεννητικών οργάνων. Στα κατηχητικά διδάσκονταν και διδάσκονται, ακόμη και σήμερα, ότι όποιος αυνανίζεται ή θα τυφλωθεί ή θ’ αρρωστήσει ή θα τρελαθεί κ.ά. Επίσης ότι σίγουρα θα κατακαεί, μετά θάνατον, εις το «πυρ το εξώτερον», εις την «γέεννα του πυρός».

Συνειρμικά λοιπόν ο παθών νεαρός, θεωρώντας το πρόβλημά του ως τιμωρία και ούτως ή άλλως ντρεπόμενος, το αποκρύπτει, με συνέπεια την ανάλογη επιδείνωσή του.

Πόσοι γονείς αισθάνονται συνυπεύθυνοι για την συντήρηση του προβλήματος αυτού, όταν η χριστιανική αυτή αγωγή συνεχίζεται μέχρι τις μέρες μας, ακόμα και για τους νομίζοντες ότι απέχουν αυτής της χριστιανικής νοοτροπίας και αγωγής;

Όποιος λέει αυνανίζεται – ιουδαϊκή λέξη κι αυτή – θα τυφλωθεί! Μα τότε πώς υπάρχουν ακόμα άνθρωποι άνω των 12 ετών οι οποίοι βλέπουν ακόμα. Τόσο χαζούς λοιπόν μας κατάντησε η χριστιανική πίστη!!! Πόσο είναι το μέγεθος της υποκρισίας αυτής.

Για να μην κατηγορηθούμε άδικα ως ανεύθυνοι, ας ρίξουμε μια ματιά στις επίσημες απόψεις του χριστιανισμού περί του θέματος. Ιδού το απόσταγμά τους: Τον αυτοευνουχισμό πρότεινε ο Ιησούς στα ίσια: (Ματθ. 19. 12) «Διότι υπάρχουν ευνούχοι, οι οποίοι από την κοιλιά της μητέρας τους γεννήθηκαν έτσι. Και υπάρχουν ευνούχοι, οι οποίοι έγιναν ευνούχοι από τους ανθρώπους, και υπάρχουν ευνούχοι, οι οποίοι μόνοι τους έγιναν ευνούχοι δια την βασιλεία των ουρανών. Όποιος μπορεί να το δεχθεί, ας το δεχθεί».

Αυτός ο θεός μπορεί να λέγεται θεός της αγάπης. Αλλά την ερωτική και γενετήσια αγάπη φαίνεται ότι την απεχθάνονταν.
Η φύση όμως δεν μπορεί να νικηθεί από κανέναν άνθρωπο, για τον απλούστατο λόγο, διότι ο άνθρωπος είναι γέννημα της φύσης και μόνον αυτής.
Για τον λόγο αυτόν η μαλακία είναι κατ’ εξοχήν επίδοση του πολεμίου της. Η ανικανότητα της υπερνίκησής της τρανώνει το μίσος κατά της. Το τι της σούρνει ο κατανικόμενος από αυτή είναι και για γέλια και για κλάματα.

Το «ΠΗΔΑΛΙΟ» (εκδ. Βασ. Ρηγοπούλου, Καρόλου Ντηλ 4, Θεσς/νίκη) κατά τον χριστιανικό κόσμο «είναι η Διαθήκη μετά την καινή και την παλαιά, η μετά τας αγίας Γραφάς αγία γραφή» (σελ. Λστ΄). Στη σελίδα 704 στην υποσημείωση (2) διαβάζουμε «Εφθάσαμεν τέλος πάντων και εις την κατάρατον μαλακία, ήτις την σήμερον αληθώς είναι η κοινή ψυχόλεθρος πανούκλα οπού φθείρει απολλύει τους περισσοτέρους ανθρώπους του κόσμου, και μάλιστα τους αθλίους νέους, κατά της οποίας όσα και αν ειπεό τινας, έχωντας σκοπόν να εκριζώσειαπό τον κόσμον τοιούτον φοβερόν και θεομίσητον κακόν, ποτέ δεν ήθελαν νομισθούν μάταια και περιττά».

Κι όλ’ αυτά διότι ο Γιαχβέ θανάτωσε τον Αυνάν όταν προέβη στο έγκλημα αυτό!! Οποία αγάπη, ανεκτικότητα και δικαιοσύνη! Τώρα γιατί όλοι οι υπόλοιποι αρσενικοί ανά τους αιώνες γλίτωσαν από την τιμωρία αυτή, κανείς δεν θα το μάθει ποτέ. Διότι το γνωρίζουν άπαντες πολύ καλά ότι δεν υπάρχει αρσενικό, το οποίο να μη υποπίπτει συχνά στο «έγκλημα» αυτό.

Όταν όμως η μαλακία κτυπά στο κεφάλι αυτόν που του απαγορεύεται να την διαπράξει, κι ο οποίος ολημερίς έχει τον νου του σ’ αυτήν, ιδού τι μαλακίες μπορεί να ξεστομίζει: από τη προηγούμενη και πάλι σελίδα «και είναι γνώμη τινών διδασκάλων ότι ο θεός μισώντας τόσον πολλά τους υπερηφάνους φιλοσόφους των Ελλήνων, τους αφήκε να κυριευτούν από την αμαρτίαν αυτήν (εννοεί την μαλακία) δια τιμωρίαν της ειδωλολατρίας των, επειδή γνώντες τον θεόν, ουχ ως θεόν εδόξασαν».

Δηλαδή όλοι αυτή, ανά τον κόσμον, οι οποίοι θαυμάζουν και μελετούν τους φιλοσόφους της αρχαίας Ελλάδος, δεν κάνουν τίποτε άλλο από το να μαλακίζονται!!!
Αυτόν τον ανόητο και ανώμαλο άνθρωπο που έγραψε τις προαναφερόμενες μαλακίες, τον Νικόδημο τον αγιορείτη, οι πατέρες τον ανακήρυξαν εξέχοντα άγιο!!! Από το στόμα του ίδιου τώρα, καλοί μας χριστιανοί, ας πληροφορηθείτε γιατί και πώς όλοι σας έχετε χάσει, μιά και καλή, την βασιλεία των ουρανών αφού, ούτως ή άλλως, άπαντες εμαλακίσθητε, όπως βεβαίως και άπαντες οι υπόλοιποι.

Σελ. 705: «η μαλακία όχι μόνον προξενεί ζημίαν αιώνιον εις την ψυχήν αλλά και εις την υγείαν του σώματος. Ζημίαν αιώνιον εις την ψηχήν, διατί την υστερεί της Βασιλείας των Ουρανών, και την καταδικάζει εις την παντοτεινήν τιμωρίαν, ως λέγει ο Παύλος (Α΄ Κορινθ. Στ΄ 9)». Τώρα μπορούμε να καταλάβουμε γιατί όλοι οι καλόγεροι θεωρούσαν τον εαυτό τους αμαρτωλούς και άξιους της αιωνίας κολάσεως. Να υπήρχε άραγε κανείς που να μην είχε υποπέσει στο αμάρτημα αυτό;
Και συνεχίζει «Μη πλανάσθε, ούτε πόρνοι, ούτε ειδωλολάτραι, ούτε μοιχοί, ούτε μαλακοί, Βασιλείαν θεού ου κληρονομήσουσι». Μας εξηγεί δε ότι παρ’ όλο που μερικοί πατέρες άλλως ερμήνευσαν την λέξη μαλακοί ωστόσο, «πολλοί των δασκάλων και επί της εννοίας ταύτης τους μαλακούς εξέλαβον».

Όσο για τις ζημίες του σώματος απαριθμούνται αμέσως: «Α΄ κιτρινίζουσι, Β΄ αδυνατεί ο στόμαχός των και να χωνεύσουσι δέν ημπορούν, Γ΄ ασθενεί η όρασις των οφθαλμών τους, Δ΄ χάνουσιν την φωνήν, Ε΄ χάνουσι την ευφυΐαν και οξύτητα του νοός, ΣΤ΄ χάνουσι την μνήμην, Ζ΄ χάνουσι τον ύπνον, με κάποια ταραχώδη ενύπνια, Η΄ τρέμει το σώμα των, Θ΄ χάνουσιν όλην την ανδρείαν του σώματος και της ψυχής, και γίνονται άνανδροι ωσάν γυναίκες, Ι΄ ακολουθεί εις αυτούς η αποπληξία, ήτοι ταμπλάς, ΙΑ΄ ακολουθεί εις αυτούς συχνάκις η καθ’ ύπνους ρεύσις, πολλάκις δε και όταν ήναι έξυπνοι, δια το πολύ άνοιγμα των σπερματικών τους πόρων και ΙΒ΄ , τέλος πάντων γηράσκουσι ογλίγωρα και αποθνήσκουσι κακώς».

Μάλλον δεν θα μπορούσε να υπάρξει ακριβέστερη περιγραφή των συμπτωμάτων του ανθρώπου που μαλακίζεται μετά ενοχών. Μιά έτοιμη έρευνα για παθοσεξολόγους, όπως και έτοιμες γνώσεις: «ένα δράμι σπέρμα αξίζει δια σαράντα δράμια αίμα, και η δύναμις εκείνου είναι ισόμετρος με την δύναμιν των τεσσαράκοντα δραμίων του αίματος».

Αυτή είναι η προσφορά των καλόγερων στην επιστήμη της ιατρικής: μαλακίες επί μαλακιών.

Λίγο πιό κάτω έχουμε περιγραφή και των ειδών της μαλακίας. Σας προτείνουμε εδώ να δώσετε μεγάλη προσοχή, διότι είναι αδύνατον να αποκτήσετε, περί μαλακίας, γνώσεις που να προέρχονται από εμπειρότερα, στο θέμα αυτό άτομα. «Αλλά πρέπει και να σημειώσωμεν ότι η μαλακία γίνεται τριών λογιών, ή με το χέρι το ίδιον του ανθρώπου, ή με το χέρι άλλου, ή με το κοπάνισμα και κτύπημα εις τα μηρία». Όπως αντιλαμβανόμαστε οι δύο τελευταίες περιπτώσεις απαιτούν την συμμετοχή τουλάχιστον δυο ατόμων.

Τέλος εφιστάται η προσοχή ότι «Δεν πρέπει και τούτο να λανθάνη τους πνευματικούς πατέρας, ότι η κατάρατος μαλακία προχωρεί και εις τας γυναίκα. Δια τούτο και αυταί πρέπει να κανονίζονται ωσάν και οι άνδρες, ίνα μη λέγω και βαρύτερα». Δέν θέλει , όπως βλέπετε, να λησμονήσει ο άγιος και τα περί ισότητος των δύο φύλων, αφού λέει «ινα μη λέγω και βαρύατερα». Αυτά τα ολίγα περί της μαλακίας των γυναικών διότι λείπει η ανάλογη εμπειρία.
Ας μη μας πει κάποιος ότι όλ’ αυτά τυγχάνουν παρωχημένα στον χριστιανικό κόσμο. Αρκεί να εξομολογηθεί κανείς αυτό το «αμάρτημα» σε εξομολόγο για να διαπιστώσει του λόγου το αληθές.

Η υποβολή της ενοχής στους νέους, για το θέμα αυτό, αποτελεί εγκληματική ενέργεια, αφού ολοφάνερα δεν πρόκειται ούτε για αμάρτημα ούτε για κανένα έγκλημα, όπως θέλουν τα αρρωστημένα και ανώμαλα μυαλά των αγίων. Έτσι κι αλλιώς κανείς δεν βρέθηκε μέχρι στιγμής κι ούτε πρόκειται να βρεθεί, που να προτείνει την μαλακία ως ευγενές άθλημα. Παράλληλα είναι αδύνατον να εμποδίσει κανείς την αυτοϊκανοποίηση του γενετήσιου ενστίκτου όταν αυτό εμποδίζεται να ικανοποιηθεί φυσιολογικώς.

Ας πάψουν λοιπόν οι μισούντες την ανθρώπινη φύση και της εκδηλώσεις της να μολύνουν τις αθώες ψυχές των νέων. Διότι το μόνο που πετυχαίνουν είναι να τους καταστήσουν άρρωστους με τα συμπτώματα που μας περιέγραψαν πιό πάνω. Ποτέ οι κοινωνίες δεν αντιμετώπισαν προβλήματα σ’ αυτό το θέμα, παρά μόνον οι χριστιανικές, κι αυτές μόνον και μόνον επειδή αναθεματίζοντας την αυτοϊκανοποίηση, αρρώστησαν τις ψυχές των νέων, με αδικαιολόγητες ενοχές.
Παππούληδες κρατήστε την αρρωστημένη φαντασία σας για τους εαυτούς σας. Σεβαστείτε επί τέλους την αθωότητα των νέων.

Η θρησκεία αυτή όπως είναι ολοφάνερο μας σκοτώνει ακόμα και σωματικά. Το χτικιό αυτό εξακολουθεί να είναι το κυρίαρχο δόγμα στη χώρα των Ελλήνων. Όσο θα ισχύει αυτή η κατάσταση ο λαός αυτός δεν πρόκειται να δει χαΐρι και προκοπή. Θα έχει πάντοτε μιά αρρωστημένη νεολαία. Μια νεολαία μολυσμένη από τον θεό της ερήμου. Τον Γιαχβέ των Ιουδαίων.

 

ΑΦΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΦΡΟΝΤΙΣΑΝ ΟΙ ΑΝΩΜΑΛΟΙ ΚΑΙ ΕΥΝΟΥΧΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟΓΕΡΟΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΗΞΟΥΝ Τ΄ ΑΡΧΙΔΙΑ, ΜΑΣ ΠΑΣΑΡΑΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΓΙΑΤΡΕΥΕΙ!

 

Άγιος Αρτέμιος – Προστάτης της Αστυνομίας, της κοίλης και των…όρχεων

DSC_9297AGIOU_ARTEMIOU_2010Οι περισσότεροι ίσως γνωρίζουν τον Άγιο Αρτέμιο, λόγω του ότι είναι ο «προστάτης» της Ελληνικής Αστυνομίας. Ελάχιστοι όμως γνωρίζουν ότι είναι «προστάτης» της κοίλης και (κρατηθείτε!) των…όρχεων! Ο Αρτέμιος είχε ειδικότητα στη θαυματουργή θεραπεία νόσων που αφορούσαν τα «δίδυμα»!

Διαβάζουμε χαρακτηριστικά στον Συναξαριστή του Άγιου Νικόδημου του Αγιορείτου:
«Άξιον δε είναι να προσθέσωμεν εδώ και μερικών θαυμάτων τού αγίου διήγησιν άνθρωπος τις έχων τα δίδυμά του πολλά εξογκωμένα από το σπάσημον, έπηγεν εις τόν ναόν του αγίου Αρτεμίου κλαίων και ζητών την ιατρείαν. Εκείτετο λοιπόν ο ασθενής εις το μέσον του ναού επάνω είς στρώμα, και ολίγον υπνώσας, βλέπει τόν άγιον Άρτέμιον εις τόν ύπνον του λέγοντα αύτο, δείξον μου το πάθος σου, ό δε έδειξε τόν τόπον, όπου είχε τό πάθος. Τότε ό άγιος κύφας (έσκυψε) και πιάσας επιτήδεια μέ τάς δύο του χείρας τό σπάσιμον τών διδύμων του, έσφιγξεν αυτά όσον έδύνατο, ό δέ ασθενής πονήσας μεγάλως και φωνάξας τό, ούαί μοι, έξύπνησε και εύρε τόν εαυτόν του υγιή δοξάζων τόν θεόν και τόν άγιον».

 

 

Πρήξιμο όρχεων, το προς οχεία φυσιολογικότατα βαίνον. Τα τετράποδα αυτά ουδέποτε κατηχήθηκαν. 

 

arxidia

bollocks3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΣΤΟ ΑΘΑΝΑΤΟ ΜΑΡΜΑΡΟ

 

430px-PhallusDelos

 

Βασδέκης Ν. Σταύρος

 

 ΔΙΑΒΑΣΤΕ:  

 ΠΕΡΙ ΟΡΧΕΩΝ (χυδαϊστί αρχιδιών). ΕΜΠΕΡΙΣΤΑΤΩΜΕΝΟ ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟ ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ

 Μου έσπασε τ’ αρχίδια (βλέπεις παπά; πιάσε τ’ αρχίδια σου)

 

 

 

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://athriskos.gr/699/

1 σχόλιο

  1. 1
    mixalis

    Μα καλά ρε Σταύρε, ο Αγιος Αρτέμης. εκείνος ντε ο θεράπων των όρχεων , τι απόγινε άραγε, μήπως πήρε κι αυτός με το συρφετό.. την πρόωρη σύνταξη;

    Ιδού το ιατρικό ντοκουμέντο:
    «έσφιγξεν αυτά ( τα αρχίδια))όσον έδύνατο, ό δέ ασθενής πονήσας μεγάλως και φωνάξας τό, ούαί μοι, έξύπνησε και εύρε τόν ε­αυτόν του υγιή δοξάζων τόν θεόν και τόν άγιον…»

    Και ο αλλος αληθεια, ο μεγάλος, κατα τα γραφάς θεραπευτής των πάντων Γιεσούα που θεράπευε ..πάσαν νόσον και πάσαν μαλακίαν εν τω λαώ (Ματθ. δ΄23), τι απόγινε, έγραψε στα θεϊκά του αρχίδια του το ποιμνιό του;

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

:bye: 
more...