Τον άγιο Γεώργιο είχε κάνει κομματάκια βασανίζοντάς τον ο «σατανόπληκτος» Διοκλητιανός, αλλά άγγελος Κυρίου τον ξανασυναρμολόγησε. Στη συνέχεια ο άγιος ανάστησε έναν προ πολλού πεθαμένο, ο οποίος oμολόγησε πως καιγόταν στις φωτιές, επειδή δεν ήταν χριστιανός, καθώς και ένα νεκρό βόδι, για να οργώνει ένας πρώην ειδωλολάτρης. Τέλος, αφού συνομίλησε με άγαλμα του Απόλλωνα, το γκρέμισε, όπως και πολλά άλλα Ελληνικά αγάλματα. Τις παραπάνω περιγραφές δεν τις διαβάζουμε σε κάποιο χριστιανικό φυλλάδιο, αλλά στην επίσημη ιστοσελίδα του Γενικού Επιτελείου Στρατού (Γ.Ε.Σ.) που έχει ανακηρύξει τον άγιο Γεώργιο προστάτη του Ελληνικού Στρατού (πλην Πυροβολικού.) Ο άγιος Γεώργιος υμνείται στις εκκλησίες ως ο «καθαιρέτης των Ελλήνων».
Μιά ερώτηση προς τον Αρχηγό του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας: «Κύριε Αρχηγέ, πιστεύετε, ότι στον ουρανό υπάρχει ένας θρόνος, όπου κάθεται ο Θεός, τον οποίο περικυκλώνουν και υμνολογούν άυλα αθάνατα λαμπερά ουράνια τάγματα με φτερά, που καλύπτουν το πρόσωπό τους για να μην τον δουν, που δεν τους εμποδίζουν πόρτες και κλειδιά, των οποίων προΐσταται ένας ασώματος Ταξιάρχης με φτερά, που προστατεύει όλους τους Έλληνες αεροπόρους, όταν πετούν με τα αεροπλάνα τους;»
Ματθ. 22,29 Απεκρίθη δε ο Ιησούς και είπε εις αυτούς· “πλανάσθε, διότι δεν γνωρίζετε τας Γραφάς ούτε την δύναμιν του Θεού.
Ματθ. 22,30 ἐν γὰρ τῇ ἀναστάσει οὔτε γαμοῦσιν οὔτε ἐκγαμίζονται, ἀλλ᾿ ὡς ἄγγελοι Θεοῦ ἐν οὐρανῷ εἰσι.
Ματθ. 22,30 Διότι εις την ανάστασιν ούτε οι άνδρες νυμφεύονται, ούτε οι γυναίκες υπανδρεύονται, αλλά είναι όλοι σαν άγγελοι του Θεού στον ουρανόν.
Ματθ. 22,31 περὶ δὲ τῆς ἀναστάσεως τῶν νεκρῶν οὐκ ἀνέγνωτε τὸ ῥηθὲν ὑμῖν ὑπὸ τοῦ Θεοῦ λέγοντος,
Ματθ. 22,31 Ως προς δε την ανάστασιν των νεκρών δεν εδιαβάσατε αυτό που σας έχει λεχθή από τον Θεόν, ο οποίος είπε δια τους τρεις πατριάρχας, που είχαν πλέον αποθάνει·
Συνεπώς άνθρωποι και άγγελοι ουδεμία ικανότητα επαφής έχουν ανά μεταξύ τους.
Αλλά στη περίπτωση του Λώτ (Γένεσις, κεφ. ιθ᾽) που παρουσιάζεται ως δίκαιος ενώπιον του θεού του, ζώντας έξω από τη κολασμένη πόλη των Σοδόμων έχει αποστολή θεϊκή να αποτρέπει τους περαστικούς να πάνε μέσα στη πόλη μη τυχόν και τους βιάσουν οι Σοδομίτες.
´Οταν οι δύο άγγελοι έρχονται στα περίχωρα των Σοδόμων, ο δίκαιος Λώτ δεν ενημερώνεται από το θεό του για τους θεϊκούς απεσταλμένους και τους νομίζει για απλούς περαστικούς; ´Οχι, αλλά και τους προσκυνά (όπως κάνουν σε κάθε περαστικό από τη πόλη τους;)
Λοιπόν εάν τους προσκυνά ως θεϊκά απεσταλμένους, τότε ξέρει καλά ότι οι άγγελοι είναι ασώματοι. Εάν προσκυνά τους περαστικούς ανθρώπους, τότε είναι ανθρωπολάτρης και όχι δίκαιος προς το θεό αφού άλλους συνανθρώπους προσκυνά.
Εάν ξέρει καλά ότι οι περαστικοί είναι άγγελοι του θεού, γιατί φοβάται ότι οι Σοδομίτες έχουν τη φυσική ικανότητα να τους βιάσουν παρά φύση; Δε πιστεύει ότι οι άγγελοι είναι ασώματοι; Φυσικά οι πράξεις του μιλούν ακράδαντα για τη πίστη του προς το θεό του και τους αγγέλους του. Δικαίως κατά τις δηλώσεις των σοφών της Σιών παραδίδει τις κόρες του προς ομαδικό βιασμό κατά και παρά φύση, αντί να πει στους Σοδομίτες αυτό που ζητάνε δεν είναι δυνατό να συμβεί όσο και να το θέλουνε. Προτιμά να παιθάνουν οι κόρες του από ομαδικό βιασμό παρά να αφήσει τους αγγέλους να περάσουν ασωμάτως ανάμεσα από τους Σοδομίτες.
Και μετά έρχεται η θεϊκή τιμωρία της βροχής θειαφιού στις περιοχές εκείνες.
Μήπως οι Σοδομίτες δεν ήταν Ιουδαίοι; Άρα γιατί τόσα γράφονται κατά των Ελλήνων για την ομοφυλοφιλική παρουσία στην Αθηναϊκή κοινότητα; Που είναι οι δημαγωγίες των χριστιανών εναντίων του εκλεκτού λαού και των συνεχιστών των παραδόσεών των;
´Ενα γεωλογικό γεγονός (The Archaeology News Network: Flashback: Asteroid destroyed Sodom ) εμφανίζει τη καταστροφή της περιοχής εκείνης ύστερα από πτώση μετεωριτών στη Μέση Ανατολή αλλά και σε άλλα κοντινά μέρη όπως η περιοχή του Καυκάσου. Πέραν από της βιβλικής περιγραφής των κατοίκων της περιοχής και της «αμαρτωλής» ζωής τους, δεν υπάρχουν για να επιβεβαιώσουν ή να απορρίψουν τους ισχυρισμούς των γραφὀμενων.
Τελικά δεν υπάρχει ξεκάθαρη θέση των χριστιανών, εβραίων και ισλαμιστών για τη φύση των αγγέλων αφού διαβάζουμε καθαρά από τη γένεση να φοβούνται το βιασμό των αγγέλων και από την άλλη στο Ματθαίο να είναι ασώματοι και άγαμοι.
Περαστικά.