«

»

Εκτύπωσέ το Άρθρο

«ΠΑΙΔΙΑ ΧΩΡΙΣ ΘΕΟ»

 

Στις ΗΠΑ δημιούργησαν ιστοσελίδα για να προωθήσουν τον αθεϊσμό στα μικρά παιδιά!

Η Αμερικανική Ανθρωπιστική Οργάνωση (AHA) δημιούργησε ένα website αφιερωμένο στην παροχή βοήθειας στα παιδιά και τους εφήβους διαφόρων ηλικιών που δεν πιστεύουν στο Θεό ή που δεν έχουν ακόμη σχηματίσει ολοκληρωμένη άποψη , στο δρόμο τους προς τον αθεϊσμό.

Η ιστοσελίδα http://www.kidswithoutgod.com/ («Παιδιά χωρίς Θεό»), που προωθείται από την ΑΗΑ στα τέλη Νοεμβρίου, μεταξύ άλλων θεμάτων, παρέχει πληροφορίες σχετικά με τη θρησκεία, την επιστήμη, τη σεξουαλικότητα και τις διακρίσεις.

Όπως ανακοινώνεται στην αρχική σελίδα, με την φράση-καλωσόρισμα «Παιδιά χωρίς Θεό» είναι ένα site για τα εκατομμύρια των νέων ανθρώπων σε όλο τον κόσμο που «επέλεξαν την γνώση» και «εγκατέλειψαν τις προκαταλήψεις»(!).

« Παιδιά χωρίς Θεό » θα είναι μια φιλική κοινότητα για τα παιδιά που ίσως να είναι πολύ ντροπαλά για να ρωτήσουν ευθέως έναν ενήλικο πώς μπορεί ένας καλός άνθρωπος, να μην έχει την ανάγκη για έναν Θεό», λέει ο διευθυντής της AHA, Roy Speckhardt.

Η Αμερικανική Οργάνωση λέει ότι ξόδεψε περισσότερα από 30.000 (!!!)δολάρια σε διαφήμιση «για να βεβαιωθούν ότι τα παιδιά γνωρίζουν το νέο μέσο». Εκτός από τις διαφημίσεις στα μέσα μαζικής μεταφοράς, η εκστρατεία προώθησης περιλαμβάνει online διαφημίσεις που εμφανίζονται σε διάφορες τοποθεσίες, συμπεριλαμβανομένων των Facebook, Google και το YouTube, ενώ το National Geographic Kids και το Disney.com αρνήθηκαν να τις δημοσιεύσουν, ομολογεί η Οργάνωση..

«Τα παιδιά πρέπει να γνωρίζουν ότι υπάρχει ένας άλλος τρόπος για να μάθουν τις ηθικές αξίες που δεν προέρχονται αναγκαστικά από τη θρησκεία» διακηρύσσει ο Speckhardt.

RT

Απόδοση: Θωμαή Στεφανοπούλου για την Τρικλοποδιά

Από:  http://www.triklopodia.gr/2013/05/blog-post_3009.html

 

***********************************

 

Πρόσεξε κύριε αναγνώστη, που τυχόν σε εκνευρίζει αυτή η ιστορία.
Μήπως δεκάρα δεν δίνεις όταν η κοινωνία παραδίδει στο θρησκευτικό χτικιό τις ψυχές των αθώων παιδιών, αλλά σ’ ενοχλεί η προσπάθεια αυτών που θέλουν να τα σώσουν από τα βρώμικα χέρια των πάσης φύσεως ανώμαλων και επικίνδυνων ρασοφόρων.

 

 Για ρίξε μια ματιά στα παρακάτω:

 Να ποινικοποιηθεί ως κακουργηματική η εξομολόγηση παιδιών και ειδικά από Αρχιμανδρίτες

ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗΣ. ΜΙΑ ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΜΕ ΔΙΕΣΤΡΑΜΜΕΝΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΑ ΠΑΡΕΡΓΑ

 

 

 

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://athriskos.gr/17403/

83 σχόλια

Μεταπήδηση στη φόρμα σχολίων

  1. 1
    zan zano

    ΠΡΟΤΙΜΩ ΤΟΝ ΟΡΟ ΑΓΝΩΣΤΙΚΙΣΜΟΣ ΠΑΡΑ ΑΘΕΙΑ. ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΜΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΤΡΟΠΟ. ΑΠ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΟΤΕ ΛΕΣ «ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ».

    1. stauros

      «Ό,τι δηλώνεται χωρίς στοιχεία, μπορεί και να απορριφθεί χωρίς στοιχεία».
      Κρίστοφερ Χίτσενς

      Ζαν Ζανό, από την πρώτη στιγμή σε πήρα χαμπάρι ότι σ” αρέσει να βλέπεις το φλιτζάνι μόλις τελειώνεις το καφεδάκι σου.

      Δεν μου λες, έρχεσαι και μου λες ότι είδες στο φλιτζάνι σου ότι όλο αυτό το σύμπαν είναι μια φαντασία του ανθρώπινου μυαλού. Μήπως θα πρέπει να πασχίσω σαν τον μαλάκα να αποδείξω ότι κάνεις λάθος.

      Μέντες κλάνεις μπροστά στον φόβο του τι θα απογίνει η αθάνατη ψυχή σου μόλις τα τινάξεις. Εδώ βέβαια έχεις κάποιο δίκιο: ρε να αποθάνει κοτζάμ Ζαν Ζανό και να μην μείνει καταπόδι του τίποτε απολύτως, από έναν τόσο σπουδαίο τύπο!!!! Είναι δυνατόν να γίνουν τέτοια πράγματα;

    2. zan zano

      ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΕΧΩ ΞΑΝΑΠΕΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΕΙ ΘΕΩΡΙΕΣ ΩΣ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΕΝΩ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΜΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΤΡΟΠΟ. ΟΠΩΣ π.χ. Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΟΔΕΙΧΤΗ ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΗΝ ΚΡΑΤΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΩΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΩ ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΩ ΣΤΟΙΧΕΙΑ. ΚΑΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΤΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΕΧΟΥΝ ΦΤΙΑΞΕΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΓΙΑ ΑΘΕΟΥΣ!!! ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΥΧΟΝΤΑΙ ΕΚΕΙ ΟΙ ΑΘΕΟΙ. ΠΟΣΟ ΣΟΒΑΡΟ ΣΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ; ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΛΙΚΙ;

    3. stauros

      ΚΑΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΤΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΕΧΟΥΝ ΦΤΙΑΞΕΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΓΙΑ ΑΘΕΟΥΣ!!! ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΥΧΟΝΤΑΙ ΕΚΕΙ ΟΙ ΑΘΕΟΙ

      Ζανό, αυτό που έγραψες δηλώνει ικανώς το μέγεθος της φοβίας σου για την μεταθανάτια τύχη της ψυχής σου.

      Επίσης την τάση σου – ως μεταφυσικά καταπονούμενος – να υποβαθμίζεις κάθε σοβαρή συζήτηση.

      Παρεμπιπτόντως, για όσους απορούν για την «φαγομάρα» μου με το Πολύτροπο, ας μάθουν τώρα – συγνώμη δε για την εδώ ιδιωτεία μου – ότι αυτή λειτουργεί ως ευχέρεια της βεβαιότητας του αθεϊκού πνεύματος αμφοτέρων.

  2. 2
    omni

    Ούτε απόδειξη ύπαρξης υπάρχει. Και το βάρος της απόδειξης πέφτει σε αυτόν που κάνει τον ισχυρισμό.

    Ο θεός υπάρχει ως σκεπτομορφή μέσα στον εγκέφαλο των πιστών και αυτό είναι αρκετό. Ο πραγματικός άθεος δεν έχει σχέση με τον αγνωστικιστή και δεν κάνει συζήτηση περί ύπαρξης θεού, αν ο πιστός θέλει να πιστεύει είναι δική του επιλογή.

    Το να κάνεις συζήτηση περί ύπαρξης ή ανυπαρξίας ενός ανύπαρκτου θεού αποτελεί παγίδα των θεϊστών, οι οποίοι βάζουν την ιδέα του θεού (ασχέτως αν υπάρχει ή δεν υπάρχει) στη συζήτηση. Υπενθυμίζω ότι η ιδέα θεός αποτελεί σκεπτομορφή, αυτό αρκεί.

    1. zan zano

      ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΘΕΜΑ ΤΟΤΕ ΕΙΣΑΙ ΔΟΓΜΑΤΙΣΤΗΣ. ΔΕΝ ΔΙΑΦΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΑΣ, ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ, ΙΟΥΔΑΙΟΥΣ, ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ ΚΤΛ. Η ΑΘΕΙΑ ΚΑΙ Ο ΑΓΝΩΣΤΙΚΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΑΚΙ ΟΥΤΕ ΚΗΡΥΓΜΑ ΟΥΤΕ ΔΟΓΜΑ ΝΑ ΤΟ ΔΙΔΑΞΕΙΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΑΠΟ ΤΟΣΟ ΜΙΚΡΑ. ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΜΕ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΘΩΣ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΣΟΥΝ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΤΟΥΣ. ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΑΘΕΟΥΣ ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ. ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΚΟΛΠΟ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ….. Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ…..

    2. omni

      Όπως είπα ο θεός (ή θεοί) είναι σκεπτομορφή. Το αν σώνει και καλά κάποιοι θέλουν να αποδείξουν ότι κάπου υπάρχει κάτι, ας προσπαθήσουν να το αποδείξουν. Το βάρος της απόδειξης πέφτει σε αυτόν που κάνει τον ισχυρισμό.

      Όπως επίσης είπα το ερώτημα το αν υπάρχει ή όχι θεός είναι ερώτηση παγίδα, διότι βάζει στο παιχνίδι την ανύπαρκτη έννοια θεός.

      Τέλος επίσης είπα ότι ο θεός είναι σκεπτομορφή και αυτό είναι αρκετό. Οποιος νομίζει ότι έχει και φυσική υπόσταση, ας το αποδείξει. Είναι δηλαδή θέμα πίστης. Η πίστη δεν χρειάζεται λογική τεκμηρίωση.

      http://el.wikipedia.org/wiki/Τσαγιέρα_του_Ράσελ



    3. Politropos Dionisis

      ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ!!
      ——————————————————————
      η ιδέα θεός αποτελεί σκεπτομορφή, αυτό αρκεί.»

      Ομνι: σκεπτομορφή ?

      δηλαδή τι θέλεις να μας πεις κάτι άλλο από το ότι η ιδέα θεός δεν είναι φανταστική

    4. stauros

      Omni, ο εξυπνάκιας αυτός που σκάρωσε το βιντεάκι, τελικά δουλεύει υπέρ των θρησκειών. Ένα τσογλάνι που έχει μεγάλη ιδέα για τον εαυτό του είναι. Τι είναι δηλαδή; Πιο έξυπνος και από τους θρήσκους και από τους άθεους. Ο απόλυτος εξυπνάκιας.

    5. omni

      @stauros

      Αν ξαναδείς το video και παραλείψεις το όντως εξυπνακίστικο ύφος του, θα δεις ότι αυτό που προσπαθεί να πει είναι ότι η πίστη δεν στηρίζεται στη λογική και άρα δεν χρειάζεται λογικά επιχειρήματα και αποδείξεις. Επίσης έχει δίκιο και σε άλλα πράγματα που αναφέρει, όπως: οι κατ” όνομα χριστιανοί δίνουν πάτημα σε μια μειοψηφία φονταμενταλιστών, καφρίλες γίνονται και χωρίς τη θρησκεία, η ύπαρξη ηθικής δεν προαπαιτεί την Αγία Γραφή, η θρησκεία και η αθεΐα δεν είναι οι μοναδικοί παράγοντες που επηρεάζουν την πορεία της ανθρωπότητας, ο πραγματικός άθεος δεν κάθεται να κάνει φιλοσοφικές και επιστημονικές συζητήσεις για την ύπαρξη θεού, διότι είναι ανούσιο, δεν έχει αυστηρή λογική τεκμηρίωση η πίστη.

      Συμπερασματικά όταν λέει στο τέλος για τους ιεχωβάδες του internet, εννοεί τον στρατευμένο επιθετικό αθεϊσμό που καταλήγει να πέφτει στο επίπεδο των θεϊστών (κάνοντας κήρυγμα) και να δημιουργεί με αυτό τον τρόπο μια πόλωση, η οποία πόλωση (όπως όλες οι πολώσεις) δημιουργεί οπαδούς που συρρέουν προς τα δυο άκρα της πόλωσης, παίζει δηλαδή το παιχνίδι της θρησκείας. Διότι το ιερατείο δεν ενοχλείται τόσο από την ύπαρξη αντιπάλων του και αρνητών του, όσο από την έλλειψη οπαδών και συσπείρωσης! Η πόλωση και ο φανατισμός λειτουργούν ανανεωτικά για το ελεεινό και πονηρό ιερατείο και τη θρησκεία! Το κόλπο με το κυνήγι αιρετικών παίζει αυτό το ρόλο: τη συσπείρωση των πιστών, οι οποίοι έχουν χαλαρώσει και αρχίζουν σταδιακά να γράφουν στα παπάρια τους ότι λένε οι παπάδες.

      Σε αυτό που διαφωνώ με το video είναι εκεί που λέει ότι η αποτίναξη της θρηκείας δεν είναι προσωπικό κατόρθωμα. Και αυτό διότι ο χριστιανισμός για παράδειγμα εμπεριέχει έναν ψυχολογικό και συναισθηματικό πειθαναγκασμό (πανταχού παρόν θεούλης, κόλαση και παράδεισος, σατανάς, δέος προς το θείο και λοιπά) που είναι πολύ δύσκολο για αυτούς που κατηχήθηκαν από μικρή ηλικία να αποτινάξουν και να καθαρίσουν από τη συγκινησιακή πανούκλα της θρησκείας.

  3. 3
    Politropos Dionisis

    ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΕΧΩ ΞΑΝΑΠΕΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ,

    του έχεις ξαναπεί? όπα ρε μεγάλε… αυτό σημαίνει τι?
    ότι αν κάτι το επαναλαμβάνεις συχνά αποκτά εγκυρότητα!!! :no: :no: :no:

    Φίλε Ζαν Ζανο αυτή η διατύπωση σου μαρτυρά πολύ περισσότερα από αυτό αμεσα που δηλώνει:

    ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΕΧΩ ΞΑΝΑΠΕΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΕΙ ΘΕΩΡΙΕΣ ΩΣ ΑΛΗΘΙΝΕΣ.

    Με αυτήν την αναφορά δείχνεις πως μπερδεύεις το σώβρακο με την γραβάτα, αμέ τι άλλο είναι όταν τις συμπεριφορές και τις αρμοδιότητες των φλιτζανάδων τις μεταθέτεις στο επιστημονικό «ιερατείο»?
    Διότι επιστήμη που μένει στο στάδιο της θεωρίας (φαντασίας) δεν είναι επιστήμη!
    Συνεπώς κανένας πραγματικός επιστήμονας δεν υπερασπίζεται παπαριές («…ΘΕΩΡΙΕΣ ΩΣ ΑΛΗΘΙΝΕΣ….») που δεν μπορεί να αποδείξει!

    1. zan zano

      ΑΠΛΑ ΕΝΝΟΩ ΟΤΙ ΤΟΥ ΞΑΝΑΘΥΜΙΖΩ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ. ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ. Ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ. ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ. ΣΕ ΤΙ ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΩ; ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ; ΟΧΙ. ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ; ΟΧΙ. ΑΡΑ ΑΝ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΑΛΛΑ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ. ΥΠΟΘΕΤΩ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΠΟΥ ΠΡΟΣΥΛΙΤΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΣΟ ΜΙΚΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΔΙΟΤΙ Η ΑΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΩΡΙΜΟΥ ΣΚΕΨΕΩΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ. ΕΙΝΑΙ ΣΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΛΕΣ «ΠΙΣΤΕΥΕ (ΣΤΗΝ ΑΘΕΙΑ) ΚΑΙ ΜΗ ΕΡΕΥΝΑ».

    2. stauros

      Δηλαδή Ζανό άσε πρώτα οι ρασοφόροι να χτικιάσουν τα παιδιά και μετά αν χρειαστεί – κατά την γνώμη σου μάλλον δεν θα χρειαστεί – πασχίζεις να τα γιατρέψεις.

      Από τα λόγια σου μυρίζω την αποφορά της βρώμας των άπλυτων στομάτων των ρασοφόρων.

    3. omni

      @zan zano

      Έτσι όπως το γράφεις εδώ, συμφωνώ. Αναφέρεσαι στην στρατευμένη επιθετική αθεΐα που κάνει κήρυγμα. Από την άλλη μεριά ο ρόλος της εν λόγω αθεϊστικής ιστοσελίδας μπορεί να είναι απλά διαφωτιστικός και πληροφοριακός και από ότι φαίνεται αυτό προσπαθεί να κάνει και όχι κήρυγμα.

  4. 4
    Μιχάλης

    ΠΡΟΤΙΜΩ ΤΟΝ ΟΡΟ ΑΓΝΩΣΤΙΚΙΣΜΟΣ ΠΑΡΑ ΑΘΕΙΑ..

    Δεν είναι θέμα προτίμησης (με ή χωρίς σορόπι) αλλά θέμα εύλογης αποτίμησης.

    ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΜΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΤΡΟΠΟ.

    Γιατί ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ,… έχει αποδειχθεί από καμιά επιστήμη η ύπαρξη θεού, για να υφίσταται και επιστημονικός αντίλογος με αποδειξεις? Η ύπαρξη των θεών είναι άδηλος (= μη φανερή – μη απτή) είπε ο Πρωταγόρας, τι δεν κατάλαβες και θες να αποδείξεις επιστημονικά,,,την ύπαρξη μεταφυσικών φαντασμάτων?
    Αυτό μόνο με την συνεχή αλαγή μάρκας καφέ, θα διασταυρώσεις τα «στοιχεία», για να πάρεις την απάντηση.. και όχι βέβαια από την επιστήμη! Εγώ πάντως προτιμώ ( να κι η προτίμηση) πάντα BRAVO!

    ΑΠ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΟΤΕ ΛΕΣ «ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ»

    Για τους Εβραίους όμως κατάφερες να ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ τα πάντα!!!!!!! :bye:

  5. 5
    zan zano

    ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΝΕΝΝΟΗΘΟΥΜΕ. «ΑΛΛΑ ΛΕΕΙ Η ΘΕΙΑ ΜΟΥ, ΑΛΛΑ ΑΚΟΥΝ Τ ΑΥΤΙΑ ΜΟΥ». ΜΕ ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ Η ΑΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ (ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΑΜΟΡΦΩΤΟΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ. Ή ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΑΘΕΟΣ Ή ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ) ΑΛΛΑ ΑΠΟΚΤΑΤΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΜΟΡΦΩΣΕΩΣ. ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΝΕΧΙΖΩ. ΣΤΑΜΑΤΩ ΕΔΩ. ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕ.

    1. stauros

      ΜΕ ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ Η ΑΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ…

      Αυτό κατάλαβες; Ότι οι άνθρωποι αυτοί επιχειρούν να την επιβάλλουν την αθεΐα; Γιατί δεν επισκέπτεσαι την ιστοσελίδα τους να διαπιστώσεις τι κάνουν και πώς το κάνουν;

  6. 6
    αταιριαστος

    Ένα πρακτικό θέμα προς το panel…με καλή προαίρεση!
    1)Έχει κανείς πρόχειρο το νόμο περί απαλλαγής θρησκευτικών στα σχολειά?
    2) Πως αυτός εφαρμόζεται από τους υπευθύνους καθηγητές και τι κωλύματα συνήθως επικαλούνται για τη μη εφαρμογή του?

    1. stauros

      Ψάξε στην κατηγορία άρθρων εκπαίδευση. Κάποτε το είχαμε εξαντλήσει το θέμα αυτό.

  7. 7
    αταιριαστος

    Ευχαριστώ
    http://athriskos.gr/10788/

    1. zan zano

      Ο ΚΟΡΑΗΣ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ:

      «Των Ιουδαίων το προς ημάς μίσος, υπερβαίνει και αυτό το τουρκικό μίσος»

      ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΕΧΕΙ Ο ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙ ΑΥΤΟ;

    2. zan zano

      ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑΖΙΣΤΗΣ ΚΑΙ Ο ΚΟΡΑΗΣ.

    3. Μιχάλης

      Ο ΚΟΡΑΗΣ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ:

      «Των Ιουδαίων το προς ημάς μίσος, υπερβαίνει και αυτό το τουρκικό μίσος»

      ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΕΧΕΙ Ο ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙ ΑΥΤΟ;

      Δεν έχω ουδένα χρέος αποπληρωμής απέναντι στις παραδοχές του φραγγοθρεμένου και με μανόν τρόπο χριστιανού Κοραή.
      Χρέος έχω μόνο στο έτερο μου ήμισυ την Μιχαλού για περίπου μια τριακονταετία τωρα, μια εξέχουσα και αγία γυναίκα γραμμή εν κόλποις Αβραάμ, χρέος έχει όμως κι αυτή απέναντί μου και ταμάμ θα απαλλάξει την κολασμένη ψυχή μου, από την αιώνιο βάσανο στην Γέενας του Πυρός. Αμέ!!

      Όπως βλέπεις ερίφη μου, δεν είσαι μόνο εσύ που διαθέτεις εναλλακτικές «προτιμήσεις» και πισινές για τους άγνωστους προορισμούς σου, έχουμε και εμείς τις δικά μας τα δίπορτα. Τελικά… Ναζί κανείς την μεταθανάτια ζωή ή να μην την Ναζί..εδώ σε θέλω!!! :bye:

    4. zan zano

      ΟΤΑΝ Ο ΚΟΡΑΗΣ ΛΕΕΙ «Τέτοιων θαυμάτων έχουν ανάγκη οι ψευδοθρησκείες» ΣΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ ΓΙΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ; ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΗΤΑΝ ΑΘΕΟΣ…..

  8. 8
    vomolloxius

    Ο Κοραής δεν ηταν αθεος,το αντίθετο μάλιστα θεωρούσε τον εαυτό του συνειδητά ορθόδοξο χριστιανό, μάλιστα πίστευε το ιερατείο είχε αλλοιωθεί σε σχέση με το αρχική πίστη των χριστιανών.
    Καταλαβες τωρα απο που πηγάζει και το μίσος του για τους Εβραίους;

    Πιο πάνω εγραψες :

    ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΑΜΟΡΦΩΤΟΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ. Ή ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΑΘΕΟΣ Ή ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ)

    :no: Δεν υπάρχει αμόρφωτος Κομμουνιστής….Αν βρεθεί καποιος σίγουρα θα ειναι Συριζαίος.

    1. stauros

      Βωμολόχιε, τουλάχιστον ένας υπήρξε, ο Χαρίλαος Φλωράκης.

    2. zan zano

      ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΜΟΡΦΩΤΟΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ; ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΜΟΡΦΩΤΟΙ ΕΙΧΑΝ ΜΑΖΕΥΤΕΙ ΤΟΤΕ ΤΟ 1917 ΚΑΙ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΚΑΤΕΣΦΑΞΑΝ ΤΟΥΣ ΡΩΣΟΥΣ.

      «Επί 100 κομμουνιστών οι 40 είναι αγύρτες οι 59 αφελείς και ΕΝΑΣ πραγματικός μπολσεβίκος.»

      ΛΕΝΙΝ

  9. 9
    vomolloxius

    Βωμολόχιε, τουλάχιστον ένας υπήρξε, ο Χαρίλαος Φλωράκης.

    Θεωρείς αμόρφωτο τον Χαρίλαο λόγω της απλοϊκότητας του και οτι μιλούσε στην δημοτική; Να υποθέσω οτι θεωρείς αμόρφωτο και τον Ιωαννη Βηλαρά;
    Εκτος αν υπάρχουν αλλοι λόγοι.

    «Επί 100 κομμουνιστών οι 40 είναι αγύρτες οι 59 αφελείς και ΕΝΑΣ πραγματικός μπολσεβίκος.»

    Που ακριβώς είπαμε οτι γραφει αμόρφωτος;

    1. stauros

      Πολλοί γνωστοί του τον ρωτούν ανάμεσα τους και η Μαρία Δαμανάκη: και εσύ Χαρίλαε στο Όρος; Απαντούσε ευθέως: «Μακάρι να “χα πάει νωρίτερα και “γω θα “μουν καλύτερα και ο τόπος»!!! «Ο νοών νοείτω». Και όχι μόνο αυτό. Είμαι σε θέση να σας διαβεβαιώσω ότι μετά απ” αυτήν την επίσκεψη, στο γραφείο του στον Περισσό εξομολογήθηκε σε Ιερομόναχο του Αγ. Όρους (αφού απομακρύνθηκε το προσωπικό του γραφείου του).

  10. 10
    zan zano

    Ο ΦΛΩΡΑΚΗΣ ΔΕ ΜΙΛΟΥΣΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΤΣΟΜΠΑΝΙΚΗ……

  11. 11
    vomolloxius

    Δεν εγιναν ετσι τα πραγματα,. Μπορει να πηγε ο Χαρίλαος στο Αγιο ορος ,αλλα ουτε σταυρο εκανε ουτε εξομολογήθηκε ουτε εκανε κολοτούμπες, Το μονο που «σεβαστηκε» ηταν η νηστεία.
    Τα υπολοιπα ειναι υπερβολές των παπάδων για ευνόητους λόγους

    1. Μιχάλης

      Βωμολόχιε, μην μασάς, κατά πληροφορίες που έχω από τον σύνδεσμό μου στο Αθως, κι άλλοι ερίφηδες εδώ μέσα εκτός από τον Χαρίλαο, πήγαν τσάρκες στα άδυτα του άγιου όρους, δεν είμαι όμως μαρτυριάρης και δεν αποκαλύπτω ονόματα, ακόμα κι αν πιω ρετσινόλαδο!!!!

  12. 12
    vomolloxius

    Εχει γίνει κουραστικό να λέω η ιδεολογία του ΚΚΕ είναι ο διαλεκτικός υλισμός και αυτό είναι ξεκάθαρο.
    Στο καταστατικό του κόμματος γίνεται αναφορά σ΄αυτο το θέμα.

    “Προστίθεται επίσης η ιδεολογία ως προϋπόθεση για το μέλος του Κόμματος, κι όχι μόνο το Πρόγραμμα και το Καταστατικό, με την έννοια ότι το μέλος του ΚΚΕ δεν μπορεί πχ να είναι υποστηρικτής διαφόρων μεταφυσικών δογμάτων, θρησκειών κ.λπ.“

    Λέτε ο Χαρίλαος κοτζαμ γενικός γραμματέας να παρέβηκε αυτό το τμήμα του καταστατικού; Μην ακούτε τετοιες μαλακίες και υπερβολές απο το παπαδαριό.

    1. stauros

      Βωμολόχιε, άσε τις θεωρίες και ας πάμε στην πράξη. Όταν μετά το 1974 θέλησα να γνωρίσω τα κόμματα από μέσα, μεταξύ των άλλων εγγραφών έκανα, με την σειρά της, και στην ΚΝΕ, στη Θεσσαλονίκη. Εκεί λοιπόν ρώτησα αν υπήρχε πρόβλημα που ήμουνα πιστός χριστιανός – τον έπαιξα τον ρόλο άψογα. Η απάντηση του αρμόδιου ήταν, επί λέξει: ουδέν πρόβλημα.

      Έκατσα εκεί μέσα δυο τρεις μήνες. Στον μαχαλά που έμενα (Χαριλάου) ερχόταν κάθε βδομάδα κάποιος, ο οποίος μας έκανε μαθήματα κομμουνιστικής ιδεολογίας. Τρείς φορές που έθιξα κι εκεί το ζήτημα της θρησκείας καμμιά αρνητική απάντηση δεν έλαβα.

      Τώρα τι μου τσαμπουνάς θεωρίες περί «…δεν μπορεί πχ να είναι υποστηρικτής διαφόρων μεταφυσικών δογμάτων, θρησκειών κ.λπ.“». Μάλιστα δεν σου κρύβω ότι αυτός ήταν κι ο λόγος που την κοπάνησα από την ΚΝΕ και φυσικά κι από το κόμμα, κι ούτε ποτέ σχετίστηκα μ’ αυτό έκτοτε. Ή η θρησκεία είναι το όποιο του λαού ή δεν είναι.

    2. Μιχάλης

      Αφιερωμένο εξαιρετικά στον διαλεκτικό υλισμό και στον καταστατικά ok Χαρίλαο


  13. 13
    Politropos Dionisis

    ΖΑΝ ΖΑΟ
    όλα τα καταλαβα εσυ δεν……

    ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ; ΟΧΙ. ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ; ΟΧΙ. ΑΡΑ ΑΝ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΑΛΛΑ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ.

    Φίλε είναι ηλίθιος όποιος βάζει ερωτήματα που δεν μπορεί ο ίδιος να δόση μια απάντηση! Που να αποδεικνύει τουλάχιστον αν είναι η όχι, ηλίθιο το ερώτημα που θέτει?
    Ωστόσο παρά το ηλίθιο του ερωτήματος, για το υπάρχει δεν υπάρχει θεός, η επιστήμη και η φιλοσοφία δώσανε μια ορθή απάντηση:
    _ Αν υπάρχει θεός- θεοι- που δεν ασχολουνται με τα ανθρώπινα, τότε αυτόματος και το ερώτημα είναι άσκοπο και στερείται νοήματος, μιας και δεν υπάρχει σημείο επαφής, σημείο που να δηλώνει την σχέση θεού φύσης άνθρωπου….
    _ Τώρα αν υπάρχει θεός οι θεοί που να ασχολούνται με τα ανθρώπινα, τότε αυτό θα το διαπιστώναμε επιστημονικά δια τις παρατήρησης, θα διαπιστώναμε δηλαδή ότι ο θεός ή οι θεοί δηλώνουνε την σχέση τους με την φύση και ιδιαίτερα με τους ανθρώπους ανταποκρινόμενοι στις παρακλήσεις προσευχές τάματα…. και θα επεμβαίνανε φανερά υπέρ της ευημερίας ίασης και ευδαιμονίας των πιστών τους……
    Δυστυχώς όχι μόνο δεν συμβαίνει αυτό! αλλά και συμβαίνει και το αντίθετο,
    Στατιστικά (δηλ επιστημονικά δια της παρατηρήσεως) οι θρησκευόμενοι βιώνουνε κατά κανόνα κάτω από χειρότερες συνθήκες… (υλικές και πνευματικές)
    Δες εδώ μέσα……. και άλλου στο διαδίκτυο, υπάρχουνε συγκεκριμένες επιστημονικές έρευνες και αναφορές για την ευημερία των λαών που έχουνε μεγάλα ποσοστά αθεΐας.

    Αυτή είναι μια σωστή Επικουρία συμβουλή, οτι αφού οι θεοί δεν έχουνε καμία ανάγκη να ασχολούνται με τα ανθρώπινα, τότε τους ανθρώπους δεν πρέπει να τους απασχολεί η ύπαρξη των θεών και ούτε να τους φοβούνται…..
    Έρχεσαι εσύ τώρα μετά από 2500 (?) και πλέον χρόνια, να θέσεις ερωτήματα που και ιστορικά και φιλοσοφικά και επιστημονικά, είναι ξεπερασμένα. Αυτό μαρτυρά πως είσαι ακόμη στο ψάξιμο….. ότι η λογική σου μάχεται τον φόβο του θανάτου> και σε αυτό όσοι το παλέψαμε επαρκώς…. μπορούμε να δείξουμε κατανόηση, αρκεί να το παραδεχτείς και να μην το γυροφέρνεις ζαλίζοντας μας……… με άλλα αντί άλλων!!!
    Αυτό θα ήτανε ηλεκτρινές και τίμιο!!!!

    Άλλωστε νομιζω πως και για κάτι τέτοια μεγάλα παιδιά, σαν και εσένα, πρέπει να έγινε αυτήν η ιστοσελίδα στο Αμερικη…
    Όμως να ξέρεις πως μόνο οι δειλοί, από χέρι έχουνε χαμένη αυτήν την μάχη και προτιμούνε «..καφέ ΒΡΑΒΟ…» δηλ, να παρηγορούνται θέτοντας με μεταφυσικά ερωτήματα κι αρλούμπες :ainte: :bow:

    ————————————————————–
    Μιχάλη λες:

    κι άλλοι ερίφηδες εδώ μέσα εκτός από τον Χαρίλαο, πήγαν τσάρκες στα άδυτα του άγιου όρους,

    Καλλά μη μαρτυράς ονόματα, αλλά έχει ενδιαφέρον να μάθουμε αν κι αυτοί, όπως κι ο Φλωράκης πήγανε εκεί με σκοπό να αγιάσουνε η από περιέργεια? Γιατί έχει μεγάλη σημασία αυτή η πλευρά, ιδίως αν τώρα είναι και άθεοι άθρησκοι και με θρησκευτικό πάθος σήμερα μας κάνουνε διαφώτιση περί της αθεΐας!!!

    Αν είναι έτσι θα θυμίσω αυτό που είπε ο ΖΑΝ ΖΑΟ ότι στο εξωτερικό υπάρχουνε και εκκλησίες άθεων που εκεί πάνε οι άθεοι και προσεύχονται!!!!

    Βωμολόχε

    Όσο για την μόρφωση των κομμουνιστών, πρώτα από όλα από όλους αυτούς που αυτοπροσδιορίζονται ως κομμουνιστές, οι ΚΚΕδες έχουνε την ελαστικότερη γνώση στα κομμουνιστικά θέματα, παραδέχομαι, όμως πως άμα κάτσεις μαζί τους μορφώνεσαι δηλ μαθαίνεις να μετράς μέχρι το 9 άμα πας παραπάνω και τους το δήξεις, καίγεσαι οπότε για να παραμείνεις στο κόμμα πρέπει να κάνεις τον βλάκα απέναντι στις ατελείωτες μαλακιές των δίκην καθοδηγητών….. αλά τσοπαναραίων….!
    Αυτήν είναι η μόρφωση ποιο σωστά η διαμόρφωση των ΚΚέδων που ανέκαθεν κρατάνε την κοπριά….. και διαγράφανε και διαγραφούνε τα καλύτερα μυαλά που περάσανε και περνούνε μέσα από το ΚΚΕ!!

    1. Μιχάλης

      Διονύση, την πιο φοβερή ριζοσπαστική πρόταση συγκυβέρνησης την πρότεινε ο Παύλος Χαικάλης, Πρωθυπουργός ο Καραμαναλής, αντι-πρωθυπουργός ο Τσίπρας κτλ κτλ. Για φαντάσου τι θα γινόταν, σαν να λέμε δηλαδή του 89′ το κάγκελο.
      Ο άνθρωπος αυτός, έχει μπερδέψει το σώβρακο με τη γραβάτα, δηλ. την επιθεώρηση με την πολιτική. :yahoo:

      http://www.triklopodia.gr/2013/08/blog-post_3790.html

      ΥΓ. Για σκέψου με ποιους (ΑΝΕΛ) θα κάνει αυριο κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ και θα τους ζητήσει και ψήφο εμπιστοσύνης- Χορτάσαμε δυστυχώς από Μαλακίες!!

  14. 14
    stauros

    Υπάρχει στα θέματα της θεολογίας ένα κατά συνθήκη ψεύδος, το οποίο θεωρώ άθλιο και ελεεινό. Ποιο είναι αυτό. Είναι ότι όλοι σχεδόν – ακόμη και οι άθεοι – όταν αναφέρονται στην λέξη θεός, εννοούν τον Γιαχβέ, τον θεό των Ιουδαιοχριστιανών.

    Κανείς δεν υπονοεί καν κάποιον άλλον θεό, όπως Αλλάχ, Δία κλπ. Κοντολογίς, αν υπάρχει θεός αυτός μόνον ο Γιαχβέ θα μπορεί να είναι κι όχι κάποιος άλλος. Η χολεριασμένη αυτή προδιάθεση λειτουργεί πάντοτε υπέρ του Γιαχβέ, του πιο βρωμιάρη θεού που πέρασε ποτέ από την ανεπαρκή φαντασία των ανθρώπων.

    Εγώ λοιπόν λέω ότι υπάρχει θεός και είναι ο Αλλάχ. Αλλά μάλλον είναι ο Ζεύς. Ρε μπας και είναι ο Οντίν! Ο Γιαχβέ πάντως δεν είναι με τίποτε. Ποτέ η φύση δεν υπήρξε τόσο βρώμικη για να γεννήσει έναν θεό τόσο άθλιο.

    1. Μιχάλης

      Ρε μπας και είναι ο Οντίν!

      Σταύρε, άλλος πούστης θεός, ο γενάρχης των νοικοκύρηδων του βορά,
      και δη μνημονιακός θεός,,,λές αυτόν να πιστεύει -κατά βάθος- κι ο αρχιαπατεώνας ο Σοιμπλε;;;

    2. stauros

      Μιχάλη, δεν ξέρω αν πιστεύει ο κύριος αυτός σε κάποιον θεό. Ακόμη όμως κι αν πιστεύει σίγουρα πρώτα πιστεύει στον εαυτό του και μετά στον θεό του.

  15. 15
    zan zano

    Ο ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ, ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ. ΕΣΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ, ΔΟΓΜΑΤΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑ. ΑΡΑ ΕΙΣΑΙ ΔΟΓΜΑΤΙΣΤΗΣ ΘΡΗΣΚΟΛΗΠΤΟΣ. ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΣΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ, ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΣ Ή ΕΒΡΑΙΟΣ.

    1. stauros

      Ο ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ, ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ. ΕΣΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ, ΔΟΓΜΑΤΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑ. ΑΡΑ ΕΙΣΑΙ ΔΟΓΜΑΤΙΣΤΗΣ ΘΡΗΣΚΟΛΗΠΤΟΣ. ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΣΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ, ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΣ Ή ΕΒΡΑΙΟΣ.

      Ζανό, πρόσεξε ότι η αγωνία σου για το που θα πάει και ποια θα είναι η τύχη της σπουδαίας ψυχής σου μετά θάνατον – στην ουσία σε ταλαιπωρεί η αγωνία μπας κι ο Γιαχβέ τελικά είναι ο αληθινός θεός, διότι διαθέτει την πιο απαίσια κόλαση – σου έχει σακατέψει εντελώς το μυαλό.

      Απόδειξη: λες «Ο ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ». Δηλαδή ιδέα δεν έχεις ότι ο Επίκουρος μιλούσε για θεούς κι όχι για θεό.

      Πάντως άσχετα αν θα πας μετά θάνατον σε κάποια κόλαση, το σίγουρο είναι ότι ήδη την ζεις στην ζωή σου, εξ αιτίας της ανόητης πίστης ότι η ψυχή σου είναι αθάνατη. Δηλαδή θέλεις να ζήσεις κι άλλη ζωή (ό,τι πιο βλακώδες πέρασε ποτέ από τα ανθρώπινα μυαλά). Τι να σου κάνει εσένανε μοναχά μια.

    2. zan zano

      ΑΣΕ ΤΗΝ ΔΗΘΕΝ ΑΓΩΝΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ. ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ. ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΟΥ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΤΟΧΑΣΜΟ ΤΟΥ ΝΤΕ ΚΑΡΤ; ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΠΕΙΡΑΜΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ; ΑΝ ΟΧΙ ΤΟΤΕ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ. Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ. Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΠΡΟΧΩΡΕΙ ΣΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ.

  16. 16
    Αιτωλός

    Νομίζω ότι στο θέμα της ύπαρξης ή όχι ενός η περισσοτέρων θεών για να γίνει σωστή συζήτηση θα πρέπει να ορίσουμε τι ακριβώς εννοούμε όταν λέμε «θεός» και «ύπαρξη θεού» γιατί υπάρχει ο κίνδυνος ο καθένας μας να συζητά για διαφορετικά πράγματα.

    Για παράδειγμα κάποιος μπορεί να δηλώνει άθεος αγνωστικιστής αλλά εάν του πουν ότι ο θεός είναι παντογνώστης και παντοδύναμος να γίνει ένας άθεος γνωστικιστής (πιστεύει ότι μπορεί να αποδείξει ότι τέτοιος θεός δεν υπάρχει).

    @ zan zano

    ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΕΙ ΘΕΩΡΙΕΣ ΩΣ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΕΝΩ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΜΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΤΡΟΠΟ. ΟΠΩΣ π.χ. Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΟΔΕΙΧΤΗ ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΗΝ ΚΡΑΤΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΩΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ.

    Γνωρίζεις να μας πεις τι ακριβώς δεν αποδείχτηκε και ποιες είναι οι πηγές σου;

    Η ΑΘΕΙΑ ΚΑΙ Ο ΑΓΝΩΣΤΙΚΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ

    Η αθεΐα είναι η απόρριψη των ισχυρισμών των θεϊστών περί ύπαρξης θεού. Δεν είναι φιλοσοφική θεώρηση.

    ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ; ΟΧΙ. ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ; ΟΧΙ. ΑΡΑ ΑΝ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΑΛΛΑ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ.

    Εάν κατάλαβα καλά δεν μπορούμε να αποδείξουμε ότι οτιδήποτε δεν υπάρχει.
    Άρα με αυτή τη λογική και τα στρουμφάκια και ο Μίκυ Μάους μπορεί να υπάρχουν. Σωστά;

  17. 17
    zan zano

    Η ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΩΜΑΤΙΔΙΑ ΠΟΥ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ. ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΔΩ

    «Οι επιστήμονες αυτοί, παρά το γεγονός ότι το εν λόγω πείραμα έλαβε χώρα πάρα πολλές φορές, με την χρήση ακριβέστατων οργάνων τελευταίας τεχνολογίας και μετά από σοβαρή μελέτη όλων των παραγόντων που πιθανώς θα επηρέαζαν το τελικό αποτέλεσμα, αρνούνται την εκδοχή τα νετρίνα να υπερέβησαν την ταχύτητα του φωτός, αποδίδοντας την αιτία των αποτελεσμάτων σε κάποιο λάθος ή σε κάποιον παράγοντα που δεν είχε υπολογιστεί σωστά. Παρά τα αποτελέσματα που τους έδωσε το πείραμα αυτό, όντας «πιστοί» στην ορθότητα της θεωρίας του Αλβέρτου Αϊνστάιν, προσπαθούν να την υποστηρίξουν με κάθε τρόπο, ακόμα και τώρα που την βλέπουν να καταρρέει, μπροστά στα μάτια όλου του κόσμου.»

    http://paraxenolibrary.blogspot.gr/2011/11/conspiracy-of-relativity.html

    ΔΗΛΑΔΗ Ο ΑΙΝΣΤΑΙΝ ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΨΕΥΔΟΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΤΟΥ ΣΙΩΝΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΠΑΠΑΡΙΕΣ. ΜΟΝΟ Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ΑΙΘΕΡΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ.

    ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ Ο ΤΕΤΡΑΔΙΑΣΤΑΤΟΣ ΧΩΡΟΧΡΟΝΟΣ. ΠΡΟΦΑΝΩΣ Ο ΑΙΝΣΤΑΙΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΜΑΣΤΟΥΡΩΜΕΝΟΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΙΠΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΒΛΕΠΕ 4 ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ…… ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΑΧ

    ΛΕΣ Η αθεΐα είναι η απόρριψη των ισχυρισμών των θεϊστών περί ύπαρξης θεού. Δεν είναι φιλοσοφική θεώρηση.

    ΠΟΙΑ ΑΠΟΡΡΙΨΗ; ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ.

    1. Αιτωλός

      Η ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΩΜΑΤΙΔΙΑ ΠΟΥ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ. ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΔΩ

      Και μας φέρνεις σαν στοιχεία το τι γράφει ένα μπλογκ χωρίς να έχει γίνει καμία πραγματική διασταύρωση για το εάν είναι αλήθεια ή ψέματα.

      Για να γνωρίζεις λοιπόν η συγκεκριμένη μέτρηση αποδείχτηκε λάθος. Ο υπεύθυνος μάλιστα απομακρύνθηκε γιατί πολύ απλά έπραξε αντιεπιστημονικά και παρουσίασε σαν αληθινά κάποια στοιχεία χωρίς να τα έχει διασταυρώσει.

      Το CERN έβγαλε ανακοίνωση στη οποία αναφέρει ότι:
      «… η αρχική μέτρηση [που ήταν λάθος] μπορεί να αποδοθεί σε ένα ελαττωματικό στοιχείο του συστήματος οπτικών ινών του πειράματος που έχει σχέση με την χρονομέτρηση». [1]

      Επίσης στην ίδια ανακοίνωση αναφέρεται ότι:
      «Η μέτρηση ICARUS… δείχνει ότι τα νετρίνα δεν υπερβαίνουν την ταχύτητα του φωτός στο ταξίδι τους ανάμεσα στα δύο εργαστήρια.

      ΔΗΛΑΔΗ Ο ΑΙΝΣΤΑΙΝ ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΨΕΥΔΟΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΤΟΥ ΣΙΩΝΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΠΑΠΑΡΙΕΣ. ΜΟΝΟ Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ΑΙΘΕΡΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ.

      Είδες λοιπόν πως εκτίθεσαι; Λες για κάποιον ότι λέει παπαριές μόνο και μόνο γιατί είσαι προκατειλημμένος απέναντι σε κάποιους ανθρώπους.

      ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ Ο ΤΕΤΡΑΔΙΑΣΤΑΤΟΣ ΧΩΡΟΧΡΟΝΟΣ. ΠΡΟΦΑΝΩΣ Ο ΑΙΝΣΤΑΙΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΜΑΣΤΟΥΡΩΜΕΝΟΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΙΠΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΒΛΕΠΕ 4 ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ…… ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΑΧ

      Εδώ η επιστήμη μιλάει πλέον και για επιπλέον διαστάσεις και εσύ που δεν γνωρίζεις ούτε τις τέσσερις θες και να τους κρίνεις. Έλεος.

      ΛΕΣ Η αθεΐα είναι η απόρριψη των ισχυρισμών των θεϊστών περί ύπαρξης θεού. Δεν είναι φιλοσοφική θεώρηση.

      ΠΟΙΑ ΑΠΟΡΡΙΨΗ; ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ

      .

      Την ευθύνη για την ύπαρξη θεού ή θεών φέρει αυτός που κάνει τον ισχυρισμό. Η απόρριψη αυτών των ισχυρισμών (των θειστών) είναι η βάση της αθεΐας. Απ” όλα αυτά τι δεν κατάλαβες;

      [1] http://press.web.cern.ch/press-releases/2011/09/opera-experiment-reports-anomaly-flight-time-neutrinos-cern-gran-sasso

  18. 18
    zan zano

    ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΑΝ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΥΣΙΚΟΙ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΝΑΛΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΔΑ. ΠΕΤΥΧΑΝ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ 2 ΦΟΡΕΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ. ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ Η ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ. ΟΙ 10 Ή 11 ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΟΥΝ ΟΙ ΧΟΡΔΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΚΙ ΑΥΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΙΔΑ ΤΟΝ ΝΑΝΟΠΟΥΛΟ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΒΙΚΗΣ ΦΛΕΣΣΑΣ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΟΡΔΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΕΤΥΧΑΙΝΕΙ. ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΙΠΑΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΤΗΝ ΑΝΟΗΣΙΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΕΤΥΧΑΙΝΕΙ !!!! ΤΙ ΑΛΛΗ ΠΑΠΑΡΙΑ Θ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ!!! ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ. ΑΝ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ. ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΠΟΣΟ ΜΙΣΟΥΝ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ΑΙΘΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ…..

    1. Μιχάλης

      ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ…..

      Εγώ συμφωνώ, τα πάντα,,,, μη εξαιρουμένης και της ανοησίας

    2. zan zano

      ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟ ΛΑΟ. ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΛΑΟΙ ΤΙ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ; ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΤΙ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ; ΤΑ ΓΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ;

    3. mixalis

      ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΤΙ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ; ΤΑ ΓΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ;

      Και σε αυτό συμφωνώ! Το μόνο που ανακάλυψαν οι Εβραίοι πάντως ήταν ο Γιαχωβάς, ένας θεός με ένα σωρό κωλύματα και εμμονές, για την ανωτερότητα του έναντι των άλλων θεών και της περιούσιας φυλής του. Κατόπι ήλθε σε σύγκρουση με τον Δια των Ελλήνων και αφού του έφαγε τη μουστάκα, τον εκδίωξε από τον Όλυμπο και έκτοτε αγνοείται η τύχη του… Κατά κάποιες μη έγκυρες πληροφορίες που κυκλοφόρησαν στα ΜΜΕ του 4ου αιώνα, έλεγαν ότι αυτοκτόνησε με το 45νταρι του.
      Έμαθε ο ειδωλολάτρης Κωνσταντίνος με την αλανιάρα τη μάνα του το συμβάν, για τον τραγικό θάνατό του, είπε εξ ανάγκης αμέσως να τον αντικαταστήσει με τον Εναν επινίκιο Γιαχωβά, του έκανε εκεί ένα ρεκτιφιέ και όσοι ήθελαν στο βασίλειο του το θεό τους και την ανάπαυση της μονάκριβης ψυχουλας τους, καρφάκι δεν τους κάηκε για την κακιά μοίρα του εκλιπόντα. Ζωή σε λόγου μας!

  19. 19
    zan zano

    ΥΠΕΡΦΩΤΕΙΝΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ,Ο ΑΪΝΣΤΑΪΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟΙ ΘΑΝΑΤΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ

    ’Η ΠΩΣ ΟΙ “ΑΕΡΑ ΠΑΤΕΡΑ” ΘΕΩΡΙΕΣ ΕΠΙΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ,ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ,ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ.

    Τα μέτρησαν ,τα ξαναμέτρησαν ,τίποτα. Τα νετρίνα ,σε πείσμα του Αϊνστάιν, εξακολουθούν να αγνοούν τον περίφημο κανόνα ότι τίποτα δεν τρέχει γρηγορότερα από το φως. Τώρα πώς γίνεται και οι επιστήμονες είναι τόσο σίγουροι για τα παντα , ενώ είμαστε σε θέση να αντιληφθούμε μόνο το 5% του Σύμπαντος κι αυτό με το ζόρι , είναι για ν’ αναρωτιέται κανείς. Είναι φυσικό ,ως ένα βαθμό , να είναι η επιστήμη συντηρητική και δύσκολα μετακινούμενη από τις θέσεις της . Τι γίνεται όμως όταν το Σύμπαν έχει διαφορετική άποψη από εμάς;

    Η ύπαρξη υπερφωτεινών ταχυτήτων ήταν κάτι γνωστό εδώ και δεκαετίες ,από την στιγμή που το πείραμα Αλεξ.Ομπολένσκυ-Παν .Παππά το 1988 επαλήθευσε παλαιότερα πειράματα των ίδιων ερευνητών και απέδειξε ότι το όριο του Αϊνστάϊν για την ταχύτητα του φωτός δεν ισχύει . Το συγκεκριμένο πείραμα μάλιστα είναι σε θέση να επαναληφθεί ανά πάσα στιγμή στο εργαστήριο ,ο δε εξοπλισμός που χρησιμοποιείται δεν ξεπερνάει τα 5.000 ευρώ.

    Ολες οι λεπτομέρειες και οι επίσημες δημοσιεύσεις του πειράματος είναι εδώ http://www.papimi.gr/SIGNALS.HTM, . Εντυπωσιακές λεπτομέρειες σχετικά με αυτό το θέμα δημοσιεύονται επίσης στο περιοδικό Τρίτο Μάτι που κυκλοφορεί (τεύχος 194).

    Ο εβραϊκής καταγωγής Αϊνστάιν επιβλήθηκε ως ιερή αγελάδα .Κανένας δεν μπορούσε να τον αμφισβητήσει για 100 τουλάχιστον χρόνια . Αν το έκανε θα είχε ως συνέπεια την γελοιοποίηση ,τον εξοβελισμό, ακόμα και την δολοφονία . Και όμως . Σύμφωνα με τις σωστές επισημάνσεις του καθηγητή Παν.Παππά , ο Αϊνστάϊν ,το ιερό θέσφατο της επιστήμης, δεν μπόρεσε να μπει στο Πολυτεχνείο της Ζυρίχης , έγινε μαθηματικός με ιδιαίτερα μαθήματα, πήρε Νόμπελ για το φωτοηλεκτρικό φαινόμενο το οποίο διδασκόταν στα σχολεία (καλά ,θα μου πεις ,εδώ πήρε Νόμπελ ειρήνης ο Κίσιγκερ ) και χρησιμοποίησε τη θεωρία Λόρεντζ και τις προηγούμενες δημοσιευμένες εργασίες των Μάϊκελσον Μόρλευ καθώς και γνώσεις από τη θέση του ως Διευθυντή του Γραφείου Ευρεσιτεχνιών της Ζυρίχης για να θεμελιώσει τις δικές του θεωρίες ως πρωτότυπες. Η θεωρία της γενικής σχετικότητας δεν έχει καμμιά πρακτική εφαρμογή,πέρα από το να ασχολούνται οι καθηγητές των Πανεπιστημίων και να μην βλέπουν αυτά που πρέπει να δουν.. Σύμφωνα με τις θεωρίες του Αϊνστάιν, ο χρόνος και ο χώρος είναι ισοδύναμοι παρά το γεγονός ότι ο χώρος είναι τρισδιάστατος και στατικός ενώ ο χρόνος είναι μη στατικός και μονοδιάστατος (θέμα Διδακτορικής διατριβής Παν Παππά). Η επιβεβαίωση των θεωριών της σχετικότητας προϋποθέτει παρατηρητές που να κινούνται σε σχέση ο ένας με τον άλλον με κλάσμα της ταχύτητος του φωτός , πράγμα που είναι μη επαληθεύσιμο στην πράξη διότι ακόμα και οι αστροναύτες κινούνται με ταχύτητες της τάξεως των 40χμ ανά ώρα. Τέλος, είναι σχεδόν αυτονόητο ότι δεν υπάρχει ενιαία ταχύτητα φωτός αλλά εξαρτάται από την συχνότητα (το χρώμα δηλ) και την ισχύ του σήματος . Σ ‘αυτήν την περίπτωση ,λοιπόν ,το c της περίφημης εξίσωσης Ε=m.c2 δεν είναι σταθερό. Να το πούμε απλά ,άλλη η ταχύτητα του νερού που ρέει από ένα πεσμένο ποτήρι και άλλη από ένα κουβά με νερό που πετάμε για να καθαρίσουμε το πεζοδρόμιο.

    Ο Πωλ Λαβιολέτ έχει επίσης προτείνει στα βιβλία του ,την θεωρία του “εξασθενημένου ” ή κουρασμένου φωτός σύμφωνα με την οποία όταν το φως ταξιδεύει σε μεγάλες αποστάσεις είναι δυνατόν να χάνει μέρος της ενέργειάς του και να εμφανίζονται οι μετατοπίσεις στο φάσμα του που έχουν οδηγήσει την επιστήμη σε τρελά συμπεράσματα ,όπως ότι υπάρχουν γαλαξίες κβάζαρ με ιλιγγιώδεις ταχύτητες απομάκρυνσης ,ηλικίας μεγαλύτερης από αυτήν του ίδιου του Σύμπαντος. Ο ίδιος έχει αναφέρει σε συνέντευξή του στο Project Camelot , ότι το γνωστό σύστημα GPS πλοήγησης μέσω δορυφόρου , δεν εφαρμόζει τις αρχές της θεωρίας της σχετικότητας διότι αλλιώς θα ξεκινάγαμε για Λαμία και θα βρισκόμασταν στην Τρίπολη .

    Το ζήτημα ,ωστόσο, παραμένει . ‘Εχουμε μια θεωρία που μπορεί να είναι από εν μέρει σωστή ,έστω κι ανεπιβεβαίωτη, έως τελείως λάθος. Γιατί πρέπει να επιβληθεί σε βαθμό θρησκείας και να καταδιώκονται αυτοί που έχουν βάσιμες αντιρρήσεις, αντίθετα δε ,αυτοί που την ασπάζονται στα τυφλά και την προωθουν να γεμίζουν με πτυχία,διακρίσεις και θέσεις ;;

    Υπάρχουν τουλάχιστον δύο καλοί λόγοι γι’αυτό .

    Οι θεωρίες του Αϊνστάϊν εξοβέλισαν τον αιθέρα . Αιθέρας σημαίνει ελεύθερη ενέργεια . Ελεύθερη ενέργεια σημαίνει τέλος στα πετρέλαια και στις εξαρτήσεις από πολυεθνικές , πολέμους και άλλα ζωτικά σπορ επιβίωσης των επικυρίαρχων. Γνωστή από τις εφευρέσεις του Τέσλα,εφευρέτη ,εκτός των άλλων ,και του εναλλασόμενου ρεύματος . Οι μεγάλοι χρηματοδότες της εποχής (ίδιοι με τους σημερινούς )αρνήθηκαν να χρηματοδοτήσουν την εφεύρεση όταν ανακάλυψαν ότι δεν υπήρχε “μετρητής ” ,ούτε “χρέωση” ..Εκτοτε , ο Τέσλα ,αν και υπήρξε ένας από τους μεγαλύτερους εφευρέτες όλων των εποχών , “θάφτηκε ” και πέθανε άγνωστος και φτωχός , ο δε Αϊνστάιν θεοποιήθηκε.

    Οι θεωρίες του Αϊνστάιν έβαλαν φρένο στην ανθρώπινη σκέψη την οποία και κράτησαν 100 χρόνια πίσω, με την ιδέα ότι τίποτα δεν μπορεί να κινηθεί με ταχύτητα μεγαλύτερη από αυτήν του φωτός , το υποτιθέμενο όριο 300.000 περίπου χμ το λεπτό ,άρα δεν είναι δυνατά τα διαστημικά ταξίδια σε μακρινούς πλανήτες ,ούτε κανείς εξωγήϊνος πολιτισμός μπορεί να έρθει ή να έχει έρθει ποτέ εδώ.

    Εννοείται ότι στο διάστημα αυτό οι λίγοι γνώστες συνέχισαν και τελειοποίησαν τις γνώσεις τους προς την σωστή κατεύθυνση. Στους πολλούς δίνεται κατά περίπτωση ,το πολύ ,η μισή αλήθεια και αυτή κατά τρόπο που να εξασφαλίζει ότι δεν θα βρει κανείς την άλλη μισή.

    Στα πλαίσια της δυτικής συμμαχίας στην οποία ανήκουμε, οταν ανακαλυφθεί οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία πρέπει πρώτα να υποβληθεί στο ΝΑΤΟ και αφού δηλώσει αυτό ότι δεν ενδιαφέρεται ,τότε και μόνο τότε θα πάρει άδεια να κυκλοφορήσει .Αν η πατέντα περιλαμβάνεται στον τομέα των “ενδιαφερόντων “του, την έφαγε το μαύρο σκοτάδι. Μπορεί κάποιος να υποθέσει βάσιμα ότι ανάλογα συμβαίνουν και στα υπόλοιπα πολιτικοστρατιωτικά μπλοκ. Από αυτό το ενδεικτικό παράδειγμα μπορεί κανείς να βγάλει το συμπέρασμα ότι όποια εφεύρεση ,θεωρία ή πατέντα κυκλοφορεί δεν βλάπτει τα υφιστάμενα στρατιωτικά ,βιομηχανικά , οικονομοπολιτικά και θρησκευτικά συμφέροντα . Πολύ δε περισσότερο ,όποια θεωρία επιβάλλεται ως μοναδική αλήθεια προφανώς προωθεί και εξυπηρετεί τα συμφέροντα αυτά.

    Ο βασιλιάς είναι γυμνός .Ποιός όμως θα τολμούσε να το πει; Διότι δεν πρόκειται για παραμύθι ,αλλά για εφιάλτη . Εφιάλτη που βρήκαν μπροστά τους όσοι τόλμησαν να αγνοήσουν τις “ανωθεν” θεωρίες ,να ερευνήσουν , να πλησιάσουν την αλήθεια και ακόμα χειρότερα,να την διαδώσουν .

    O κατάλογος είναι μεγάλος .Ενδεικτικά μπορεί να αναφέρει κανείς τον Στέφαν Μαρίνοφ και τον Eugene Mallove,δύο φίλους του Δρ.Παναγιώτη Παππά . O Dr.Eugene Mallove είχε εργαστεί στο MIT όπου αποκάλυψε σοβαρές παραποιήσεις των στοιχείων σχετικά με πειράματα ψυχρής σύντηξης που έγιναν εκεί το 1989. Αυτό τον οδήγησε να παραιτηθεί από τη θέση του στο MIT και να αρχίσει την έρευνα για την αλήθεια σχετικά με την ψυχρή σύντηξη και άλλες νέες ανακαλύψεις της ελεύθερης ενέργειας, που οδήγησαν τελικά στην έκδοση του πρώτου τεύχους του περιοδικού του , ” Άπειρη Ενέργεια” το 1995. Σε σχέση με αυτό, ήταν ένας από τους μάρτυρες για το Project Αποκάλυψη. Το περιοδικό προσφέρει ένα εξαιρετικό πλούτο επιστημονικών συζητήσεων των νέων θεωριών της ελεύθερης ενέργειας και τις σχετικές συσκευές. Ο Δρ.Mallove ήταν πολύ σεβαστός για τις γνώσεις του για την ψυχρή σύντηξη. Είχε μόλις δημοσίευσει μια «ανοιχτή επιστολή» που περιέγραφε τα αποτελέσματα της 15 ετούς ερευνάς του στο χώρο της “νέας έρευνας για την ενέργεια.” Ηταν πεπεισμένος ότι ήταν μόνο θέμα μηνών πριν ο κόσμος δει μια πραγματική συσκευή ελεύθερης ενέργειας. Βρέθηκε νεκρός τον Μάϊο του 2004 ,χτυπημένος μέχρι θανάτου ,στην άκρη του δρόμου όπου ήταν το σπίτι του. Η Αστυνομία υπέθεσε ότι ήταν ληστεία ,το έγκλημα όμως δεν εξιχνιάστηκε ποτέ.(http://stevequayle.com/dead_scientists/UpdatedDeadScientists.html , http://gizadeathstar.com/tag/dr-eugene-mallove/ )

    Ο Στέφαν Μαρινοφ ,ένας από τους καλύτερους φίλους του Παναγιώτη Παππά, φυσικός, ερευνητής και συγγραφέας , προώθησε αντι-σχετικιστικές θεωρίες και αργότερα υπερασπίστηκε την θεωρία και την έρευνα για την αέναη κίνηση και την ελεύθερη ενέργεια. Είχε διαμαρτυρηθεί πολλές φορές για την καταπίεση της αλήθειας στην επιστήμη .Τον Ιούλιο του 1997 είχαν συνεννοηθεί με τον Παναγιώτη Παππά να πανε μαζί σε ένα συνέδριο στην Κολωνία .Φθάνοντας στην Αγκώνα ο Παν.Παππάς πληροφορήθηκε ότι ο Στεφαν Μαρίνοφ βρέθηκε νεκρός .Κατά την επίσημη εκδοχή είχε αυτοκτονήσει πέφτοντας από τον πέμπτο όροφο της Βιβλιοθήκης του Γκράτς της Αυστρίας .Στην έρευνα που έκανε ο Παν.Παππάς πηγαίνοντας στην πόλη διαπίστωσε ότι στο σημείο που έπεσε ο Μαρίνοφ υπήρχε πράσινο φωσφορίζον υγρό ,ενδεικτικό ,όπως αποκάλυψε στις διαλέξεις του, της δηλητηρίασης με φώσφορο. ( http://cassiopaea.org/2010/09/16/albert-einstein-free-energy-and-the-strange-deaths-of-morris-k-jessup-and-stefan-marinov/ )

    Θύμα δολοφονίας έπεσε και άλλος επιστήμονας ,ερευνητής και υποστηρικτής της ελεύθερης ενέργειας ,ο Leon Dragone , ο οποίος πέθανε στις ΗΠΑ ,λίγες ώρες πριν έρθει στην Ελλάδα (http://www.papimi.gr/appendix1.htm)

    Ουσιαστικά ο κατάλογος περιλαμβάνει εκατοντάδες επιστήμονες και διευρύνεται συνεχώς . Κάποιοι βρέθηκαν νεκροί στο αεροδρόμιο όπου πήγαιναν για να συναντήσουν χρηματοδότες και να οργανώσουν την παραγωγή εφευρέσεων σχετικών με χρήση ελεύθερης ενέργειας ,άλλοι έπαθαν μοιραίες καρδιακές προσβολές , υπήρξαν θύματα τροχαίων ή “αυτοκτόνησαν” (http://www.rense.com/general62/list.htm).

    Επικίνδυνη ιστορία η αμφισβήτηση σε κρίσιμα επιστημονικά θέματα . Παρ’ όλα τα θύματα και τις κτηνώδεις δολοφονίες είναι βέβαιο ότι η αλήθεια δεν θα παραμείνει για πολύ ακόμα στο μισοσκόταδο .Η κυριαρχία κάποιων βασίζεται στην βία ,την εξαπάτηση και την δημιουργία ειδώλων από το τίποτα προς κατανάλωση του κάθε λογής προκατασκευασμένου ποιμνίου. Παρά την τερατώδη επιμονή των επικυρίαρχων δυνάμεων να τα διαλύσουν όλα παρά να χάσουν τα προνόμιά τους , είναι βέβαιο ότι αυτή η κατάσταση δεν θα διαρκέσει για πολύ .Γιατί αν διαρκέσει για πάνω από ορισμένα όρια ,θα σημανει το τέλος της ανθρωπότητας και του πολιτισμού ,όπως τον ξέρουμε. Και σ’αυτό υπάρχουν σοβαρές αντιρρήσεις..

    Είπαμε ,συχνά ,το Σύμπαν έχει διαφορετική άποψη.

    https://exerevnitis.wordpress.com/2011/12/01/%CF%85%CF%80%CE%B5%CF%81%CF%86%CF%89%CF%84%CE%B5%CE%B9%CE%BD%CE%B5%CF%83-%CF%84%CE%B1%CF%87%CF%85%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B5%CF%83-%CE%BF-%CE%B1%CF%8A%CE%BD%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%8A%CE%BD-%CE%BA%CE%B1/

    1. Αιτωλός

      ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΑΝ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΥΣΙΚΟΙ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΝΑΛΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΔΑ. ΠΕΤΥΧΑΝ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ 2 ΦΟΡΕΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ. ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ Η ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ.

      Αποδείξεις. Το τι άκουσες ή άκουσα δεν μετράει εδώ. Φέρε μας τις μελέτες.

      ΕΙΔΑ ΤΟΝ ΝΑΝΟΠΟΥΛΟ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΒΙΚΗΣ ΦΛΕΣΣΑΣ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΟΡΔΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΕΤΥΧΑΙΝΕΙ.

      Από το βιβλίο του Γιώργου Ζαρκαδάκη, «Το μυστήριο του νου. Πως ο εγκέφαλος εγείρει συνείδηση» που προλογίζει ο Νανόπουλος διαβάζω στην σελίδα 95:

      Ο Νανόπουλος ξεκινά με μια θεμελιώδη σκέψη: ότι υπάρχει ένας νοητικός κόσμος ο οποίος εμφανίζεται μέσα από τον φυσικό και έχει ξεχωριστές ιδιότητες.

      Ονομάζει W το «φυσικό κόσμο», ο οποίος είναι κβαντικής ή κυματικής μορφής
      Η συγχορδιακή κατάρρευση κύματος του W…
      … συμβαίνει χάρη στην περικοπή ανέφικτων βαθμών ελευθερίας, σύμφωνα με την θεωρία των χορδών.

      Ο ίδιος ο Νανόπουλος υποστηρίζει την θεωρεία των χορδών και υποστηρίζει ότι η θεωρεία των χορδών έχει σχέση με τις εγκεφαλικές μας διεργασίες.
      Για περισσότερες πληροφορίες ψάξε στο διαδίκτυο για «nanopoulos string theory» και «nanopoulos string theory alzheimer».

      ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΙΠΑΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΤΗΝ ΑΝΟΗΣΙΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΕΤΥΧΑΙΝΕΙ !!!! ΤΙ ΑΛΛΗ ΠΑΠΑΡΙΑ Θ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ!!!

      Ποιες είναι οι γνώσεις σου πάνω στο συγκεκριμένο θέμα;

      ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΠΟΣΟ ΜΙΣΟΥΝ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ΑΙΘΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ…..

      Μάλλον το μίσος προέρχεται από εσένα. Κλασσικός ρατσιστής.

      Επίσης, το πείραμα των Pappas και Alexander Obolenski δεν έχει κατατεθεί σε καμία επιστημονική επιτροπή και δεν έχει ελεγχθεί για την ακρίβειά του.

  20. 20
    stauros

    ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΠΟΣΟ ΜΙΣΟΥΝ … ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ….

    .

    Αυτή η θέση περιλαμβάνει ολόκληρο το ποσόν την πνευματικής τεμπελιά, η οποία διακινήθηκε μέχρι στιγμής στην οικουμένη των ανθρώπων.

  21. 21
    zan zano

    ΤΟ ΕΙΔΑ ΣΤΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΠΟΥ ΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΦΥΣΙΚΟΙ. ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΔΕΙΞΑΝ ΟΛΕΣ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΜΕΡΑ. ΟΠΟΤΕ ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ ΛΕΤΕ Τ ΑΚΟΥΩ ΒΕΡΕΣΕ. Ο ΝΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΗΤΑΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΟΡΔΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ. ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΟΛΥΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΔΙΟΤΙ ΒΓΑΖΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΤΑΧΑ ΟΤΙ ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ!!!! ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΣΕ ΤΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΜΕΣΑΙΩΝΑ ΖΟΥΜΕ!!!! ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ:

    Νομίζω ότι γι αυτό ακριβώς πέθαναν .Υπάρχουν πολλοί περισσότεροι ,μπορεί κανείς να γράψει βιβλίο.Στην πραγματικότητα είναι μια παλιά ιστορία . Στον Μεσαίωνα τους καίγανε στις πλατείες (περίπτωση Τζορντάνο Μπρούνο για παράδειγμα) . Αν όλοι έχουν τις ίδιες γνώσεις δεν μπορεί να υπάρξει η εξουσία των λίγων που βασίζεται ,όπως πάντα,στην γνώση .Ακριβώς όπως τα αρχαία ιερατεία .Κάποια πράγματα έχουν ,φυσικά ,αλλάξει από τότε αλλά όχι η ουσία .Υπάρχει πάντα και ο ψυχολογικός παράγοντας.Αρκετοί έχουν μάθει να είναι τόσο άνετα μεσα στα επιστημονικά κλουβιά που τους έχουν βάλει που δεν διανοούνται καν να κοιτάξουν λίγο έξω. Εννοείται ότι τα οικονομικά ,οι επιχορηγήσεις κλπ είναι επίσης σημαντικά.Αυτά όλα ξεκινούν όμως από την λεόντειο εξουσία κάποιων που είναι στην κορυφή της πυραμίδας .Πώς θα ήταν ο κόσμος χωρίς εξάρτηση από το πετρέλαιο;; ‘Οπου κάθε μικρή χώρα θα είχε πλήρη ενεργειακή αυτάρκεια αλλά θα είχε και τα όπλα να αμυνθεί κατά οποιασδήποτε απειλής;; Διότι η ενέργεια δεν είναι μόνο για να ζεσταίνει τα σπιτια , έτσι; Θα έρχονταν τα πάνω-κάτω. Γι’αυτό θεωρώ ότι ο μεσαίωνας δεν είναι ακριβώς πίσω μας ,τουλάχιστον όχι ακόμα .Απλά έχει αλλάξει μορφή και ετοιμάζεται να επανέλθει εφαρμόζοντας κυρίως φαρμακευτικές και τεχνολογικές μεθόδους διότι τώρα είναι που διακυβεύονται πολλά . Οι περισσότεροι άνθρωποι είναι ,δυστυχώς ,εντελώς ανυποψίαστοι σχετικά με αυτό το θέμα.
    Το blog σου το βρίσκω αρκετά ενδιαφέρον και συμφωνώ με αυτά που γράφεις. Το διαδίκτυο ,παρά τους τεράστιους όγκους παραπληροφόρησης ,παραμένει ακόμα ένα ανοικτό πεδίο για την ελεύθερη και δημιουργική σκέψη από όλο και περισότερους ανθρώπους και αυτό είναι πολύ ενθαρρυντικό .

    ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΗΣΤΗ exerevnitis11 ΑΠΟ ΕΔΩ

    https://exerevnitis.wordpress.com/2011/12/01/%CF%85%CF%80%CE%B5%CF%81%CF%86%CF%89%CF%84%CE%B5%CE%B9%CE%BD%CE%B5%CF%83-%CF%84%CE%B1%CF%87%CF%85%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B5%CF%83-%CE%BF-%CE%B1%CF%8A%CE%BD%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%8A%CE%BD-%CE%BA%CE%B1/

    1. stauros

      δεν θα πρέπει να αποκλείσουμε το γεγονός ότι μπορεί και ο άνθρωπος με την δύναμη της σκέψης να επηρεάσει τον καιρό

      (https://exerevnitis.wordpress.com/2012/11/08/%CE%B7-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%B4%CF%81%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%83-%CF%83%CF%85%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CE%B7%CF%83-%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%88%CE%B7%CF%83-%CF%83%CF%84%CE%B1-%CE%BA/)

      από την φλιτζανοσελίδα που μας παρέπεμψες

  22. 22
    zan zano

    ΑΛΗΘΕΙΕΣ, ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΡΥΒΟΥΝ

    O Albert Einstein ήταν παράγωγο της αμερικανικής προπαγάντας του 2ου παγκοσμίου πολέμου με την οποία θέλανε αποδείξουν ότι η εβραϊκή ράτσα δεν ήταν κατώτερη σε σχέση με την άσπρη, σαν αντίβαρο στην γερμανική πολιτική. Οι θεωρίες του τα τελευταία χρόνια λόγω κάποιων επιστημονικών πειραμάτων άρχισαν σιγά-σιγά να αμφισβητούνται. ( π.χ. Έχουν ήδη παραχθεί ακτινοβολίες πολλαπλάσιας ταχύτητας αυτής του φωτός).

    Η ατομική βόμβα εφευρέθηκε από τον Σικελό Enrico Fermi (Nobel 1938 για πυρηνική φυσική) και όχι από τον Openheimer (πρακτικό μέρος) και τον Einstein (θεωρητικό μέρος) όπως επιπόλαια πιστεύουν κάποιοι, και όπου ο Εinstein ισχυριζόταν εσφαλμένα ότι η Γη δεν έχει αρκετό ουράνιο για να γίνει ατομική βόμβα. Το 1942 στις ΗΠΑ, ο Ιταλός φυσικός Ενρίκο Φέρμι παράγει την πρώτη πυρηνική αλυσιδωτή αντίδραση στο πανεπιστήμιο του Σικάγο στο Ιλινόις.

    - Τo τρομοκρατικό χτύπημα στους Δίδυμους Ουρανοξύστες του W.T.C. (New York) ήταν ήδη γνωστό στους εβραίους πριν καν γίνει, γι΄αυτό πέθαναν επίσημα μόνο 20 Εβραίοι από τους 4000 που δούλευαν εκεί καθημερινώς. Αλλά παρά την γνώση τους άφησαν να πεθάνουν εκεί 3000 άτομα.
    ( Την συμφορά δεν την προειδοποιούμε [talmoud , Josua 77 a] )

    Η εβραϊκή θρησκεία είναι άκρως φασιστική, διότι λέει πόσο ανώτεροι και εκλεκτοί είναι οι Εβραίοι και πόσο κατώτεροι εμείς οι μη-εβραίοι . Αντιθέτως η χριστιανική θρησκεία είναι θρησκεία ΠΟΤΑΠΩΝ, διότι λέει ότι οι χριστιανοί πρέπει να είναι ταπεινοί και δουλικοί και οι εβραίοι είναι η εκλεκτή φυλή του θεού.

    «Υπάρχουν μόνο αυτά που είναι μετρήσιμα – ο θεός δεν είναι μετρήσιμος !»
    MAX PLANK (Βραβείο Nobel Φυσικής περί Κβαντομηχανικής)

    Ο φιλόσοφος συγγραφέας Ν. Καζαντζάκης στο δοκίμιο του «Το αληθινό πρόσωπο του Κομμουνισμού έγραψε» : «Ο κομμουνισμός όπως παρουσιάζεται από τον Μαρξ, Ένγκελς και Λενιν, είναι Πνευματική ψώρα». (Όταν ζούσε ο Ν. Καζαντζάκης 1950).

    Ο Χριστιανισμός δεν είναι μονοθεϊστική θρησκεία αλλά πολυθεϊστική
    — Απόδειξη της πολυθεΐας των εβραιολατρών «Χριστιανών» έχουμε στην Βίβλο τους (Βλ. Γένεσις α, 26). Βλέπε τον ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΟ των θεών τους, στην ΓΡΑΦΗ : «Ας ΚΑΜΩΝΕΝ άνθρωπον κατά εικόνα ΗΜΩΝ (από ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ).)». Ο «Χριστιανισμός» , ο «Ιουδαϊσμός» και ο «Μουσουλμανισμός» είναι πολυθεϊστικές θρησκείες, με τρεις κύριους θεούς «Πατέρα, Ιησού, Σατανά, και ημίθεους μεσολαβητές Μαρία, προφήτες και Αγίους», αλλά επιμένουν ότι είναι μονοθεϊστικές, παρόλο πού η ίδια η γραφή τους, ΤΟ ΓΡΑΦΕΙ.

    http://www.angelfire.com/planet/kolokotronis/2-Floor/Themes/hidden-truth.htm

  23. 23
    mixalis

    ΟΠΟΤΕ ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ ΛΕΤΕ Τ ΑΚΟΥΩ ΒΕΡΕΣΕ.

    Γιαυτό κι εμείς ρε μέγιστε επιστήμονα, δεν λέμε, και δεν λέμε γιατί σε πήραμε χαμπάρι ότι τα ακούς βερεσέ , μας έχεις να πούμε γραμμένους. Έτσι εσύ, με το χαβά σου, άπλωνε τα σεντονάκια σου, πες αυτά που γουστάρεις να πεις, ρίξε και τα φλυτζάνια σου ( ο καφές κερασμένος, τον κερνάει ο άθρησκος), που ξέρεις μπορεί να σώσεις επιστημονικά και καμιά άθεη παραστρατημένη από Σιωνιστές ψυχή και μη χολοσκάς καθόλου για μας,,,, με την ησυχία σου…..σάμπως νομίζεις ότι σε πήραμε (όλοι μας) στα σοβαρά!!!

    ΥΓ :bye: :bye: :bye:

    1. zan zano

      ΣΑΣ ΕΚΑΝΑ ΣΚΟΝΗ……

    2. mixalis

      Σκόνη ή αιθέρα;

  24. 24
    zan zano

    ΦΥΣΙΚΑ ΑΙΘΕΡΑ.

    1. mixalis

      Καλά καλά, θα δούμε, θα δούμε.

  25. 25
    Politropos Dionisis

    ΖΑΝ ΖΑVO
    Θέλω να σου πω πως από την αρχή αν και δεν το ομολογούσα, σε αρκετά θέματα ήμουνα μαζί σου και σε σιγοντάριζα.

    Αφού τώρα λοιπόν τους κατατρόπωσες όλους, με τις επιστημονικές σου μπαρούφες και τους έκανες σκόνη και αιθέρα και ηλεκτρόνια και νετρίνα…… το λέω ξεκάθαρα πως ναι υποκλίνομαι στην διαδικτυακή πολυγνωσία σου, μιας και έκτος από τα σεντόνια και τα ρολά και τα χαρτιά υγείας σου…… μου έμαθες και τόσες άλλες φλιτζανο – σελίδες….. τις οποίες μπορώ πλέον να επισκέπτομαι για να διασκεδάζω, με τις απίθανες παπαρολογίες τους…. για αυτό θέλω να σε ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδίας μου…. για τα βάθη της ψυχής μου δεν λέω, γιατί αφού δεν έχω θεό σαν και σένα, ποιος να μου δώσει τον καψερό αυτήν την ριμάδα την ψυχή?
    :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow:

  26. 26
    zan zano

    ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ? Η ΨΥΧΗ ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΘΕΟΥ. Η ΨΥΧΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΙΩΝΙΑ ΚΑΙ ΑΦΘΑΡΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΘΕΟ. ΕΙΣΤΕ ΑΣΧΕΤΟΙ. ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΝΩ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΔΙΚΗΣ ΜΟΥ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ….

    1. stauros

      Ζανό, περίμενε λιγάκι μέχρι ν” αρχίσει η επόμενη σχολική περίοδος. Μη μας χαλάς τις διακοπές.

    2. Μιχάλης

      Σταύρο, λογαριαζω, πως και στην ΟΟΔΕ, θα έχει μέλλον ως απολογητής ο zano, αλλά δεν έχω τον κατάλληλο σύνδεσμο..

      ΟΟΔΕ Τι είναι η ψυχή: http://www.oodegr.com/oode/dogma/psyxi1.htm

    3. stauros

      Μιχάλη, όταν περιγράφει κανείς κάτι που υπάρχει, κάποια στιγμή θα τελειώσει. Όταν όμως μιλάει για κάτι ανύπαρκτο τότε η λογοδιάρροιά του δεν έχει τελειωμό. Έτσι φέρεται η κάθε θεολογία.

  27. 27
    Μιχάλης

    ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ? Η ΨΥΧΗ ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΘΕΟΥ Η ΨΥΧΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΙΩΝΙΑ ΚΑΙ ΑΦΘΑΡΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΘΕΟ

    :yahoo: :yahoo: :yahoo:

    Μάστορα. Θέλομε τις επιστημονικές υποδείξεις σου περί ύπαρξης ψυχής, αν κατάφερες εσύ ρε μπαγάσα και την έχωσες στο μπουκάλι, σε παραδέχομαι!! :bow: τύφλα να έχουν ο παπάρας ο Πλάτωνας κι οι χριστιανοί, :ainte:
    Καλά… πως δε σε πήρε χαμπάρι ο αρχιεπίσκοπος να σε κάνει εκεί επιστημονικό συνεργάτη του, στα αργαστήρια της αφθαρσίας της ψυχής. Έχω ένα γερό σύνδεσμο στην ιερά σύνοδο, πρέπει να σε προωθήσω στα ενδότερα, τέτοια κελεπούρια σαν εσένα, είναι κρίμα να μένουν στην αφάνεια της χριστιανικής απολογητικής. Δες το ως πρόταση!

  28. 28
    zan zano

    ΕΧΕΤΕ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΤΑ ΜΠΟΥΤΙΑ ΣΑΣ. ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ Η ΨΥΧΗ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΘΕΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ. ΕΠΕΙΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ. Ο MAX PLANK ΠΙΣΤΕΥΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΡΗΣΙΜΟΣ ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.

    «Υπάρχουν μόνο αυτά που είναι μετρήσιμα – ο θεός δεν είναι μετρήσιμος !»
    MAX PLANK (Βραβείο Nobel Φυσικής περί Κβαντομηχανικής)

    ΕΣΕΙΣ ΞΕΡΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠ ΤΟΝ MAX PLANK;

  29. 29
    zan zano

    ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ. ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΝΩ. ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΨΥΧΗ? Ο ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΨΥΧΗ ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ Η ΨΥΧΗ.

  30. 30
    zan zano

    ΠΑΝΤΩΣ ΜΕ ΠΑΡΑΔΕΧΕΣΤΕ ΠΟΥ ΣΑΣ ΚΟΥΦΑΝΑ? ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΙΔΙΟΦΥΙΑ ΤΥΠΟΥ ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ ΝΤΑ ΒΙΝΤΣΙ.

    1. Μιχάλης

      Αναρωτιέμαι μια ζωή, αν υπάρχει φύλο στις άφθαρτες-αθάνατες ψυχές, ακόμη δεν πήρα μια απάντηση..

    2. stauros

      Αναρωτιέμαι μια ζωή, αν υπάρχει φύλο στις άφθαρτες-αθάνατες ψυχές, ακόμη δεν πήρα μια απάντηση..

      Μιχάλη, απορώ για την ερώτησή σου αυτή. Καλά, δεν κατάλαβες ότι το φύλο της ψυχής είναι γιούνισεξ!
      Με μια διαφορά: χαζοβιόλ στο γυναικείο και ντιγκιντάγκ στο αρσενικό σώμα.

    3. Politropos Dionisis

      ΠΑΝΤΩΣ ΜΕ ΠΑΡΑΔΕΧΕΣΤΕ ΠΟΥ ΣΑΣ ΚΟΥΦΑΝΑ? ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΙΔΙΟΦΥΙΑ ΤΥΠΟΥ ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ ΝΤΑ ΒΙΝΤΣΙ

      Βαλε και λίγο από πάτερ Παστίτσιο και κανέναν γκουρού Πραχλάντ……. και θα έχουμε την σωστή εικόνα της πολυσχιδούς σχιζοφρένιας που σε δέρνει!

      Τέτοιο ελαφροκανταρο που είσαι πως να μην μας κατατροπώσεις!!! Γνωρίζουμε πολύ καλά πως η βλακεία είναι ανίκητη!!!

    4. zan zano

      ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΘΕΛΩ ΟΧΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ. ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΤΑΤΡΟΠΩΣΕ ΜΕ, ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ….. Ο ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΠΟΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΨΥΧΗ ΑΛΛΑ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ. ΟΥΤΕ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ Ή ΘΕΟΙ ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΚΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.

  31. 31
    αταιριαστος

    Πανω απ’ολα με πολύ σεβασμό…όχι θρησκευτικό βέβαια
    http://analyticalpsychology.wordpress.com/2011/04/08/types-of-psychological-complexes/

    1. zan zano

      ΜΙΑ ΠΟΥ ΠΙΑΣΑΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗΣ, ΔΕΣ ΑΥΤΑ ΕΔΩ:

      Ο Φρόϋντ,ο Σιωνισμός και η σεξουαλική επανάσταση – Ποιοί,πως και γιατί υπονομεύουν την ανθρωπότητα!

      http://antipliroforisi.blogspot.gr/2011/04/blog-post_24.html

      ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΡΟΥΝΤ ΑΠΟ ΧΡΗΣΤΕΣ

      » Anonymous said…

      Ο ΦΡΟΙΝΤ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΚΑΡΙΟΛΑ ΕΒΡΑΙΑ,ΑΠΛΗΣΤΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ.ΧΟΡΗΓΟΥΣΕ ΚΟΚΑΙΝΗ ΣΑΝ ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΟΥΜΕΝΟ ΦΑΡΜΑΚΟ ΣΕ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΤΟΥ,ΔΕΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΩΣ ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΟΥΣ.ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΜΙΑ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΟΓΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΠΕΡΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΨΥΧΙΣΜΟΥ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΝΟΝΤΑΣ ΣΕ ΦΑΡΜΑΚ/ΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗΣ ΑΝΤΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΩΣ ΤΩΝ ΑΙΤΙΩΝ.ΒΑΘΕΙΑ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ ΕΔΩΣΕ ΑΝΑΡΜΟΣΤΑ,ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΣΕ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΜΥΘΟ.ΕΝΑ ΑΘΛΙΟ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΠΡΟΕΒΛΗΘΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΕΘΝΗ ΣΙΩΝΙΣΜΟ ΩΣ ΑΥΘΕΝΤΙΑ,ΧΑΝΤΑΚΟΝΟΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΕ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ,ΤΕΛΜΑΤΟΝΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΕ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΜΟΝΟ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟ,ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΘΕΡΑΠΕΙΑ,ΠΡΟΣ ΩΦΕΛΟΣ ΤΗΣ ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ ΣΕ ΚΕΡΔΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΦΑΡΜΑΚΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ »ΨΥΧΟΦΑΡΜΑΚΩΝ».»

      Anonymous said…

      Δεν έχω να προσθέσω τίποτα…..τα είπε όλα παραπάνω ο 7:15 !!!!!
      Μόνο αυτό. Ήταν ένας ψυχανώμαλος εβραίος, τον οποίον μέχρι και σήμερα προωθούν ως «δάσκαλο» της ψυχολογίας.

      μειλίχιος said…

      Ανώνυμε 9:45, αγοράκι μου,

      1.όταν ξεκινούσε ο Φρουντ να γράφει για την «ερμηνεία των ονείρων» πειραματιζόμενος ενίοτε σε γυναίκες «ασθενείς» που τις βίαζε αφού τις είχε φέρει στο ακαταλόγιστο με κόκα, η θεραπεία με ηλεκτροσοκ δεν υπήρχε καν ως ιδέα. Τα ηλεκτορσόκ άρχισαν να εφαρμόζονται από το 1940 και μετά…
      2.Καμία σχέση δεν έχει ο Φρουντ με τον Πλάτωνα, ούτε υποστήριξε ο ίδιος ο Φρουντ ότι έχει…
      3. Ο Φρουντ δεν είναι αποδεκτός από την εκκλησία και εσύ δεν έχεις ιδέα του τι είναι εξομολόγηση…
      4.Η ψυχολογία δε θεραπεύει τίποτα. Και οι διαστροφές υπάρχουν όπου υπάρχουν αμαθείς που δεν κάνουν το κόπο να διαβάσουν, αλλά καταπίνουν ότι τους τάισε ο δεκαπεντάχρονος φίλος τους ή ο αριστρεός τους οδηγητής (της ίδιας διανοητικής εμβέλειας).
      Τον Φρουντ δεν θα τον ήξερε η μάνα του σήμερα άν δεν υπήρχε ο θειούλης Ισαάκ Μπερνέζ. Διάβασε λίγο…

  32. 32
    zan zano

    Η ΜΑΣΟΝΙΑ ΠΡΟΩΘΕΙ : ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΙΑ , ΦΡΟΫΝΤ & ΓΙΟΓΚΑ

    https://www.youtube.com/watch?v=bmH1ti9DGX4

    1. vomolloxius



    2. zan zano

      ΧΑ ΧΑ ΧΑ ……….. ΚΑΛΟ………

    3. Αιτωλός

      Καλό και μου αρέσει που οι τελευταίες λέξεις του πρώτου στίχου της κάθε στροφής επαναλαμβάνονται στην αρχή του επόμενου στίχου.

  33. 33
    vomolloxius

    Αιτωλέ ολα τα λεφτα ειναι ο στοίχος ειδικά εκει που λέει:

    :bye: Με Ballantines τον καημό θα σβήνω στο ποτήρι
    Και ας μου λέτε μην μεθώ μέσα στο μοναστήρι

    Εγώ δεν είναι χριστιανός είμαι ειδωλολάτρης
    Γιατί πιστεύω κι αγαπώ τα μάτια μιας αγάπης. :bow:

    Υ.Γ και το μουσικό μερος ειναι πολύ καλό.

    1. stauros

      Με Ballantines τον καημό θα σβήνω στο ποτήρι
      Και ας μου λέτε μην μεθώ μέσα στο μοναστήρι
      Εγώ δεν είναι χριστιανός είμαι ειδωλολάτρης
      Γιατί πιστεύω κι αγαπώ τα μάτια μιας αγάπης.

      Βωμολόχιε, όλα αυτά είναι λόγια του κάτω κεφαλιού, το οποίο δεν έχει δράμι μυαλό, κάνει παρέα μόνο με αρχίδια και πετάει τακτικά μαλακίες.

    2. Μιχάλης

      Γελοιότητες, και χοντρομαλακίες, σκουπίδια για σεξουαλικά (απο)στερημένους!.

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

:bye: 
more...