«

»

Εκτύπωσέ το Άρθρο

Ανιστόρητοι και αμόρφωτοι δάσκαλοι και καθηγητές, γιατί γιορτάζετε στα σχολεία σας τους μισέλληνες και ανθέλληνες τρεις ιεράρχες;;;

80161774_fa6972942f_o

Στις 30 Ιανουαρίου κάθε χρόνο, σ’ όλα τα σχολεία της χώρας γιορτάζονται ο Βρωμόστομος Ιωάννης ο επιλεγόμενος Χρυσόστομος και οι δυο άλλοι ανθέλληνες, Βασίλειος ο Μέγας και ο Γρηγόριος ο Ναζιανζηνός ή Γρηγόριος ο Θεολόγος. Μάλιστα  γιορτάζονται τα καθάρματα αυτά ως προστάτες της παιδείας των Ελλήνων!!!

Ανιστόρητος λαός..Αιώνιος δούλος!!!

ΓΙΑΤΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ  Ή ΜΙΑ ΣΑΣ, ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, ΔΕΝ ΤΟΛΜΑ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΗΣ ΣΤΟ ΠΑΠΑΔΑΡΙΟ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΣΑΣ Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ; 

ΔΟΕ ΚΑΙ ΟΛΜΕ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΚΑΤΙ ΕΠ’ ΑΥΤΟΥ; [Είναι άραγε τυχαίο που οι χριστιανικές ιστοσελίδες διακινούνται κυρίως από δασκάλους και πάσης φύσεως εκπαιδευτικούς; (βλ.http://antibaro.gr/node/2579)].

ΓΙΑ ΔΕΙΤΕ ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ:  Ελλάδα / Φιλανδία: «Tο σχολείο της χαμένης νιότης»

Κι εσύ, Ρωμιέ Νεαλλαέλληνα (από το ναι μεν αλλά) γονιέ, θα αντιδράσεις ποτέ για το χάλι της παιδείας που παρέχει  στα παιδιά σου η δημόσια εκπαίδευση; Μήπως ενδιαφέρθηκες να μάθεις ποτέ τι εστί παιδεία και τι Ιωάννης ο Βρωμόστομος; Μήπως εξανέστης ποτέ όταν άκουσες το «Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι»; 

Γιατί δεν αντιδράτε λοιπόν κυρίες και κύριοι εκπαιδευτικοί και γονείς, στον εορτασμό των ανθελλήνων ιεραρχών (το ξέρω ότι όλοι σας θα απαξιώσετε αυτή την ερώτηση, επειδή σας γνωρίζω πολύ καλά. Σας μελετάω, εσάς και την νοοτροπία σας, εδώ και τρεις δεκαετίες); Δεν σας συγκινεί καθόλου το γεγονός ότι δίδαξαν (ξεφτιλισμένη διδασκαλία) τα παρακάτω κατά των Ελλήνων, της παιδείας και του πολιτισμού τους:

Ιωάννης Χρυσόστομος(Γιοχάναν, εκ Δαμασκού Συρίας):

  • «Εάν δε κοιτάξεις στα ενδότερα των Ελλήνων θα δεις τέφρα και σκόνη και τίποτε υγιές, αλλά σαν τάφος ανοιγμένος είναι ο λάρυγγας αυτών, γεμάτος ακαθαρσίες και ιχώρ (έμπυο) και τα δόγματά τους γεμάτα σκουλήκια. Εμείς δε δεν παραιτούμαστε της κατ’ αυτών μάχης» (Εις τον ‘Αγιον Ιωάννην τον Απόστολον και Ευαγγελιστήν, 59, 370, 7-11).
  • «Όσο πιο βάρβαρο ένα έθνος φαίνεται και της ελληνικής απέχει παιδείας, τόσο λαμπρότερα φαίνονται τα ημέτερα… Ούτος ο (πιστός) βάρβαρος, την οικουμένη ολάκερη κατέλαβε … και ενώ πάντα τα των Ελλήνων σβήνουν και αφανίζονται, τούτου (του πιστού βάρβαρου) καθ’ έκαστη λαμπρότερα γίνονται». (Εις Ιωάννην 59.31.33).
  • «Κανείς δεν πρέπει στα παιδιά του, των (Ελλήνων) προγόνων να καλεί τα ονόματα, του πατέρα, της μητέρας, του παππού και του προπάππου, αλλά αυτά των δικαίων (της Παλαιάς Διαθήκης)». (Περί Κενοδοξίας και πώς δει τους Γονείς Ανατρέφειν τα Τέκνα (690) 641.65).
  • «Tα παιδιά να υπακούτε στους γονείς σας σύμφωνα με το θέλημα του Kυρίου… Όμως, όταν ο γονέας είναι Έλλην, τότε το παιδί δεν πρέπει να υπακούη» (προς Eφεσίους επιστολή, ομιλία 21, παρ. α).

Βασίλειος ο Μέγας(Καππαδόκης εκ καταγωγής):

  • «Είναι εχθροί οι Έλληνες, διότι διασκεδάζουν καταβροχθίζοντας με ορθάνοιχτο στόμα τον Ισραήλ. Στόμα δε λέγει εδώ ο προφήτης (βλ. Ησαΐας Θ΄11) την σοφιστική του λόγου δύναμη η οποία τα πάντα χρησιμοποίησε για να παραπλανήσει τους εν απλότητι πιστευσάντων». (Εις Προφήτην Ησαϊαν 9.230.8)
  • «Μη δειλιάζετε από των ελληνικών πιθανολογημάτων… τα οποία είναι σκέτα ξύλα, μάλλον δε δάδες που απώλεσαν και του δαυλού την ζωντάνια και του ξύλου την ισχύ, μη έχοντας δε ούτε και του πυρός την φωτεινότητα, αλλά σαν δάδες καπνίζουσες καταμελανώνουν και σπιλώνουν όσους τα πιάνουν και φέρνουν δάκρυα στα μάτια όσων τα πλησιάζουν. Έτσι και (των Ελλήνων) η ψευδώνυμος γνώση σε όσους την χρησιμοποιούν» (Εις Προφήτην Ησαΐαν Προοίμιον 7.196.3).

Ο δε Γρηγόριος προσπαθούσε με τους λόγους του να διαχωρίσει την ελληνική φιλοσοφία, τις ιδέες και τα πορίσματα της οποίας υιοθετούσε για τη χριστιανική διδασκαλία, από όλο το ελληνικό παρελθόν εκείνων που την διατύπωσαν. Κάποια εποχή διαμαρτυρήθηκε δε ο Γρηγόριος, επειδή ο Ιουλιανός δεν προέβη σε σφαγές και διώξεις χριστιανών, όπως περίμεναν ή ήλπιζαν μερικοί, λέγοντας ότι «ο αυτοκράτωρ εστέρησε τους χριστιανούς της πόλεως από την χαρά του μαρτυρίου». Ήθελαν να «θυσιάσουν» μερικούς δικούς τους για να επιβεβαιωθούν ότι είναι θύματα.

Πού να φανταζόντουσαν τότε οι συγκεκριμένοι μισέλληνες ιεράρχες ότι κάποια εποχή θα τους αξιοποιούσαν τα πνευματικά τέκνα τους για εκείνο που αυτοί οι ίδιοι κατεδίωκαν και συκοφαντούσαν και ότι θα τους είχαν τοποθετήσει δίπλα δίπλα με την ελληνική θεά Αθηνά!  (βλ. http://sfrang.blogspot.com/2007/11/blog-post_21.html)

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ:

 

Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΡΜΑΙΟ ΤΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΣΚΟΤΑΔΙΣΤΙΚΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ

Ο ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟΣ ΜΑΣΤΙΖΕΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΡΩΜΙΩΝ

Ο κρατικός μηχανισμός εκπαίδευσης ελέγχεται από θρησκευτικούς κύκλους

Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΡΩΜΙΟΣΥΝΗΣ: ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΥΠΝΩΣΗ

ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ

Η ΑΠΕΧΘΕΙΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΓΝΩΣΗ

ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ: Ο ΠΑΡΑΤΕΤΑΜΕΝΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΜΕΣΑΙΩΝΑΣ

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΣ ΠΡΟΣΗΛΥΤΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ

Ερώτηση για Μάχη Μαραθώνα: Καμία απάντηση από Έλληνες φοιτητές. Γνώριζε μόνο μία Αλβανίδα

 

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://athriskos.gr/1594/

2 σχόλια

  1. 1
    ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΜΠΟΥΦΟΣ

    Δείτε ε δ ώ τον ιερέα που έχει διαφορετική άποψη……. http://athriskos.gr/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yahoo.gifhttp://athriskos.gr/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yahoo.gif

  2. 2
    Agraias

    «Και γιατί να πάρει το παιδί μου απουσίες εαν δεν έρθει στην εκκλησία;» ρώτησα τον διευθυντή του σχολείου. «Σε παρακαλώ πάρα πολύ μην μου ανοίγεις τώρα τέτοια ζητήματα , εαν έχει ο μικρός πρόβλημα από απουσίες στο τέλος της χρονιάς θα του τις δικαιολογήσω «, ήταν η απάντησή του.

    Τα σχόλια περιττά…….

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

:bye: 
more...