«

»

Εκτύπωσέ το Άρθρο

Η ανήθικη σχέση του κ.Τσίπρα με τον αρχιεπίσκοπο

Ο ΣΥΡΙΖΑ υποτίθεται ότι σέβεται τα ατομικά Δικαιώματα, την Επιστήμη και τη Δημοκρατία. Η Εκκλησία είναι επίσημα ταγμένη απέναντί τους. Ο Περγάμου Ιωάννης ο διαπρεπέστερος από τους Αρχιερείς του πατριαρχείου έχει ξεκαθαρίσει απόλυτα πως η Εκκλησία συνεχίζει την ιερή της παράδοση κατά των ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, του Διαφωτισμού, της γενικευμένης λαϊκής Παιδείας και της Δημοκρατίας.http://roides.wordpress.com/2010/09/09/9sept10/

 

 

Από http://roides.wordpress.com/2012/11/28/28nov12/, διαβάζουμε:

Η ανήθικη σχέση του κ.Τσίπρα με τον αρχιεπίσκοπο

 

Να ζητήσει ο ΣΥΡΙΖΑ έλεγχο των καταθέσεων των μητροπολιτών

 

Έχει και η Αριστερά την Κανόσσα της

Γράμμα από το Ληξούρι: Αναγνώστης Λασκαράτος

Κύριε Ροΐδη,

Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι η γραμμή Μαζινό της ιερής διαφθοράς, το τελευταίο ανάχωμά της, τώρα που το ΠΑΣΟΚ καταρρέει σαν σκωροφαγωμένη παράγκα του Καραγκιόζη και που τα θεμέλια του βαβυλώνιου πύργου της ΝΔ τρίζουν. Ακούγεται υπερβολή, αλλά δεν είναι. Ο ΣΥΡΙΖΑ πέφτει σε παράβαση καθήκοντος, αρνούμενος να ασκήσει τον υποχρεωτικό ελεγκτικό του ρόλο προς την Εκκλησία σε τέσσερα επίπεδα:

α. Στην ανώμαλη θεσμική της σχέση με το Κράτος
β. Στα προκλητικά της οικονομικά και «ηθικά» σκάνδαλα
γ. Στο ιδεολογικό πεδίο στο οποίο ο ρολος της στη διαμόρφωση διαδεδομένων λαϊκών προκαταλήψεων, κοινωνικής καθυστέρησης, σκοταδισμού και φυλετικού και θρησκευτικού μίσους είναι καθοριστικός.
δ. Στην προώθηση μεταρρυθμίσεων (ευθανασία, καύση νεκρών, γάμος ομοφυλόφιλων, πολιτικός ορκος στη Βουλή, απαγόρευση του προσυλητισμού στα σχολεία κλπ), που στην Ευρώπη έχουν θεσμοθετηθεί από κεντρώα ή κεντροαριστερά κόμματα και εδώ ασκεί βέτο για αυτές η φαρισαϊκή Εκκλησία.

Παραβαίνοντας ο ΣΥΡΙΖΑ με τον πιο προκλητικό τρόπο τα στοιχειώδη καθήκοντά του, επιτρέπει στο πολιτικό κατεστημένο να παρανομεί και να μπουκώνει το παπαδαριό με προνόμια σε βάρος της τσέπης και των δικαιωμάτων των πολιτών. Παγερή σιωπή, ίχνος αυτοκριτικής γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ δεν το είχε απαιτήσει, ούτε μια απλή δήλωση ενθάρρυνσης του ΣΔΟΕ, το οποίο παρά τις φοβερές αντιδράσεις, ανοίγει επιτέλους τους επισκοπικούς τραπεζικούς λογαριασμούς. Αυτή η κίνηση, για την οποία μπορεί να δοθεί άνωθεν εντολή να σταματήσει, αποκαθιστά ένα αίσθημα Δικαιοσύνης, ενισχύει το Δημόσιο Ταμείο, χτυπάει τη διαφθορά και την επιρροή του Μεσαίωνα, κι όμως πάλι καλά να λέμε που δεν διαμαρτυρήθηκε ο κ.Δρίτσας.
—-Έχουμε επιχειρηματολογήσει μακροσκελέστατα με δεκάδες άρθρα πάνω  σε αυτό, η σιωπή του ΣΥΡΙΖΑ που δεν θέλει να ελέγξει ούτε την πιο κραυγαλέα  ιερή αμαρτία, όπως είναι οι ατιμώρητες ιερές παιδεραστίες, είναι εκκωφαντική, δεν χρειάζεται να επαναληφθούμε, όποιος θέλει ας ανατρέξει στα άρθρα μας (ΣΥΡΙΖΑ, Τσίπρας-Εκκλησία, Ιερώνυμος, γι’αυτό υπάρχει το Google). H Ομερτά είναι ολοφάνερη. Σήμερα θέλουμε να αποδείξουμε ότι αυτή η τακτική εξυπηρετεί τη μωροφιλοδοξία  ενός κουφιοκεφαλάκη νέου πολιτικού  και της ανάλαφρης και χαρούμενης παρέας του, επωφελούμενων  όλων αυτών από το σύνδρομο της σιωπής, που καταλαμβάνει δυστυχώς πάγια και ιστορικά τα μέλη των αριστερών κομμάτων μπροστά στον αρχηγό, στο κόμμα και στη μυθολογούμενη Επανάσταση ή Ανατροπή, που όπου να είναι πλησιάζει, σύμφωνα με τη μεσσιανική αριστερή ‘Θεολογία’.
—-Η Εκκλησία, ζώντας με το φόβο πως θα πέσει κι αυτή στις δαγκάνες του ΔΝΤ, που θα τολμήσει να διαβεί την κόκκινη αμυντική γραμμή με την οποία η ΝΔ το ΠΑΣΟΚ και ο ΣΥΡΙΖΑ έχουν οριοθετήσει τα ιερά θησαυροφυλάκια, κάνει αυτό που το ΒΗΜΑ διαπιστώνει: «Ιερή στροφή προς Αριστερά» (11/11, Αντωνιάδου Μαρία). Η εφημερίδα του τ.διοικητή του Αγίου Όρους αποφεύγει να σημειώσει πως αυτή η ιερή στροφή δεν οφείλεται στα πατριωτικά και κοινωνικά ανακλαστικά του ιερού Λεβιάθαν, που τάχα αφυπνίστηκαν, αλλά αποτελεί αποτρόπαιη συνάντηση της πολύπειρης πόρνης της Βαβυλώνας με τους ερασιτέχνες αριστερούς φασουλήδες, που δεν βλέπουν την ώρα να καβαλήσουν το άτι της εξουσίας και μετά ας γκρεμοτσακιστούν.
—-Η ‘Καθημερινή’ (Π. Γαλιατσάτος 25-11-12) ανακαλύπτει την πυρίτιδα και γράφει πράγματα που αντί να κάνουν τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ να κοκκινίσουν από ντροπή, τα γεμίζει με την ικανοποίηση του αρχοντοχωριάτη και του νεόπλουτου, ότι επιτέλους μπήκε κι αυτός στις απροσπέλαστες μέχρι χτες εκκλησιαστικές αίθουσες του θρόνου:
«Σε πορεία προσέγγισης Ιερώνυμος και Τσίπρας. Πώς και από πού «δένει» η χημεία μεταξύ Αρχιεπισκόπου και προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ …Τα επιτελεία υπερθεματίζουν το καλό κλίμα. Στην Κουμουνδούρου μιλούν θετικά για τις παρεμβάσεις των μητροπολιτών που λειτουργούν ως ανάχωμα στην ακροδεξιά μισαλλοδοξία. «Είμαστε πολύ τυχεροί, που Αρχιεπίσκοπος σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία είναι ο Ιερώνυμος» λέει ο Νίκος Παππάς, διευθυντής του πολιτικού γραφείου του κ. Τσίπρα. Από την άλλη πλευρά, συνεργάτες του Αρχιεπισκόπου πιστώνουν στην ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ ότι στο εκκλησιαστικό ζήτημα δεν χαρακτηρίζεται από ανελαστική προσέγγιση και ιδεοληπτική οπτική, κάτι που κατά την άποψή τους χαρακτηρίζει τη ΔΗΜΑΡ και ιδιαίτερα ορισμένα στελέχη της. Αυτονόητα όλα αυτά δεν είναι. Η Εκκλησία της Ελλάδος παραμένει ένας βαθιά συντηρητικός θεσμός. Ο ΣΥΡΙΖΑ βρίσκεται στο άλλο άκρο. Αγκάθια στις μεταξύ τους σχέσεις υπάρχουν και δεν είναι αμελητέα, όπως π.χ. το ζήτημα του διαχωρισμού Εκκλησίας και Κράτους. Η αναμεταξύ τους συνεννόηση αποτελεί λοιπόν μια πολιτική επιλογή. Ενδιαφέρον έχει ότι αυτή δεν δρομολογήθηκε μετά τις εκλογές και την ενίσχυση του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά πολύ νωρίτερα. Η πρώτη ουσιαστική συζήτηση ανάμεσα στον κ. Τσίπρα και τον Αρχιεπίσκοπο έγινε το 2011, σε επίσημη συνάντησή τους με αφορμή τα φωτοβολταϊκά της Εκκλησίας. Η συζήτηση έγινε με ανοικτά χαρτιά, ακόμα και για το θέμα της εκκλησιαστικής περιουσίας. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Ιερώνυμος εξέθεσε την άποψή του, ότι δηλαδή η περιουσία αυτή είναι αδρανής, αφού δεν δίδονται στην Εκκλησία τα εργαλεία για την αξιοποίησή της, και άφησε χρόνο στον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ να το ελέγξει. Σήμερα, κορυφαία στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ λένε ότι θα εργαστούν για την αξιοποίηση της εκκλησιαστικής περιουσίας. Η συγκυρία εξάλλου φρόντισε να υπάρξει κοινός τόπος ανάμεσα στον επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ και τον προκαθήμενο της Ελλαδικής Εκκλησίας: Την αντίθεσή τους στην πολιτική που εφαρμόζεται στην Ελλάδα. Αν για τον κ. Τσίπρα αυτή η αντίθεση είναι πρωτίστως ιδεολογική και πολιτική και υπήρχε προτού η κρίση δείξει τα δόντια της, για τον Αρχιεπίσκοπο αποτελεί εμπειρικό βίωμα των δύο τελευταίων χρόνων, μέσα από τα συσσίτια της Εκκλησίας. Ανθρωποι που τον ξέρουν καλά λένε ότι ανησύχησε πολύ όταν διαπίστωσε το εύρος των κοινωνικών στρωμάτων στο οποίο απευθύνεται τα τελευταία δύο χρόνια η εκκλησιαστική αλληλεγγύη, το οποίο μεγαλώνει συνεχώς…».

Μερικά αυτονόητα σχόλια:
1 .Ο σοβαρός υπάλληλος του κ.Αλαφούζου είτε από ανικανότητα, είτε το πιθανότερο ηθελημένα για να κρύψει το μπαγιάτικο της ανακάλυψής του, μεταφέρει την έναρξη του ποιμενικού κωμειδυλλίου ένα χρόνο μετά την πρώτη συνάντηση των πρωταγωνιστών του (24.3.2010), οπότε ο δεύτερος ανακοίνωσε επίσημα την (προσωρινή;) υπαναχώρηση του ΣΥΡΙΖΑ από την πάγια θέση του για χωρισμό Κράτους-Εκκλησίας και την προσχώρησή του στο σημερινό καθεστώς των διακριτών ρόλων, σύμφωνα με την ορολογία των συμβούλων του ΓΑΠ. Χαρακτηριστικό είναι ότι αυτή η ανακοίνωση του Αλέξη Βησσαριόνοβιτς δεν προκάλεσε την παραμικρή αντίδραση των ψοφοδεών στελεχών του ΣΥΝ, όχι επειδή ήταν συλλογικά ειλημμένη απόφαση, ο νεαρός δεν ρωτάει κανέναν, αλλά επειδή στην Αριστερά υπάρχει σήμερα στεγνός επαγγελματισμός, που εμποδίζει τη άσκηση κριτικής στον πρόεδρο. Για να είμαστε ακριβέστεροι η «θερμή σχέση» (ορολογία Αλ.Τσίπρα συνεντευξιαζόμενου στον «αγανακτισμένο» φίλο του Γιώργο Τράγκα, στέλεχος της λίστας των καραμανλικών κρατικών διαφημίσεων και της λίστας Λαγκάρντ) με τον Αρχιεπίσκοπο Λαυρεντιάδη, Γιοσάκη και Γρηγόρη Μιχαλόπουλου, ξεκίνησε από το 2008 με ένα καυγαδάκι όπως συμβαίνει συχνά στους μεγάλους έρωτες, το οποίο η αμοιβαία έλξη χαρακτήρων έριξε γρήγορα στα νερά της ερκύνιας Λήθης  όταν ο κ.Τσίπρας δεσμεύτηκε παρά τις αντιδράσεις του ΣΥΡΙΖΑ Βοιωτίας να κουκουλώσει το (φερόμενο και ως οικογενειακό) αρχιεπισκοπικό σκάνδαλο του Βοιωτοπεδίου.
http://symparataxi.blogspot.gr/2008/10/blog-post_1848.html

Για να γίνω σαφέστερος καταφεύγω στο «Ποντίκι» (16.10.2008, το δημοσίευμα φαίνεται να έχει εξαφανιστεί από το Διαδίκτυο) αφού η ντροπαλή «Αυγή» δεν θεώρησε υποχρέωσή της να ενημερώσει το κοινό της ούτε για τα καμώματα του αρχηγού ούτε για τις οικολογικές επιχειρήσεις του Ιεροφάντη της Βοιωτίας: “Ψύχρα μεταξύ Ιερώνυμου – Τσίπρα…Στη βάση του παγώματος των σχέσεων κρύβεται το πρώτο μεγάλο δημοσίευμα εφημερίδας με προσωπικές καταγγελίες για τον ίδιο τον αρχιεπίσκοπο. Μιλάμε για το δισέλιδο της «Ελευθεροτυπίας» του Σαββάτου 4 του μηνός με τίτλο «Σκάνδαλο… Βοιωτοπεδίου»….. Όσοι γνωρίζουν πρόσωπα και πράματα στη Βοιωτία λένε πως τα στοιχεία που είδαν το φως της δημοσιότητας (και σούρνονταν μήνες τώρα στα διάφορα δημοσιογραφικά στέκια) προέρχονται από ανθρώπους του Συνασπισμού. Μάλιστα οι ίδιες πηγές λένε πως είχε κλειστεί ραντεβού Τσίπρα – αρχιεπισκόπου, το οποίο ματαιώθηκε με πρωτοβουλία του Συνασπισμού την παραμονή της δημοσίευσης του επίμαχου ρεπορτάζ στην «Ελευθεροτυπία» και αφού τοπικά στελέχη του κόμματος αλλά και περιβαλλοντικών οργανώσεων έκαναν παρέμβαση στα κεντρικά του ΣΥΝ...”.

2. Ο μνημονευόμενος κ.Νίκος Παππάς, φίλος του κ.Τσίπρα που διορίστηκε στη Βουλή, οφείλει να εξηγήσει γιατί ένας Αρχιεπίσκοπος, που ευλογεί τον Φύρερ μέσα στο ναό της Δημοκρατίας, και εναντίον του οποίου εκκρεμούν αδιευκρίνιστες υποθέσεις συμμετοχής ή συγκάλυψης οικονομικών σκανδάλων (Βοιωτοπέδιο, Αλληλεγγύη, Βουλιαγμένη, Σιβιτανίδειος) περιποιεί τύχη στην Αριστερά. Αυτή η φτωχοπροδρομίστικη αντίληψη που δεν κολακεύει καθόλου έναν νέο ριζοσπάστη άνδρα, κληρονόμο ενός έντιμου αριστερού οικογενειακού ονόματος, βασίζεται στην μικροαστική λογική πως ο Ιερώνυμος είναι καλύτερος από το Χριστόδουλο ο οποίος ευτυχώς δεν άφηνε κανένα περιθώριο στην Αριστερά να συμβιβαστεί ηθικά και πολιτικά με την Εκκλησία. Μια ανδρεοπαπανδρεϊκή Αριστερά όμως σαν κι αυτή του ΣΥΡΙΖΑ που δεν έχει την παραμικρή διάθεση να συγκρουστεί με τον Μεσαίωνα, και δεν βλέπει την ώρα να μπει στον κήπο της κυβερνητικής Εδέμ χωρίς να έχει στο κεφάλι της το δύσκολο έργο της αλλαγής συνειδήσεων και του Διαφωτισμού του λαού, βολεύεται με τον εξηνταβελόνη αφορολόγητο Αρχιεπίσκοπο που καλύπτει ξεδιάντροπα μεγαλοκαταθέτες άρπαγες αρχιερείς του Μαμμωνά όπως τους Αγίους τ.Αττικής, Περιστερίου και Καρδίτσας, μαζί με τα ρασοφόρα αμαρτωλά τσιράκια τους, έναν Αρχιεπίσκοπο που δεν τολμάει να παραπέμψει στην εκκλησιαστική Δικαιοσύνη ούτε το σκανδαλοποιό Γιοσάκη του παραδικαστικού, που βυσσοδομεί παρασκηνιακά την αντικανονική και παράνομη (κατά τους νόμους του Κράτους) αποκατάσταση του φίλου του ροζ κλέφτη Παντελεήμονα τ.Αττικής, έναν Αρχιεπίσκοπο που δεν ανακοινώνει το πόρισμα της έρευνας που υποτίθεται ότι διέταξε για το στενό του συνεργάτη κληρικό που «ψάρευε νεαρούς στο Διαδίκτυο».

3. Η πολιτική πρακτική του ΣΥΡΙΖΑ είναι να καλύπτει τη φοροδιαφυγή και τις κλεψιές της Εκκλησίας. Οι λιποβαρείς τοπικοί βουλευτές του σωπαίνουν ακόμη και στις πιο κραυγαλέες περιπτώσεις όπως οι τριάντα (!) παπάδες των Φαρσάλων που ανακρίνονται τώρα από το ΣΔΟΕ του υπερσυντηρητικού Σαμαρά (!). Κι όμως γνώριζαν άριστα πως ο παρ’ολίγο φιλόξενος οικοδεσπότης της Χρυσής Αυγής μητροπολίτης, δεν τολμούσε να θέσει σε αργία δημοσιοποιημένες διαβόητες περιπτώσεις κληρικών και πως οι κρατικοί αρμόδιοι αμελούσαν τη διερεύνηση των οικονομικών τους. Το κόμμα κάνει επίσης πως αγνοεί την πασίγνωστη φάμπρικα των εράνων του δεσπότη Περιστερίου, με την καταγγελμένη δημόσια βιομηχανία του των ημιτελών “φιλανθρωπικών ιδρυμάτων”, τα οποία χρησιμοποιούσε ως αίθουσες δεξιώσεων για την ονομαστική του εορτή και ως εφαλτήριο συλλογής χρημάτων. Αυτά τα αριστερά “στραβά μάτια” δεν συνιστούν προσωρινό ελιγμό τακτικής, είναι μόνιμη πολιτική επιλογή, που θα γίνει ακόμη συντηρητικότερη αν ο ΣΥΡΙΖΑ κλέψει με τον εκλογικό νόμο (η αναλογική ξεχάστηκε κι αυτή) την εξουσία που θα στηρίζεται σε λαϊκη (ετερόκλητη και απολίτικη) μειοψηφία.

4. Κανένας συμβιβασμός δεν μπορεί να υπάρξει μεταξύ της ναζιστικής Εκκλησίας που συνεχίζει και ευλογεί χωρίς ούτε ένας επίσκοπος να διαμαρτύρεται τα ορμητήρια των μαχαιροβγαλτών. Οι απίστευτα ετεροχρονισμένες, ήπιες έως γελοίες καταδίκες της Χ.Α. από εννιά Αρχιερείς, δεν προδίδουν καμία αγωνία για το δράμα των μεταναστών, δεν περιλαμβάνουν ούτε υπαινιγμό αποδοκιμασίας για τις  βλάσφημες τελετουργικές ιεροπραξίες μέσα στα άντρα του Ναζισμού, είναι φανερό πως έγιναν χάριν ισορροπιών, ούτε ένας ιερέας δεν έχει παραπεμφθεί στην εκκλησιαστική Δικαιοσύνη με την κατηγορία ότι ευλογεί Σατανιστές και αιρετικούς. Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της Εκκλησίας που απροκάλυπτα ευλογούνται δηλωμένοι οπαδοί του Εωσφόρου. Στις γελοιότητες της ηγετικής ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ που προσπαθεί να εξωραϊσει τη στάση της Εκκλησίας απαντά ο Σταύρος Ζουμπουλάκης (‘Ενθέματα’ της ‘Αυγής’, Στρατής Μπουρνάζος, 25/11):
«Μου έκανε εντύπωση ότι το Σάββατο, στην πορεία του Πολυτεχνείου, δεν άκουσα συνθήματα κατά της Χρυσής Αυγής — ή μπορεί να φωνάχτηκαν κάποια, που μου διέφυγαν, αλλά δεν ήταν σε καμιά περίπτωση τα κυρίαρχα. Υπήρχε δηλαδή μια αδράνεια των οργανώσεων και των κομμάτων της Αριστεράς, που λένε τα ίδια και τα ίδια. Ενώ λοιπόν θα περίμενε κανείς ότι στη φετινή πορεία το αντιναζιστικό θα αναδεικνυόταν ως πρώτο, ή έστω ένα από τα πρώτα θέματα, δεν έγινε κάτι τέτοιο.…..θεωρώ ότι ο παράγοντας που μπορεί κατεξοχήν να απονομιμοποιήσει τη Χρυσή Αυγή είναι η Εκκλησία. Όχι όμως με μισόλογα και «ήξεις αφήξεις». Αν ο Αρχιεπίσκοπος, η Ιεραρχία προέβαιναν σε μια βαρυσήμαντη, διαγγελματικού τύπου, ρητή και ονομαστική καταδίκη της Χρυσής Αυγής –και όχι γενικά και αφηρημένα του ρατσισμού– αυτό θα της τραβούσε το χαλί κάτω από τα πόδια, θα την απονομιμοποιούσε ιδεολογικά και ηθικά.

Μέχρις στιγμής όμως δεν έχει γίνει κάτι τέτοιο…
—-Πράγματι, η Εκκλησία της Ελλάδος δυσκολεύεται να το κάνει, και αυτό σχετίζεται πρωτίστως με την ιστορία της. Από τον Εμφύλιο και μετά, ταυτίζεται με το κράτος των εθνικοφρόνων, και μάλιστα με τις πιο ακραίες εκφάνσεις του μετεμφυλιακού, δεξιού, αστυνομικού, αυταρχικού κράτους. Στη δικτατορία συνεργάζεται πλήρως με το καθεστώς, αποτελεί μέρος του συστήματος, ενώ στη μεταπολίτευση είναι ο μόνος θεσμός που δεν γνώρισε αποχουντοποίηση. Και ο Σεραφείμ, που εγκαθιδρύεται από τον Ιωαννίδη, θα εμφανιστεί ως οιονεί αντιδικτατορικός, ως εκείνος που ανέτρεψε τον εκλεκτό της Χούντας Ιερώνυμο. Δεν είναι βέβαια η πρώτη φορά που η Εκκλησία, όχι μόνο η ελληνική αλλά οι χριστιανικές Εκκλησίες γενικά, σωπαίνουν, παζαρεύουν ή συνεργάζονται ανοιχτά με ακροδεξιές ή και καθαρά φασιστικές οργανώσεις και ιδεολογίες….».

5. Ο ΣΥΡΙΖΑ υποτίθεται ότι σέβεται τα ατομικά Δικαιώματα, την Επιστήμη και τη Δημοκρατία. Η Εκκλησία είναι επίσημα ταγμένη απέναντί τους. Ο Περγάμου Ιωάννης ο διαπρεπέστερος από τους Αρχιερείς του πατριαρχείου έχει ξεκαθαρίσει απόλυτα πως η Εκκλησία συνεχίζει την ιερή της παράδοση κατά των ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, του Διαφωτισμού, της γενικευμένης λαϊκής Παιδείας και της Δημοκρατίας.http://roides.wordpress.com/2010/09/09/9sept10/
6. Ο ίδιος ο Αρχιεπίσκοπος φέρει το όνομα του βασιλοχουντικού αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου Α΄ ως ένδειξη τιμής για το πρόσωπό του, ο ίδιος στη διάρκεια της Δικτατορίας δεν διαχώρισε τη θέση του από τη χουντική Εκκλησία, καταδίωκε τους Μάρτυρες του Ιεχωβά ως μητροπολίτης Θηβών, μίλησε εκπροσωπώντας άτυπα τον εσμό της αγοραίας εθνικοφροσύνης άπρεπα για την κα Ρεπούση (ποιά είσαι εσύ κυρά μου»).

7Σήμερα, κορυφαία στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ λένε ότι θα εργαστούν για την αξιοποίηση της εκκλησιαστικής περιουσίας». Εσκεμμένα διφορούμενο μου φαίνεται αυτό. Αξιοποίηση από ποιόν και υπέρ ποιού;

Αν τολμά ο ΣΥΡΙΖΑ  ας θέσει σήμερα επίσημα, ξεκάθαρα, όπως κάθε τίμιο κόμμα οφείλει τα αυτονόητα:

1. Χωρισμό Κράτους-Εκκλησίας-Κατάργηση του προσηλυτισμού ανήλικων στα σχολεία

2. Επαναφορά του φόρου των παγκαριών των Δαναϊδων, τον οποίο κατάργησε ο Κ.Σημίτης

3. Φορολόγηση όλων ανεξαιρέτως των εκκλησιαστικών κτιρίων.

4. Αναλυτική δημοσίευση των ιερών εσόδων και όσων αποτελούν  στοιχεία της εκκλησιαστικής περιουσίας

5. Έκδοση αποδείξεων και φορολόγηση των αγοραπωλησιών των «Μυστηρίων» τα οποία τελεί ο σιμωνιακός κλήρος με τη χρηματοδότηση των βλάσφημων «πιστών».

6. Υποχρεωτική υπηρεσία των υποψήφιων ιερέων στο Στρατό (όχι θητεία τύπου Τσίπρα).

7. Οικονομικό έλεγχο των Μητροπόλεων, Ναών και Μονών

8. Έλεγχο των καταθέσεων των Μητροπολιτών, των συγγενών, των παρακοιμώμενων και των αυλικών τους

9. Εκδίκαση των ιερών σκανδάλων που εκκρεμοδικούν

10. Απαγόρευση της παρουσίας ανήλικων στο Άγιο όρος, σε Μονές, σε αδελφότητες ακόμη και με τη συγκατάθεση των (κατά κανόνα φτωχών και αγράμματων ή θρησκόληπτων) γονέων τους. Αυστηρός έλεγχος των οικοτροφείων και ορφανοτροφείων της Εκκλησίας.

Ιδού η Ρόδος κύριοι του ΣΥΡΙΖΑ, ιδού ο Ρουβίκωνας που πρέπει να διαβείτε αν θέλετε να είσαστε οι Ηρακλείς της κόπρου του Αυγεία και όχι οι νέοι Ηρακλείς του αρχιεπισκοπικού στέμματος.

******************************************************************

ΔΙΑΒΑΣΤΕ:  «Η θρησκεία είναι το όπιο του εκφυλισμένου κομμουνισμού». Σταύρων ο Αγεωγράφητος

 

 

 

 

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://athriskos.gr/4370/

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

:bye: 
more...