«

»

Εκτύπωσέ το Άρθρο

Το πατριαρχείο Αλεξανδρείας και η Χρυσή Αυγή

«Για το πατριαρχείο αυτό, του οποίου ο πάπας και πατριάρχης φέρει τον πλέον βλάσφημο και μακροσκελή τίτλο από όλους τους ορθόδοξους Αρχιερείς στον κόσμο («Μεγάλος Κριτής της Οικουμένης, πατήρ πατέρων, ποιμήν ποιμένων, τρίτος και δέκατος των Αποστόλων, Αρχιερεύς Αρχιερέων» κλπ με την προσθήκη του «πάσης Αφρικής»), έχουν κατά καιρούς έλθει στο φως σοβαρές καταγγελίες για οικονομικά και σεξουαλικά σκάνδαλα κληρικών του, που φτάνουν μέχρι την παιδεραστία.»

Αιγύπτιοι θύματα της αστυνομικά ασύλληπτης και δικαστικά ατιμώρητης ναζιστικής Χ.Α. στο Πέραμα, στη Μανωλάδα, στην πλατεία Αττικής. Αυτά τα έργα ευλογούν ο Αρχιεπίσκοπος και η κρατική Εκκλησία του τουρκοφάγου μάντη Παστίτσιου;

Από http://roides.wordpress.com/2012/10/22/22oct12/

Γράμμα από το Ληξούρι: Αναγνώστης Λασκαράτος

Κύριε Ροΐδη,

Το πατριαρχείο των αγίων εκδοροσφαγέων της Υπατίας συνεργάστηκε στη διάρκεια της δικτατορίας με τη Χούντα, φτάνοντας στο σημείο να βλασφημεί τον ίδιο το Θεό του, που του απέδιδε την ιδιότητα του φασίστα και αποκαλούσε την τραγωδία της τυραννίας «Ανάστασιν του Έθνους». Τον Μάιο του 1969 ο πατριάρχης Αλεξανδρείας Νίκος Βαρελόπουλος απένειμε στον Παπαδόπουλο το Μεγαλόσταυρο του Τάγματος του Ευαγγελιστή Μάρκου, λέγοντας: «Ο δρόμος τον οποίον ακολουθήσατε διά την λύσιν της πολιτικής καταστάσεως και την εξυγίανσιν του τόπου είναι ο καλύτερος, και θα μας φέρει εις την Ανάστασιν του Έθνους … Ο Θεός σας επέλεξεν ως όργανόν Του … Το έργο αυτό σάς το ανέθεσεν η πρόνοια του Θεού».  Όσο κι αν προσπαθεί σήμερα να ξεχαστεί, το πατριαρχείο υπήρξε η μόνη χριστιανική Εκκλησία της Αφρικής, που σαν παράρτημα του ελληνικού κράτους, υποστήριξε ενεργά το καθεστώς του απαρτχάιντ στη Ν.Αφρική, αρνούμενη να κηρύξει το Ευαγγέλιο στους ιθαγενείς της χώρας αυτής, ποδοπατώντας την εντολή του Χριστού. Άλλωστε στην ελληνορθόδοξη Βουλή (που ορκίζεται στο Ευαγγέλιο το οποίο απαγορεύει το όρκο), υπήρχε με επιμονή του ΝΔΠΑΣΟΚ και προτομή του θεμελιωτή του απαρτχάιντ και σφαγέα γυναικόπαιδων (στα γεγονότα του 1921 και 1923) Γιαν Σματς, παρά τις διαμαρτυρίες της Αριστεράς και του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ κ.Μ.Γλέζου (1986). Η στάση της πλειοψηφίας της Βουλής και του πατριαρχείου πήγαζε και από το γεγονός πως οι Ρωμιοί μετανάστες στη Ν.Αφρική ήταν στην μεγάλη τους πλειοψηφία ρατσιστές, αν και υπήρξαν και λαμπρές μεμονωμένες εξαιρέσεις.

Ενδεικτικά επισημαίνω αντλώντας από τον «Ιό» της «Ελευθεροτυπίας»,  πως όταν το 1965 η κυβέρνηση Γ.Παπανδρέου θέλησε να διαθέσει μέσω του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών (είπαμε οι υπόλοιπες Εκκλησίες δεν ήταν ναζιστικές, η Αγγλικανική μάλιστα είχε για αρχιεπίσκοπο τον ακτιβιστή Νομπελίστα Ντέσμοντ Τούτου) ποσό χιλίων δολαρίων υπέρ του αγώνα για την κατάργηση των φυλετικών διακρίσεων, ξεσηκώθηκε η ευσεβής πλειοψηφία των 170.000 Ελλήνων μεταναστών. Οι μισοί τουλάχιστον έχουν τώρα φύγει και σύμφωνα με την ορολογία της Χ.Α. «ξεβρώμισε ο τόπος» από τους  «τρισάθλιους υπάνθρωπους», που (δεν) θα έλεγε και η ευσεβής ιδιoκτήτρια του κτιρίου του πορνο-«New Dream», η «λευκή γυναίκα» Ζαρούλια-Μιχαλολιάκου.   Κι όμως κανείς ιθαγενής δεν μαχαίρωσε κανέναν τους, κι ας είχαν πλουτίσει πολλοί από δαύτους σαν κατακτητές ρουφώντας κυριολεκτικά το αίμα των ιθαγενών και ποδοπατώντας τα πιο στοιχειώδη ανθρώπινα δικαιώματά τους, μέσα στην ίδια τους τη χώρα. Μάλιστα ο Ρωμιός μητροπολίτης Ιωαννουπόλεως  Παύλος είχε παρασημοφορήσει ξεδιάντροπα το βασανιστή αρχηγό της Αστυνομίας (“Αυγή”, 19-2-’97, από την  αιγυπτιώτικη εφημερίδα “Πατρίδα”, 15-2-’97), όπως αποκαλύφθηκε σε βάρος του όταν έθεσε υποψηφιότητα για πατριάρχης και έβγαζαν αμοιβαία τα άπλυτά τους οι μνηστήρες του θρόνου στη φόρα. Ο απόηχος της ρατσιστικής του αθλιότητας, κυνηγούσε το ρωμέικο πατριαρχείο και μετά την πτώση του καθεστώτος, όταν έκρυψε το πρόσωπο του αποικιοκράτη κάτω από την προβιά του Ιεραπόστολου: “η πενιχρή παρουσία της ορθόδοξης Εκκλησίας…..δεν έχει καταφέρει ακόμα να κάνει χριστιανό ούτε τον καντηλανάφτη της αρχιεπισκοπής” (εφημερίδα “Εξουσία”, ανταπόκριση από τη Ν.Αφρική, 5-4-’99).

Για το πατριαρχείο αυτό, του οποίου ο πάπας και πατριάρχης φέρει τον πλέον βλάσφημο και μακροσκελή τίτλο από όλους τους ορθόδοξους Αρχιερείς στον κόσμο («Μεγάλος Κριτής της Οικουμένης, πατήρ πατέρων, ποιμήν ποιμένων, τρίτος και δέκατος των Αποστόλων, Αρχιερεύς Αρχιερέων» κλπ με την προσθήκη του «πάσης Αφρικής»), έχουν κατά καιρούς έλθει στο φως σοβαρές καταγγελίες για οικονομικά και σεξουαλικά σκάνδαλα κληρικών του, που φτάνουν μέχρι την παιδεραστία. Ενδεικτικά σημειώνω ότι ο πάπας Βαρελόπουλος είχε ζητήσει από την αιγυπτιακή κυβέρνηση την απέλαση πέντε μητροπολιτών του, που ήθελε να τους ξεφορτωθεί με τη δικαιολογία πως ήταν ομοφυλόφιλοι! Συνοπτικά και περιληπτικά τα έχω γράψει αυτά και πάρα πολλά σκανδαλώδη και ανίερα ακόμη, με αφορμή τις ανόητες ιερές κολακείες του κ. Τσίπρα, (βλ. ειδικά στις παραπομπές της & 7, που οδηγούν στα άρθρα «Ιστορίες από την Ορθόδοξη Ιεραποστολή»).

Επισήμανα τα παραπάνω σαν μια εισαγωγή που μπορεί να εξηγήσει απόλυτα τη σημερινή αχαρακτήριστη στάση του πατριαρχείου, στην οποία πρόκειται να αναφερθώ, ειδικά σε όποιον βρει το χρόνο και το ενδιαφέρον να διαβάσει όλα τα στοιχεία.

Έρχομαι στο θέμα μου. Το ρωμέϊκο πατριαρχείο και παπάτο της Αλεξάνδρειας απολαμβάνει την προστασία του αιγυπτιακού κράτους. Ακόμη και οι φανατικοί ισλαμιστές, λόγω της ελληνικής διπλωματικής παρουσίας, το έχουν στο απυρόβλητο, προτιμώντας ως ευκολότερο στόχο την πολυάριθμη σχισματική αιγυπτιακή ορθόδοξη (Κοπτική) Εκκλησία (αποσπάστηκε από το ξενοκίνητο ρωμαϊκό πατριαρχείο το 451), της οποίας οι πιστοί αντιμετωπίζονται με βίαιο μίσος από τη μειοψηφία των μουσουλμάνων φονταμενταλιστών. Η Εκκλησία της Αλεξάνδρειας υποτίθεται ότι εκπροσωπεί και τους Αφρικανούς και Άραβες ορθοδόξους της Μαύρης Ηπείρου που καταφεύγουν στη χώρα μας, αλλά ακόμη περισσότερο, υποτίθεται ότι βλέπει με στοργή κάθε Αφρικανό τον οποίο θεωρεί ως εν δυνάμει πιστό του, που οφείλει με τα καλά της έργα και με την ηθική της διδασκαλία να τον φέρει στην χριστιανική ποίμνη. Ιδιαίτερη βέβαια στοργή χρωστά, για ουσιαστικούς και συμβολικούς λόγους, στους Αιγύπτιους κάθε δόγματος και θρησκεύματος, αφού η γη του Νείλου έδωσε άσυλο στο μικρό Χριστό, στη μητέρα του και στο μνηστήρα της όταν κατέφυγαν ως πολιτικοί πρόσφυγες στην Αίγυπτο.

Όμως το πατριαρχείο παρακολουθεί με απάθεια:

  1. Τις βιαιοπραγίες και τις δολοφονικές πράξεις που Ναζιστές διαπράττουν σε βάρος Αιγυπτίων (βλ. φωτογραφίες) και Αφρικανών, έχοντας πρακτικά εξασφαλίσει αστυνομική ασυλία και δικαστικές αναβολές, σε βαθμό που να έχουν προκαλέσει τις αντιδράσεις της Ε.Ε. των ελληνοαμερικανών και ελληνοκαναδών ομογενών, εβραϊκών και διεθνών ανθρωπιστικών οργανώσεων.
  2. Τη μεταμφίεση των φυλετιστών και Σατανιστών σε ορθόδοξους Χριστιανούς που απειλούν από τα μέσα την επιρρεπή στον εθνικισμό Ανατολική Εκκλησία με τον ιό της διαβολικής αίρεσης του φυλετικού και ρατσιστικού μίσους.
  3. Τις ευλογίες που αφειδώς μοιράζει η Εκκλησία της Ελλάδας στα γραφεία της Χρυσής Αυγής.
  4. Την μεταμφίεση των  κυνηγών κεφαλών και των νοσταλγών του Νταχάου, σε υπερασπιστές «προφητών» καλόγερων και του «ανδρισμού» του Ι.Χριστού που απειλούνται τάχα από την ελευθερία του λόγου και της Τέχνης.

Κύριε Ροΐδη,

Το πατριαρχείο «πάσης γης Αιγύπτου και πάσης Αφρικής», που αρνείται μέχρι σήμερα, αν και έχει προκληθεί στο παρελθόν από τη Μαθηματική Εταιρεία, να ζητήσει συγνώμη για τις κακουργίες του αγίου Κύριλλου κατά της Υπατίας, οφείλει να λύσει τη συνένοχη σιωπή του, να ζητήσει συγνώμη και να υπερασπιστεί τους Αφρικανούς, που η ζωή και η αρτιμέλειά τους απειλούνται από μέλη της κρατικής Ορθόδοξης Εκκλησίας στη χώρα μας. Οφείλει να κάνει διαβήματα στους κ.κ.Δένδια και Ρουπακιώτη για την κραυγαλέα αστυνομική και δικαστική ασυλία που απολαμβάνει η Χ.Α. σε βαθμό που να χρονίζουν ακόμη και υποθέσεις που έχουν φτάσει στο εδώλιο. Ο πατριάρχης Θόδωρος-Νίκος Χορευτάκης (τον οποίο κ.Κων.Μητσοτάκης βοήθησε να γίνει πάπας όλης της Αφρικής), είναι κι αυτός οικονομικός μετανάστης, ένας φτωχός Κρητικός παπάς, που μετανάστευσε στην Αίγυπτο για να φτιάξει τη ζωή του, χωρίς να ακούει κάποια Αιγύπτια Ζαρούλια να τον βρίζει χυδαία.  Ο νεαρός Ελληνοαιγύπτιος  (τελείωσε την περίφημη ελληνική Αμπέτειο Σχολή στο Κάιρο και τώρα σπουδάζει υπολογιστές) που κινδυνεύει να χάσει το μάτι του (φωτ.), είναι σαν να απευθύνεται στον αχάριστο πατριάρχη όταν λέει: «Υπάρχουν πολλοί Έλληνες στην Αίγυπτο, αλλά δεν τους συμπεριφερόμαστε έτσι, τους αντιμετωπίζουμε σαν ισότιμους πολίτες».

 

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://athriskos.gr/2667/

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

:bye: 
more...