Ο συγγραφέας – ιστορικός Βλάσης Γ. Ρασσιάς απαντάει σε 3 ενδιαφέροντα ερωτήματα του κοινού κατά την εκδήλωση / δημόσια αντιπαράθεση θέσεων με τίτλο «Η Δημοκρατία στα μάτια του Ελληνισμού, του Χριστιανισμού και του Ισλάμ» που έλαβε χώρα στο Φιλοσοφικό Αθήναιο «Εκατηβόλος» στις 2 Μαρτίου 2013.
Αλιεύτηκε από: http://roides.wordpress.com/2013/07/06/6jul13/#comment-63559, απ΄όπου και το επόμενο σχόλιο:
laskaratos says:
Πολύ σωστή η οπτική Ρασσιά.
Εγώ θα έλεγα ότι σήμερα ο ΣΥΡΙΖΑ είναι η τελευταία αμυντική γραμμή της Εκκλησίας.
Σε μια ώρα τεράστιας οικονομικής κρίσης, ο ΣΥΡΙΖΑ υψώνει τείχη για να μην φορολογηθεί η Εκκλησία, να μην απολυθούν ιερείς και επίσκοποι, να συνεχίσει το Κράτος να τους μισθοδοτεί, να μην γίνει καμμία μεταρρύθμιση από αυτές που δεν θέλει η Εκκλησία, να συγκαλυφθούν οι οικονομικές υποθέσεις των μητροπολιτών που αποκάλυψε το ΣΔΟΕ και ο διεθνής Τύπος, να συγκαλυφθεί κάθε μορφής σκάνδαλο, ακόμη και η ιερή παιδεραστία, να κουκουλωθεί η σχέση Εκκλησίας-Χρυσής Αυγής και να μην γίνει ο χωρισμός της από το Κράτος.
Όποιος διαφωνεί, εδώ είμαστε να μιλήσουμε με στοιχεία και να απευθύνουμε βασανιστικά ερωτήματα.
16 σχόλια
Μεταπήδηση στη φόρμα σχολίων ↓
mixalis
8 Ιουλίου 2013 στις 12:59 μμ (UTC 3) Σύνδεση με αυτό το σχόλιο
stauros
8 Ιουλίου 2013 στις 2:06 μμ (UTC 3) Σύνδεση με αυτό το σχόλιο
chool
8 Ιουλίου 2013 στις 9:44 μμ (UTC 3) Σύνδεση με αυτό το σχόλιο
Ο Ρασσιάς, εχω ποψη,ηταν συναδελφος ρου πατερα μου, άνθρωπος του συστήματος, βολεμενος σοσιαλδημοκρατης
Politropos Dionisis
9 Ιουλίου 2013 στις 12:02 πμ (UTC 3) Σύνδεση με αυτό το σχόλιο
Ο Ρασιάς εκπρόσωπος του ελληνισμού εθνισμού!!!! ????? ο οποίος κατά Ρασιά ευαγγέλιο μεταξύ όλων των άλλων περιλαμβάνει και θρησκεία!!!!!
Και γαμώ τα φλιτζάνια!!!!
mixalis
9 Ιουλίου 2013 στις 12:51 μμ (UTC 3) Σύνδεση με αυτό το σχόλιο
Τον αδικείς, διότι, άλλο τα φλιτζάνια των εθνικών,
και άλλο τα φλιτζάνια των Εβραιοχριστιανών..
Έχει μια ποιοτική διαφορά τεράστιας σημασίας.
Δεν έχει;
Politropos Dionisis
11 Ιουλίου 2013 στις 11:54 πμ (UTC 3) Σύνδεση με αυτό το σχόλιο
Έχεις δίκιο δεν είναι το ίδιο σε ότι αφορά το πώς μπορεί κάποιος να ερμηνεύσει την επίδραση της θρησκείας στους αρχαίους Έλληνες
Αλλά στο παρόν (περά από κάποιες εξαιρέσεις (?) αν κρίνω από τα σημερινά αποτελέσματα στην στάση ζωής και συμπεριφοράς του Ρασιά και των ομοϊδεατών του) είναι το ίδιο και χειρότερο φλιτζάνι….
Kαιροσκόποι κι αφελείς αντάμα
στους προγόνους ψάχνουν να ‘βρουνε το θαύμα
Μες στο σύστημα λαθραία
ηκα ζωή κύλα ωραία
Μιχάλη είμαι βέβαιος πως το κατέχεις καλά το θέμα και θα συμφωνεις οτι είναι κι αυτό ένα είδος κοινωνικού αναχωρητισμού.
stauros
11 Ιουλίου 2013 στις 2:32 μμ (UTC 3) Σύνδεση με αυτό το σχόλιο
«…Οι Έλληνες δεν έβλεπαν τους ομηρικούς θεούς σαν κυρίους από πάνω τους, ή τους εαυτούς τους κάτω απ’ τους θεούς σαν υπηρέτες, όπως έκαναν οι Εβραίοι.
Έβλεπαν μόνο την αντανάκλαση των πιο επιτυχημένων δειγμάτων της ίδιας τους της κάστας, δηλαδή ένα ιδανικό, όχι μια αντίθεση προς την ίδια τους τη φύση. Ένιωθαν συνδεδεμένοι μαζί τους, υπήρχε ένα αμοιβαίο ενδιαφέρον, ένα είδος συμμαχίας.»
Friedrich Nietzsche
mixalis
11 Ιουλίου 2013 στις 12:07 μμ (UTC 3) Σύνδεση με αυτό το σχόλιο
Dionisi. Να με συγχωρείς….λησμόνησα να βάλω εισαγωγικά στο «ποιοτική διαφορά τεράστιας»!!!
mixalis
11 Ιουλίου 2013 στις 2:41 μμ (UTC 3) Σύνδεση με αυτό το σχόλιο
λέει : Οι Έλληνες δεν έβλεπαν και…..εννοεί σαφέστατα τους αρχαίους (Έλληνες ).
stauros
11 Ιουλίου 2013 στις 3:20 μμ (UTC 3) Σύνδεση με αυτό το σχόλιο
Μιχάλη, αλήθεια, πιστεύεις ότι από το DNA των αρχαίων Ελλήνων δεν έχει απομείνει καν ίχνος;
mixalis
11 Ιουλίου 2013 στις 3:39 μμ (UTC 3) Σύνδεση με αυτό το σχόλιο
Εξαρτάται, το ερώτημα για να μπει σε σωστή βάση…δεν θα πρέπει να θεωρήσουμε πρώτα, ότι οι αρχαίοι Έλληνες είχαν κοινό DNA !, για παράδειγμα το DNA του Διογένη πόσο έμοιαζε άραγε με εκείνο του ανατολιτη Πλάτωνα?
Να στο πω κι αλλιώς, αν με πεις απόγονο του Πλάτωνα θα σε κλωτσήσω σα μουλάρι, αν με πεις του Διογένη, λογαριάζω η βραδιά μας να περάσει υπεροχα!
τι λες;
vomolloxius
11 Ιουλίου 2013 στις 7:11 μμ (UTC 3) Σύνδεση με αυτό το σχόλιο
Δεν ξέρω για τον Πλάτωνα, αλλα ο Διογένης ως γνωστόν αυνανίζονταν δημόσια ( κοινώς τον ειχε κανει «σφεντόνα»)
Με γνώμονα την «ιδιαιτερότητα» του Διογένη τι εννοείς οταν λές στον Σταύρο « Λογαριάζω η βραδιά μας να περάσει υπέροχα!.. Τι λες; »
mixalis
11 Ιουλίου 2013 στις 7:47 μμ (UTC 3) Σύνδεση με αυτό το σχόλιο
vomolloxius, άκουσες από πότε… ο Σταύρος προσέλαβε συνήγορο – και μάλιστα από παραεκκλησιαστική οργάνωση;
Politropos Dionisis
12 Ιουλίου 2013 στις 11:57 πμ (UTC 3) Σύνδεση με αυτό το σχόλιο
Όχι μπρε τα ιερατεία της αρχαίας Ελλάδας:
«Δεν» εκμεταλλευόταν την αφέλεια των πιστών!
«Δεν» παίρνανε μέρος σε πολιτικά παιχνίδια!
«Δεν» παίξανε σε καμία περίπτωση προδοτικό ρόλο!
«Δεν» διώχθηκε ουδείς για αλλότριες θρησκευτικές πεποιθήσεις!
«Δεν» καλλιεργούσανε τον φόβο προς τους θεούς (πχ κοτζάμ Οδυσσέας
από την μανία του Ποσειδώνα πέρασε τόσα και τόσα…..
που έκανε δέκα ολόκληρα χρόνια να φτάσει από την Τροία στην Ιθάκη
«Δεν» καλλιεργούσανε ούτε τον φόβο για μεταθανάτιες τιμωρίες…
«Δεν» είχανε παράδεισο (Ηλύσια πεδία… «τόπος με ολάνθιστα λιβάδια, όπου επικρατούσε αιώνια άνοιξη και οι πηγές της Λήθης ανάβλυζαν νέκταρ που έκανε τους νεκρούς να λησμονούν όλα τα γήινα δάκρυα και τις κακουχίες». ) ούτε κόλαση (Τάρταρα «τόπος μαρτυρίου όλων των κακών ανθρώπων»)
Και αφού αυτήν η υπεροχή θρησκεία των ελλήνων, έπαιζε τόσο θετικό ρόλο στην ζωή των ανθρώπων, δεν πρέπει να αναρωτηθεί κάποιος:
Από ποια ανάγκη και γιατί (???) ο Επίκουρος και πολλοί ακόμη ευεργέτες των ανθρώπων, σταθήκανε απέναντι στην θρησκεία τους θεούς και τα ιερατεία?
Γιατί να προσπαθήσουνε να πείσουνε να μην ασχολούνται με της ιδανικές αντανακλάσεις, τα πετυχημένα δείγματα, (τις θεοποιημένες καλνιές και τις πορδές….) της κάστας των ελλήνων… ?(οι αρχαίοι Έλληνες αποτελούσανε κάστα!!!! ??????)
Και γιατί προσπαθούσανε να πείσουνε τους συγχρόνους τους, ότι δεν πρέπει να φοβούνται τον θάνατο και τους θεούς, τις τιμωρίες τους, στον άλλο κόσμο κλπ κλπ?
Η εβραϊκή θρησκεία δεν πρόεκυψε από παρθενογένεση και στην θρησκεία των ελλήνων και όχι μόνο…. βρήκε πρόσφορο έδαφος με άφθονο λίπασμα για να αναπτυχθεί!
Έτσι τρώμε σήμερις τις ίδιες παπάρες (θεοποιημένες καλνιές και τις πορδές) στην μάπα
mixalis
12 Ιουλίου 2013 στις 12:14 μμ (UTC 3) Σύνδεση με αυτό το σχόλιο
Διονηση, λένε πως άμα γερνά ο άνθρωπος και τον εγκαταλείπουν οι φυσικές του δυνάμεις, στρέφεται σε παραφύση πράξεις, δεισιδαιμονίες, ιερατεία και γενικά μάγγισες φέρτε βότανα..ΦΛΥΤΖΑΝΙΑ.
Αρχίζω να ανησυχώ, λες να συμβεί και σε μας το ίδιο?
Politropos Dionisis
13 Ιουλίου 2013 στις 11:10 πμ (UTC 3) Σύνδεση με αυτό το σχόλιο
«….λένε πως άμα γερνά ο άνθρωπος και τον εγκαταλείπουν οι φυσικές του δυνάμεις, στρέφεται σε παραφύση πράξεις, δεισιδαιμονίες, ιερατεία και γενικά μάγγισες φέρτε βότανα..»ΦΛΥΤΖΑΝΙΑ.»
Σωστά, βαλε και λίγο από «κάστες και «ιδανικές αντανακλάσεις» και κάλυψες όλο το φάσμα!
Και από την αλλη
Ο Bωμολόχος ασχολείται με την σφεντόνα του Διογένη
Δεν βλέπει τους δημόσιους αυνανισμούς, των σφεντονάτων του Περισσού!