«

»

Εκτύπωσέ το Άρθρο

Το συνέδριο «Αριστερά και Εκκλησία»

jesus-marxist

 

«Ούτε παρά νεκρού ομιλίαν, ούτε παρα φιλαργύρου χάριν δει επιζητείν» (Σωκράτης, Στοβ., Ι, 56) .

 

 

 

 

Από http://roides.wordpress.com/2013/01/18/18jan13/, διαβάζουμε:

Γράμμα από το Ληξούρι: Αναγνώστης Λασκαράτος

Ο σύνεδρος κ.Παναγιώτης Φούντας,  συνδιαλέγεται (αρχές του 2012) βίαια με το ΚΚΕ στη Δημητσάνα,  υπερασπιζόμενος την ανεξέλεγκτη εξουσία του να ποδοπατά το Ευαγγέλιο και τα ατομικά δικαιώματα.

Ο σύνεδρος κ.Παναγιώτης Φούντας, συνδιαλέγεται (Δεκέμβρης του 2010) βίαια με το ΚΚΕ στη Δημητσάνα, υπερασπιζόμενος την ανεξέλεγκτη εξουσία του να ποδοπατά το Ευαγγέλιο και τα ατομικά δικαιώματα.

Κύριε Ροΐδη,
Συνήγαγον ουν οι Αρχιερείς και οι Αριστεροί συνέδριον  (22-23.1) στη Θεσσαλονίκη με τίτλο «Εκκλησία και Αριστερά». Τι μπορεί να συζητήσει η Αριστερά με την Ιεραρχία; Ποιο είναι το κίνητρο μιας τόσο αταίριαστης διασταύρωσης; Μήπως υπάρχει η αμοιβαία διάθεση κριτικής και αυτοκριτικής συνάντησης κάτω από το φως των ευαγγελικών ουτοπικών κηρυγμάτων και των κοινωνικών ευαισθησιών, ιστορικών παραδόσεων και αγώνων της Αριστεράς; Ή μήπως η συνάντηση είναι ταιριαστή γιατί αφορά από τη μια ένα φαρισαϊκό  επισκοπάτο, που έχει γράψει τις χριστιανικές αξίες στα παλιά του τα παπούτσια και από την άλλη μια αριστερή ηγετική ομάδα, που έχει θάψει δεκάδες αυτονόητα αριστερά αιτήματα, όπως η απλή αναλογική, στα αζήτητα και που μόλις χτες κλάφτηκε πως τάχα της φταίει ο Σόιμπλε, που δεν έχει ακόμη ξεκινήσει (με τη σιωπηρή της συναίνεση) η δίκη Τσουκάτου, η εγχώρια δηλαδή άκρη του νήματος της υπόθεσης Ζήμενς; Ένα δεύτερο ερώτημα που τίθεται, είναι κατά πόσον η Ιεραρχία της Εκκλησίας εκπροσωπεί τον ευαγγελικό Λόγο ή ειλικρινείς πιστούς και φοβάμαι πως η αυταπόδεικτη απάντηση είναι αρνητική. H φιλάργυρη Εκκλησία εμπορεύεται μια άγονη πίστη η οποία εκδηλώνεται με τελετουργίες, δεισιδαιμονίες, αγυρτίες, φαρισαϊσμούς και με νεκρό τυπικό, χωρίς όφελος για τους ανθρώπους. Νομίζω πως απλά έχουμε μια επιπόλαιη και μωροφιλόδοξη αριστερή ηγεσία, που σπεύδει να νομιμοποιήσει μια έκθετη Ιεραρχία προσδοκώντας πως έτσι θα διευρύνει το ακροατήριό της.
—-Υπενθυμίζω, εντελώς ενδεικτικά από το συρμό της αμαξοστοιχίας των ξεχασμένων δεσμεύσεων, πως ο ΣΥΡΙΖΑ, τώρα που στη Βουλή υπάρχει καλύτερος συσχετισμός δυνάμεων, έχει στείλει στο χρονοντούλαπο κάθε πρόταση για:

  • Χωρισμό Κράτους Εκκλησίας
  • Φορολόγηση Εκκλησίας
  • Οικονομικό έλεγχο μονών, μητροπολιτών, αυλικών, συγγενών και μητροπόλεων
  • Δικαστική εκκαθάριση ιερών σκανδάλων
  • Σύμφωνο συμβίωσης ομοφυλόφιλων
  • Ευθανασία
  • Καύση νεκρών
  • Κατάργηση θρησκευτικού όρκου (ευαγγελική επιταγή)
  • Κατάργηση πρωινής προσευχής στα σχολεία
  • Αποκαθήλωση εικόνων από δικαστήρια, σχολεία κλπ

—-H Εκκλησία της Ελλάδας δε σέβεται τη Δημοκρατία, τα ατομικά δικαιώματα, τις θρησκευτικές ελευθερίες. Υπενθυμίζω πως ούτε ένας επίσκοπος δεν είχε αντιδράσει όταν βρέθηκαν «Τα ανθρώπινα δικαιώματα στο στόχαστρο του προκαθημένου της Εκκλησίας της Ελλάδος»
«Ο αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος, από τον άμβωνα του Αγ. Γεωργίου Κυνοσάργους, στις 2/5/2005, δήλωσε μεταξύ άλλων τα εξής: ‘Θέλουν να μην υπάρχει τίποτε, να ισοπεδωθούν τα πάντα διά της παγκοσμιοποιήσεως, αυτής της νέας θεότητας η οποία έχει εμφανιστεί, μαζί με την άλλη θεότητα που λέγεται ανθρώπινα δικαιώματα και χάριν των οποίων ανθρωπίνων δικαιωμάτων θα πρέπει και εμείς να περιστείλουμε και να περιορίσομε τα δικά μας δικαιώματα και να περιοριστούμε στα του οίκου μας’».
—-Υπενθυμίζω πως ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος έχει επιδιώξει (και τελικά επιτύχει) να αποστερήσει παράνομα στη Βοιωτία ως μητροπολίτης τους Έλληνες Χριστιανούς Μάρτυρες του Ιεχωβά και τους Έλληνες Καθολικούς, από πράγματα που δικαιούνται: «Από την επιστολή του μητροπολίτη Θηβών και Λεβαδείας Ιερώνυμου προς τους πολιτευτές Βοιωτίας και Εύβοιας το 1989 σχετικά με το θέμα των εγκαταστάσεων των Μαρτύρων του Ιεχωβά στην περιοχή του Ελαιώνα: “Στην περιοχή Ελαιώνος-Αρματος Θηβών χιλιαστές με ύπουλο τρόπο αγόρασαν τεράστιες εκτάσεις του εύφορου κάμπου των Θηβών, τις μεταβίβασαν στους χιλιαστές του Μπρούκλιν, της Μασαχουσέτης, της Αγγλίας, της Ιρλανδίας κ.α. και σ’ αυτές δημιουργούν τεράστια συγκροτήματα που θα γίνουν το ορμητήριό τους για τον ελλαδικό και ευρύτερο μεσογειακό χώρο. Επομένως δεν πρόκειται για μεμονωμένες περιπτώσεις χιλιαστών, οι οποίοι είναι ελεύθεροι σαν πολίτες να έχουν τις προσωπικές τους ιδέες, αλλά για διεθνές κέντρο εξαρτώμενο από ύποπτους χώρους με εχθρικούς σκοπούς κατά της πατρίδος και της πίστεώς μας”» (‘Ιος’ της ‘Ελευθεροτυπίας’, 25/10/1998). Επίσης ο καθολικός αρχιερατικός επίτροπος Ν. Βιδάλης είχε δηλώσει: “Οκτώ ολόκληρα χρόνια προσπαθούσαμε να χτίσουμε ένα ναό στη Βοιωτία, λόγω των σθεναρών αντιδράσεων από τον οικείο μητροπολίτη” (“Κυρ. Ελευθεροτυπία”, 17-6-2000). Ο μη κατονομαζόμενος (πολύ κακή αυτή η συνήθεια) οικείος μητροπολίτης, δεν μπορεί να είναι άλλος από τον κ.Ιερώνυμο, που ήταν μητροπολίτης Θηβών από το 1981 μέχρι το 2008. Είναι τόσο κοντόθωρος, με τις πλάτες του Καίσαρα, ο αρειμάνιος αρχιεπίσκοπος των Κουβέλη-Τσίπρα-Γρ.Μιχαλόπουλου-Λαυρεντιάδη, που δεν βλέπει πως θα μπορούσαν και οι ετερόδοξοι και οι ετερόθρησκοι να φερθούν αντίστοιχα στην Ορθοδοξία, εκεί που έχουν τη δυνατότητα. Αναρωτιέμαι αν η Αριστερά έχει κάποιες κόκκινες γραμμές στις επιλογές αυτών με τους οποίους συνδιαλέγεται ή αν πρόκειται στο εγγύς μέλλον να τη δούμε να συζητά όχι μόνο με την Εκκλησία των Βατοπεδινών και με τους φίλους των κ.κ.Λαυρεντιάδη, Γρ.Μιχαλόπουλου, Φερέτη, Κυριακίδη και των ομοίων τους ή και με τους συνήγορους της Σκορδέλη και των ρατσιστών λοκατζήδων, αλλά και με άλλους ακατανόμαστους.
—-Η αμετανόητη εθνικιστική, υπερσυντηρητική, σκανδαλοποιός και φιλάργυρη Εκκλησία της Ελλάδας, η οποία δεν σέβεται ούτε την ελευθερία της καλλιτεχνικής έκφρασης, είναι υπόλογη για τη στάση της στην Κατοχή, στον Εμφύλιο, στις δυο δικτατορίες (Μεταξά και Παπαδόπουλου), για τις ευλογίες που αφειδώς παρέχει στα γραφεία της ‘Χρυσής Αυγής’ και για την επίμονη άρνησή της να αποδοκιμάσει επίσημα τη νεοναζιστική οργάνωση με το κάποιο σατανιστικό παρελθόν. Είναι χαρακτηριστική η εξωφρενική και ανήθικη στάση του ΣΥΡΙΖΑ, να επιμένει να μην απαιτεί δημόσια από την Εκκλησία να το κάνει και να αρνείται να ενώσει τη φωνή του με αυτή μεμονωμένων πιστών, κληρικών και ορθόδοξων ομάδων που της το ζητούν. Νομίζω λοιπόν βάσιμα ότι εδώ έχουμε μια συνάντηση κατεργαραίων, επιστημόνων με διδακτορικό από τη μία και ερασιτεχνών από την άλλη. Χωρίς εσωτερικό αντίλογο η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ, προσφέρει σιωπηλά πολιτική κάλυψη εξ αριστερών στα κάθε λογής εκκλησιαστικά σκάνδαλα και παραίτηση από κάθε θεσμική μεταρρυθμιστική απαίτηση με την οποία διαφωνεί η Εκκλησία και σε αντάλλαγμα το πιστό στον κ.Ιερώνυμο κομμάτι της Ιεραρχίας προσφέρει σε ένα αριστερό κόμμα μια φαντασιακή νομιμοποίηση στις συνειδήσεις καθυστερημένων κοινωνικών στρωμάτων. Μάταια όμως γιατί αυτός ο συρφετός ψηφοφόρων, χαμπάρι δεν παίρνει από αυτά τα τερτίπια και έτσι κι αλλιώς δεν ελέγχεται από τον κ.Ιερώνυμο. Άδικα ο ΣΥΡΙΖΑ ελπίζει πως έτσι θα αποσπάσει ψήφους από τις κάλπες του κ.Καμμένου  και της ‘Χρυσής Αυγής’ ή έστω ότι θα αποκτήσει μια χροιά παραδοσιακού κόμματος, που θα το νομιμοποιήσει στα μάτια των συντηρητικών και των κουτών. Αυτοί οι ευσεβείς πόθοι είναι μια φρεναπάτη η οποία θα αθροίσει ένα ακόμη Βατερλώ σε αυτά που η Αριστερά με καταθλιπτική μανία συλλέγει στο μπαούλο των ιστορικών της αναμνήσεων.
—-Τα πρόσωπα που ο ΣΥΡΙΖΑ στέλνει στο διάλογο, δεν μου γεμίζουν το μάτι. Ένας νεοδιόριστος (αρκετά προσοντούχος ομολογώ) υπάλληλος της Βουλής, φίλος του Προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ, ακόλουθος στο υπερατλαντικό του ταξίδι και ένας νεάζων (μεσόκοπος και βάλε, με ύποπτα σκουρόχρωμη κοτσίδα) βουλευτής φίλος του παλαιστινιακού λαού (μέχρι το σημείο που αρχίζουν τα συμφέροντα του ελληνικού ρατσιστικού πατριαρχείου), είναι οι πιο γνωστοί από τους εκπροσώπους του ΣΥΡΙΖΑ στο διάλογο με την παμπόνηρη γριά Αλεπού, που ξέρει να τους τυλίξει σε μια κόλα χαρτί με παινέματα, τιμές και ταξίματα. Φοβάμαι λοιπόν βάσιμα, πως ο διάλογος της Θεσσαλονίκης που τόσο εμβληματικά γίνεται στην έδρα του γνωστού κ.Άνθιμου, δεν θα θίξει σε βάθος ουσιαστικά θέματα, θα είναι επιφανειακός, εικονικός, προσχηματικός και υποκριτικός.
—-Mακάρι να διαψευσθώ και οι εκπρόσωποι της Αριστεράς να μιλήσουν τη γλώσσα της πικρής αλήθειας, τίποτα όμως δεν προοιωνίζεται κάτι τέτοιο. Όλα γίνονται για την τηλεοπτική εικόνα, για τη μάχη των εντυπώσεων, ερήμην της ουσίας. Φοβάμαι όμως πως οι κυρίαρχες αντιλήψεις της χρεοκοπημένης κοινωνίας του θεάματος παρασύρουν την Αριστερά σε πολιτικούς σαλτιμπαγκισμούς, που βλάπτουν κατάφωρα την ίδια και το δημόσιο συμφέρον, που συσσωρεύουν στο ευάλωτο και ετερόκλητο 27% του ΣΥΡΙΖΑ ανεμομαζώματα και διαβολοσκορπίσματα. Αυτά όμως τα οικοδομήματα είναι χάρτινοι πύργοι χτισμένοι στην άμμο που καταρρέουν στο πρώτο δημοσκοπικό φύσημα, στο επόμενο τροϊκανό δάνειο, είναι πολιτικές χωρίς αρχές, ξεκάθαρους στόχους και προοπτική. Η Εκκλησία ασφαλώς θα βγει ωφελημένη, έχει ήδη καταφέρει το ακατόρθωτο, να μην συνεισφέρουν τα παγκάρια και τα θησαυροφυλάκιά της ούτε πολλοστημόριο από τα οφειλόμενα στην τρομερή κρίση, ο ΣΥΡΙΖΑ όμως που αρνείται να εκπληρώσει την αποστολή του, θα βγει ηθικά λαβωμένος, πολιτικά αναξιόπιστος, και θα είναι θέμα χρόνου η απαξίωσή του, χρόνου πολύ λιγότερου από αυτόν που απαιτήθηκε για την τραγική κατάρρευση του ΠΑΣΟΚ.

*****

Επιστημονικόν Συνέδριον, Εκκλησία και Αριστερά

από Po

ekklessia_aristera

μέρος της original αφίσας, το χρώμα της ήταν έντονο κιτρινο-κόκκινο, παραδόξως μπαίνοντας εδώ, μετεμορφώθη εθελοντικώς εις χρώματος κιλοτί

Την προσεχή Τρίτη και Τετάρτη

Όπως αναφέρει σε σχετικό δελτίο Τύπου το Τμήμα Θεολογίας Α.Π.Θ.:  «στο πλαίσιο της παρέμβασης του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου στην κοινωνία, το τμήμα Θεολογίας ανέλαβε την πρωτοβουλία να οργανώσει συνέδριο με θέμα ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ στις 22 και 23 Ιανουαρίου 2013.
Στόχος του συνεδρίου, το οποίο πραγματοποιείται υπό την αιγίδα της Πρυτανείας του Α.Π.Θ. και σε συνεργασία με την Ι. Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος, είναι να αποτελέσει χώρο διαβούλευσης και ανταλλαγής ιδεών ανάμεσα σε έναν θεσμό που δραστηριοποιείται εδώ και αιώνες στον ελλαδικό χώρο, την Ορθόδοξη Εκκλησία, και τα κινήματα της Αριστεράς, που από την εμφάνισή τους έως και σήμερα εκφράζουν μεγάλο μέρος του ελληνικού λαού.
Πιο συγκεκριμένα, σκοπός μας δεν είναι η θεωρητική προσέγγιση θεμάτων, που ήδη έχουν εξετασθεί από τον χριστιανο-μαρξιστικό διάλογο των περασμένων δεκαετιών, αλλά η αναζήτηση συγκλήσεων πάνω σε πρακτικά θέματα που απασχολούν τη σύγχρονη ελληνική κοινωνία. Για την επίτευξη του αυτού του σκοπού θα εξετασθούν οι παρακάτω θεματικές:

  • 1. Η «Βασιλεία του Θεού» και η Λαϊκή Εξουσία. Ιστορικές επισημάνσεις από τις παράλληλες πορείες Εκκλησίας και Αριστεράς στον 20ό και τον 21ο αιώνα.
  • 2. Θρησκευτικά Σύμβολα και Θρησκευτικότητα στον δημόσιο χώρο.
  • 3. Θέματα εκκλησιαστικής περιουσίας και μισθοδοσίας του κλήρου.
  • 4. Εκκλησία και Αριστερά εν μέσω κρίσης: Δράσεις έναντι των κοινωνικών προβλημάτων.
  • 5. Εκκλησία και Αριστερά έναντι του μεταναστευτικού ζητήματος.
  • 6. Ο σύγχρονος λόγος της Εκκλησίας και της Αριστεράς. Από τη συγκρουσιακή στη συνεργατική ρητορική.
  • 7. Η Θρησκευτική Εκπαίδευση στο σύγχρονο ελληνικό σχολείο.

Στις εργασίες του Συνεδρίου θα λάβουν μέρος με εισηγήσεις Ιεράρχες της Εκκλησίας της Ελλάδος, ορισμένοι με απόφαση της Ι. Συνόδου, προσωπικότητες του ακαδημαϊκού χώρου, καθώς και εκπρόσωποι των κομμάτων της ευρύτερης κοινοβουλευτικής Αριστεράς.
Επίσης θα χαιρετήσει ο Μακ. Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμος, ενώ τις συζητήσεις θα συντονίσουν έγκριτοι δημοσιογράφοι από Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Αναλυτικά στο left.gr 

***

Επισκεπτόμεθα απαραιτήτως:

************************************************************************************

Ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας απέστειλε στο συνέδριο τις ευχές του:

ΘΕΡΜΑ ΣΥΛΛΥΠΗΤΗΡΙΑ!

ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ
«ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ»

______________Συνέρχεται αύριο στη Θεσσαλονίκη το πολυδιαφημισμένο Συνέδριο, στο οποίον θα παρακαθίσουν στο ίδιο τραπέζι παράγοντες της Εκκλησίας της Ελλάδος και του Αριστερού ιδεολογικού χώρου, θα προσπαθήσουν δε να εύρουν κοινά σημεία ιδεολογικής προσεγγίσεως! Από τήν πρώτη στιγμή, κατά τήν οποία ανακοινώθηκε το Συνέδριο αυτό, νοιώσαμε ένα μεγάλο πόνο στην ψυχή μας. Ένα πόνο ψυχής μόνο καί μόνο, διότι η Εκκλησία, άθελά της ίσως, σε μια κρίσιμη ώρα για την πορεία του Έθνους, έρχεται να προσφέρει πιστοποιητικά νομιμοφροσύνης στο χώρο της Αριστερής Κουλτούρας καί να πριμοδοτήσει τήν πορεία του Αρχηγού του ΣΥΡΙΖΑ πρός τήν Εξουσία!   Τό μόνο, που δεν δυνάμεθα να γνωρίζουμε είναι ένα σημείο: Η Διοίκηση της Εκκλησίας μόνη της άραγε αποφάσισε να συμμετάσχει σε ένα τέτοιο Συνέδριο, ή μήπως έλαβε εντολές από εξωεκκλησιαστικούς -πολιτικούς- παράγοντες της ημεδαπής ή της αλλοδαπής; Ένας υπαινιγμός υπάρχει σαν κατακλείδα του άρθρου που αναδημοσιεύουμε παρακάτω από τήν www.zougla.gr., όπως χαρακτηριστικά αναδημοσιεύεται από το ιστολόγιο «thriskeftika».(http://www.thriskeftika.blogspot.gr/2013/01/blog-post_1048.html). .Ο Κύριος γνωρίζει!………
_______________Ως Εκκλησία ΔΕΝ ΕΞΑΝΤΛΗΣΑΜΕ  το χρέος μας έναντι του Ελληνικού Λαού, ώστε τώρα πια να μπορούμε να εξέλθουμε των ορίων του χώρου μας! Ορίων,  που η ίδια η μακραίωνη εκκλησιαστική και πολιτική, εγχώρια και διεθνής ιστορία έχει καταγράψει, μη επιτρέποντας την… παραγραφή των ονομάτων των  θυμάτων της αριστερής.. «ανθρωπιστικής» πολιτικής της,  από τα μνήματα  στα νεκροταφεία,  αλλά και απο τη μνήμη ολόκληρης της ανθρωπότητας για τον «ανθρωπισμό» και το «δημοκρατικό πνεύμα» που σήμερα καπηλεύεται.  Η ενίσχυση  μιάς πολτικής βίαιου ιδεολογικού  ολιγαρχικού απολυταρχισμού, που όμως ή ίδια η Αριστερά, βαφτίζει «προοδευτισμό», αμνηστεύοντας τον εαυτό της από την ευθύνη που της αναλογεί έναντι της Ιστορίας ως και σήμερα  στην άλωση της χώρας από ξένα συμφέροντα,  την οποίαν όμως αναγνωρίζει ως «φασισμό» μόνο γι άλλους, δεν δύναται να σβήσει  την απο πλευράς της πριμοδότηση των απαιτήσεων των Σκοπίων με παρελάσεις στη γείτονα εναντίον των Εθνικών μας συμφερόντων. Δεν δύναται να ξεχαστεί η από πλευράς της ενίσχυση καθε αντεθνικής πολιτικής, των κατασκευασμένων πάσης φύσης «μειονοτήτων» που-εγείροντας σκοπίμως και  διαρκώς ζητήματα-  βομβαρδίζουν την κοινωνική συνοχή του Ελληνικού κράτους, κατά τις επιταγές του διεθνούς γεωπολιτικού «παιχνιδιού» στο όνομα των «ανθρωπίνων δικαιωμάτων», λες και άνθρωποι είναι όλοι οι άλλοι και όχι οι Έλληνες! Δεν δύναται να εξαλείψει από τη μνήμη την πριμοδότηση και ιδεολογική κάλυψη  χρόνια τώρα, που παρείχε στην  προώθηση,   νομιμοποίηση και «ιθαγενοποίηση» της λαθρομετανάστευσης, ή τον «συνωστισμό στη Σμύρνη»  ή τον   διορισμό περί των 240!! Ιεροδιδασκάλων του Ισλάμ στα Δημόσια Σχολεία  να διδάσκουν το «Κοράνι»  , χορεύοντας μαζί με μπλε, κόκκινα και πράσινα προσωπεία,  το ίδιο διεθνοπολιτικό ζεϊμπέκικο με τον πρώην Πρωθυπουργό Γ. Παπανδρέου τον οποίον άναυδη η Ελλάδα είχε ακούσει να ανακοινώνει  από βήματος κοινοβουλίου πως δεν υφίσταται εθνική κυριαρχία, με την Ιερά Σύνοδο της  Εκκλησίας της Ελλάδος και τον Μακαριώτατο  ένοχα  να συναινεί σωπαίνοντας…!
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ από:  http://mkka.blogspot.gr/2013/01/blog-post_21.html

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://athriskos.gr/5671/

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

:bye: 
more...