«

»

Εκτύπωσέ το Άρθρο

ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

 

 

Επιστολή 276 / 23.8.2013

Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη
υπουργό κ. Νικόλαο Δένδια
Γραφείο υπουργού
Π. Κανελλοπούλου 4, ΤΚ 101 77, Αθήνα

 

 

 

Κύριε υπουργέ,

εάν δεν το καταλάβατε από μόνος σας, σας πληροφορούμε ότι όλη την χθεσινή ημέρα αφήνατε ενεούς τους ανά την επικράτεια, αλλά και στο εξωτερικό, Έλληνες Εθνικούς, με τις περίεργες δηλώσεις σας για τα γεγονότα που συνέβησαν το αμέσως προηγούμενο βράδυ στους Δελφούς. Για να αιτιολογήσετε τις προσαγωγές μελών ακραίου (πλην όμως εκλεγμένου στην Βουλή) πολιτικού κόμματος, που ήθελαν να πραγματοποιήσουν ομιλία μέσα στον «αρχαιολογικό» χώρο, δηλώνατε κατ” επανάληψη πως είχαν «εκφραστεί υπόνοιες» ότι οι προσαχθέντες θα πραγματοποιούσαν τελετή «δωδεκαθεϊστικού περιεχομένου, κάτι τέτοιο περίεργο» και «αμφιλεγόμενου περιεχομένου» (οι φράσεις προέρχονται από την επίσημη απομαγνητοφώνηση συνέντευξής σας στον ιστότοπο του Υπουργείου σας).

Τέτοιες δηλώσεις θα είχαν «λογική» εξήγηση εάν έβγαιναν από χείλη κάποιου δημοσιογράφου, είτε αμαθούς, είτε απλώς ανοήτου, είτε κερδίζοντος «το ψωμάκι του» ως κανονικό φερέφωνο των ορθοδόξων θεοκρατών, και τα τρία άλλωστε είδη υπάρχουν εν Ελλάδι σε θαυμαστή αφθονία και ποικιλία. Επ” ουδενί όμως θα μπορούσαν να βγουν από χείλη υπουργού, πόσω μάλλον του υπουργού εκείνου που υποτίθεται ότι εκπροσωπεί την έννομο τάξη. Γιατί, πρωτίστως, ένας υπουργός οφείλει να γνωρίζει ότι, σε ένα κράτος έστω και κατ” επίφαση «ευρωπαϊκό» και «σύγχρονο», δεν έχει κανένα απολύτως δικαίωμα να ευθυγραμμίζεται με την μισαλλοδοξία των ορθόδοξων θεοκρατών και να παρουσιάζει ως το χειρότερο όλων των «κακών», την αυτόχθονα, προαιώνια και εθνική Θρησκεία αυτού του τόπου, ήτοι την Θρησκεία των Ελλήνων του παρελθόντος αλλά και του παρόντος. Ένας υπουργός επίσης, δεν έχει κανένα απολύτως δικαίωμα να προσβάλλει εξ επαγωγής την προσωπικότητα μερικών χιλιάδων πολιτών, παρουσιάζοντας αυθαίρετα ως «κακή» την Θρησκεία τους. Νομικός είστε άλλωστε, και μάλιστα αριστούχος.

Αφήνοντας στην άκρη και την άλλη ατυχέστατη διατύπωσή σας, ότι το Ιερό των Δελφών είναι απλώς «τόπος παγκοσμίου ενδιαφέροντος» (θεωρείτε ότι ως τέτοιον να τον κατέστρεψαν οι χριστιανοί;), εμείς, εκ μέρους όλων των Ελλήνων Εθνικών, των συγχρόνων Ελλήνων δηλαδή που εμπράκτως τιμούν τα νομιζόμενα της Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας, περιμένουμε τουλάχιστον τις εξηγήσεις σας (τις οποίες σας διαβεβαιώνουμε πως με κάθε καλή προαίρεση θα δεχθούμε) ότι, επάνω στην ένταση που είχατε, άλλο πράγμα θέλατε να πείτε και άλλο τελικά είπατε. Ευελπιστούμε ότι, αν όντως έτσι ήταν, διαθέτετε την γενναιότητα και την πολιτική τιμή να το πράξετε.

Για να κατανοήσετε πάντως καλύτερα τι ακριβώς είναι η Ελληνική Εθνική Θρησκεία, σας προσκαλούμε να παραστείτε στις 21 Σεπτεμβρίου στην ετήσια τελετή μας απόδοσης τιμής στους Μαραθωνομάχους, στο «Τρόπαιον» του Μαραθώνος, και να καταθέσετε, ως Έλλην, τον πρέποντα δάφνινο στέφανο εκ μέρους του Υπουργείου σας, αλλά και ευρύτερα της Πολιτείας.

Τέλος, σας καθησυχάζουμε ότι η παρουσία σας στην τελετή μας δεν θα απαιτήσει πρόσθετα πράγματα από εσάς. Καθώς, για εμάς, ο σύγχρονος κρατικός μηχανισμός υποχρεούται να είναι θρησκευτικά ουδέτερος, δεν θα σας ζητηθεί καμμία απολύτως συμβολική πράξη υποταγής στους Θεούς μας. Εμείς, δεν θα σας ζητήσουμε ούτε καπελάκι «κιπά» να φορέσετε, ούτε εικόνες και λείψανα να φιλήσετε, ούτε να ξυποληθείτε. Δεν υπάρχει συνεπώς τίποτε απολύτως να σας εμποδίσει να πράξετε αυτό που έπρεπε προ πολλού να είχε πράξει, δι” εκπροσώπων του, το Νεοελληνικό Κράτος.

Χάριτας πλείστας ομολογούμεν

Ύπατο Συμβούλιο των Ελλήνων Εθνικών

Από:  http://www.ysee.gr/index.php?type=deltia_typou&f=276

*************************************

 

Es Pagan

 

 

Εγώ, η Παλλάς Αθηνά. Του Ανατόλ Φρανς

Είμαι ή Σοφία. Είναι δύσκολο για τους ανθρώπους, ακόμη και για τους καλύτερους, να με αναγνωρίσουν αμέσως, με τους πέπλους πού με σκεπάζουν και γιατί, σαν τον ουρανό, είμαι θύελλα συνάμα και γαλήνη.

Αλλά έσύ, καλέ μου  με αναζήτησες πάντα και κάθε φορά πού μέ συνάντησες, έβαλες τά δυνατά σου, μέ όλο σου τό πνεύμα καί όλη τήν καρδιά σου, για νά μέ αναγνώρισης. Ό,τι έγραψες γιά μένα, ω ποιητή, είναι αληθινό. Η ελληνική μεγαλοφυία μ’ έκαμε νά κατεβώ στην γή καί τήν εγκατέλειψα όταν παρέδωσε τό πνεύμα της.

Οι βάρβαροι, πού εισέβαλαν στον κόσμο τής τάξεως πού έδωσαν οί νόμοι μου, αγνοούσαν τό μέτρο καί τήν αρμονία.  Η ομορφιά τους προκαλούσε φόβο καί τους φαινόταν σάν κάτι κακό. Βλέποντας πώς ήμουν όμορφη, δέν πίστεψαν ότι ήμουν ή Σοφία. Μ’ έδιωξαν. Όταν, σκορπίζοντας μιά νύχτα δέκα αιώνων, φάνηκε ή αυγή της Αναγεννήσεως, ξανακατέβηκα στην γη.

Επισκέφθηκα τους άνθρωπιστές καί τους φιλοσόφους μέσα στά κελιά τους, όπου μέ πάθος φύλαγαν, στό βάθος τών συρταριών τους μερικά βιβλία, τους ζωγράφους καί τους γλύπτες στά εργαστήρια τους, πού δέν ήταν παρά φτωχικά μαγαζιά τεχνιτών.

Μερικοί προτίμησαν νά καούν ζωντανοί, παρά νά μέ απαρνη­θούν. Αλλοι, όπως ό Έρασμος, διέφυγαν άπό τους ηλιθίους αντιπά­λους τους μέ τήν είρωνεία(…). Από τότε, από τήν στιγμή πού ή σκέψις, στά ανώτερα επίπεδα της, είναι ελεύθερη, είμαι ακατάπαυστα αντικείμενο σεβασμού τών έπιστημόνων, των καλλιτεχνών καί των φιλοσόφων. ‘ Αλλά άπό σένα δέχθηκα τήν πιό τρυφερή καί τήν πιό λιτή Ισως λατρεία. Από σένα καί τις πιό αγνές καί γεμάτες πίστι προσευχές.

Πάνω στην ιερή μου  Ακρόπολι, μπροστά στον ερειπωμένο Παρθενώνα μου, μέ χαιρέτησες μέ τά ωραιότερα λόγια πού ειπώθηκαν ποτέ σ’ αυτόν τόν κόσμο, άπό τήν εποχή πού οι μέλισσες μου απέθεταν τό μέλι τους στά χείλη του Σοφοκλέους καί του Πλάτωνος. Οι αθάνατοι οφείλουν περισσότερα άπ’ όσο νομίζεται σ’ αυτούς πού τους λατρεύουν. Τους οφείλουν τήν ζωή. Είναι κι αυτό ένα μυστήριο στό οποίο μυήθηκες.

Οι θεοί παίρνουν τήν τροφή τους άπό τους ανθρώπους. Τρέφονται άπό τόν καπνό πού ανεβαίνει άπό τό αίμα τών θυσιών τους. Ξέρεις ότι αυτό σημαίνει πώς ή ουσία τους αποτελείται άπ’ όλες τίς σκέψεις καί άπ’ όλα τά αισθήματα τών ανθρώπων. Οι σπονδές τών αγαθών ανθρώπων τρέφουν τους αγαθούς θεούς.

Οι μαύρες θυσίες τής αγνοίας καί του μίσους παχαίνουν τους άγροίκους θεούς. Τό έχεις πει: οι θεοί δέν είναι πιό αθάνατοι άπό τους ίδιους τους ανθρώπους. Υπάρχουν αυτοί πού ζουν άπό δυό χιλιάδες χρόνια, βραχύβιοι άν συγκριθούν μέ τά χρόνια τής γης, ή έστω καί της άνθρωπότητος, ελάχιστη καί αδιόρατη στιγμή της ζωής του σύμπαντος.

Σέ δυό χιλιάδες χρόνια, οί φλογεροί ήλιοι πού εκτοξεύονται στό διάστημα, δέν φαίνονται κάν νά έχουν μετακινηθή. ‘Εγώ, ή Παλλάς Αθηνά, ή θεά μέ τά ανοιχτόχρωμα μάτια, σέ σένα οφείλω τό ότι ζώ ακόμη. Αλλά ήταν λίγο πράγμα ή παράτασις της ζωής μου. Λυπάμαι τους θεούς πού σέρνονται μέσα στους άχρωμους καπνούς ενός υπολείμματος λιβανιού, τήν χλωμή καί θλιμμένη παρακμή τους.

Μ’ έκαμες πιό όμορφη καί πιό μεγάλη άπ’ όσο ήμουν. Μέ έθρεψες μέ τήν δύναμί σου καί μέ τήν ιδεολογία σου καί διά μέσου εσού καί αυτών πού σού μοιάζουν, τό πνεύμα μου έπλάτυνε τόσο, ώστε νά μπορή νά συμπεριλαμβάνει τό σύμπαν του Κέπλερ καί του Νεύτωνος.

Ανατόλ Φρανς

Από: http://www.theasis.gr/

 

 

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://athriskos.gr/17959/

13 σχόλια

Μεταπήδηση στη φόρμα σχολίων

  1. 1
    omni
  2. 2
    vomolloxius

    Για να κατανοήσετε πάντως καλύτερα τι ακριβώς είναι η Ελληνική Εθνική Θρησκεία, σας προσκαλούμε να παραστείτε στις 21 Σεπτεμβρίου στην ετήσια τελετή μας απόδοσης τιμής στους Μαραθωνομάχους, στο «Τρόπαιον» του Μαραθώνος, και να καταθέσετε, ως Έλλην, τον πρέποντα δάφνινο στέφανο εκ μέρους του Υπουργείου σας, αλλά και ευρύτερα της Πολιτείας

    Εγω δεν θα παω. Θα παω ομως στην γιορτή του σύντροφου και φίλου Ιωνά.
    Συνήθως δεν πηγαίνω σε ονομαστικές εορτές, αλλα ο σύντροφος Ιωνάς βαζει τα τσίπουρα.(ετσι μου είπε)

    Υπάρχει και δευτερος λόγος. Σε κοντινό χωριό θα γίνει η ετησια γιορτή της ντομάτας,οποτε δεν γίνεται να λείψω.
    Θα γευθώ τα τοπικά εδέσματα με ντομάτα, θα διασκεδάσω με παραδοσιακή μουσική, και το κυριότερο η εισοδος ειναι ελεύθερη.

    Διότι ως γνωστόν τα δάφνινα στεφάνια δεν τρώγονται. Αντε να ρήξεις κανα δαφνόφυλλο στις φακές.

  3. 3
    mixalis

    Για να κατανοήσετε πάντως καλύτερα τι ακριβώς είναι η Ελληνική Εθνική Θρησκεία, σας προσκαλούμε να παραστείτε στις 21 Σεπτεμβρίου στην ετήσια τελετή μας απόδοσης τιμής στους Μαραθωνομάχους,

    Καλά….τι σχέση έχει η ετήσια απόδοσης τιμής στους Μαραθωνομάχους ( έχει καλώς) με την «κατανόηση!!» στην ελληνική θρησκεία..!

    και να καταθέσετε, ως Έλλην,

    Δεν μπορεί δηλαδή να καταθέσει κανείς, άθρησκος ων ( σαν και του λόγου μας), στέφανο και να θεωρείται Ελλην;

    Εδώ,, 100%… έχει μπερδευτεί το σώβρακο με τη γραβάτα!

    1. stauros

      Μιχάλη, οι πολλοί λένε ότι δεν γίνεται να είσαι Έλλην αν δεν είσαι χριστιανός και μάλιστα Ορθόδοξος. Κάποιοι άλλοι, ελάχιστοι απέναντι στους προηγούμενους, λένε ότι για να είσαι Έλληνας πρέπει να πιστεύεις στην αρχαία ελληνική θρησκεία.

      Όπως καταλαβαίνεις για μας τους άθεους δεν υπάρχει χώρος πουθενά.

      Πέραν όμως αυτών, ο υπουργός φέρθηκε απαράδεκτα, ξεστομίζοντας χοντρομαλακίες.

    2. mixalis

      οι πολλοί λένε ότι δεν γίνεται να είσαι Έλλην αν δεν είσαι χριστιανός και μάλιστα Ορθόδοξος.

      Σταύρο,,, πολύ σωστή η παρατήρησή σου αυτή, διότι κάποιοι.. θέλουν να έχουν δυο μέτρα και δυο σταθμά για να αρωματίζουν τα μπογαλάκια τους, αυτό για να το διακρίνει κανείς, πρέπει να είναι ουδέτερος παρατηρητής του φαινομένου.

      Κάποτε που λες, κάποιοι μέσα από μια παρέα και με την ευκαιρία μιας επίσκεψης μας σε έναν χώρο με ερείπια του ναού του Ποσειδώνα, ήθελαν να κάνουν διάφορα…έστησαν λοιπόν ένα τρίποδο με μια μεταλλική σουπιέρα και τα σχετικά λιβάνια και άρχισαν με κατάνυξη να διαβάζουν ύμνους. Επειδή εγώ ως παρατηρητής ήμουν απαθής , άκουσα μετά τον εξάψαλμο από κάνα δυό για την ασεβή αναισθησία μου. Συμβαίνουν βλέπεις κι αυτά.

    3. ΜΑΚΕΔΝΟΣ

      Καλά….τι σχέση έχει η ετήσια απόδοσης τιμής στους Μαραθωνομάχους ( έχει καλώς) με την «κατανόηση!!» στην ελληνική θρησκεία..!

      Αναφέρει η επιστολή ότι θα γίνει κάποια τελετή.Αν προσέξει ποιο πάνω θα δεις ότι το λένε λόγω των δηλώσεων του Δένδια

      δηλώνατε κατ” επανάληψη πως είχαν «εκφραστεί υπόνοιες» ότι οι προσαχθέντες θα πραγματοποιούσαν τελετή «δωδεκαθεϊστικού περιεχομένου, κάτι τέτοιο περίεργο» και «αμφιλεγόμενου περιεχομένου» (οι φράσεις προέρχονται από την επίσημη απομαγνητοφώνηση συνέντευξής σας στον ιστότοπο του Υπουργείου σας).

      Μάλλον το λένε για να πάρει μια γεύσση περί αμφιλεγόμενου περιεχομένου και κατανοήσει κάποια πράγματα καλύτερα.

    4. mixalis

      Σταύρο, δεν εκπλήσσομαι, μοναδικός είναι, αυτό δα έλειπε, να τους βγει ανεξίθρησκος ο υπουργός, αν δεν έλεγε αυτά, την άλλη μέρα θα το έστελναν άνεργο σπίτι του.

      Μακεδνέ..έτσι είναι όπως το λές και πολύ καλά έκαναν τα παιδιά…. Αλίμονο!!!

  4. 4
    xrhsp

    Δεν μπορεί δηλαδή να καταθέσει κανείς, άθρησκος ων ( σαν και του λόγου μας), στέφανο και να θεωρείται Ελλην;

    Φυσικά και μπορεί Μιχάλη. Και δεν έχει μπερδευτεί καθόλου η γραβάτα με το σώβρακο!!!

    1. mixalis

      Ναι…. όντως δεν έχει μπερδευτεί καθόλου η γραβάτα με το σώβρακο, μόνον εάν κάποια στιγμή αποφασίσουμε, να μην παραλληλίζουμε ή να ερμηνεύουμε τις σημερινές καταστάσεις με τις συνήθειες και τα πράγματα μιας ηλικίας 2500 και βάλε- βάλε ακόμη όσο θες. Οι πάσχοντες από ιδεοληψία δεν θέλουν το δουν αυτό και θα μείνουν μια ζωή παρέα με την απογοήτευση και την πλάνη τους..
      Τα νυν δεν υπηρξαν ποτέ αεί και για να αλλάξουν, θέλουν αγώνες κοινωνικοπολιτικούς…. και όχι λιβανίσματα σε πεθαμένους θεούς (γεννήματα πάσης ανθρώπινης φαντασίας), οι νεκροί δεν ανασταίνονται, ομοίως και οι νεκροί θεοί και δεν δύναται να αξιοποιηθούν «ποιοτικά» για να τους αποκαταστήσουμε…. εκτός αν τους λατρεύουμε έτσι για το θεαθήναι ή από αντίδραση απέναντι στον παντοδύναμο χριστιανισμό, όπως μου παραδέχθηκε μετά από ατέλειωτες ώρες διαλόγου, γνωστός…… σε όλους της εθνικής θρησκείας.

  5. 5
    xrhsp

    Όπως καταλαβαίνεις για μας τους άθεους δεν υπάρχει χώρος πουθενά.

    Ε όχι ρε Σταύρο και δεν υπάρχει χώρος πουθενά. Υπερβολές…

    1. stauros

      xrhsp, παραδέχομαι ότι το παράπονό μου ήταν μια πατάτα και το παίρνω πίσω. Μάλιστα το μετανιώνω πικρά επειδή τα φιλαράκια μου του ΥΣΕΕ ποτέ δεν μου στέρησαν ούτε ένα γραμμάριο από τα αισθήματα της φιλίας τους, παρά τον αδιόρθωτο αθεϊσμό που με διακατέχει.

  6. 6
    ΜΑΚΕΔΝΟΣ

    Δεν μπορεί δηλαδή να καταθέσει κανείς, άθρησκος ων ( σαν και του λόγου μας), στέφανο και να θεωρείται Ελλην;

    Γιατί αναφέρει πουθενά ως Έλλην στο θρήσκευμα ή ως Έλλην Εθνικός;
    Είπε:

    και να καταθέσετε, ως Έλλην, τον πρέποντα δάφνινο στέφανο εκ μέρους του Υπουργείου σας, αλλά και ευρύτερα της Πολιτείας.

    Εσύ πως έβγαλες αγαπητέ μου το συμπέρασμα ότι αναφέρεται στο θρήσκευμα;;;

  7. 7
    ΜΑΚΕΔΝΟΣ

    Α καλά,αυτό εννοείται.Φαντάζεσαι να έλεγε αμφιλεγόμενου περιεχομένου ή κάτι το περίεργο την βαφτιση- «εξορκισμό» ενός βρέφους στο χριστιανικό μυστήριο της βάφτισης τι θα γινόταν;;;

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

:bye: 
more...