«

»

Εκτύπωσέ το Άρθρο

Ο «Πόντος και Αριστερά» καλατζεύει (βυ)ζαντο-παλαλά

 

a8b90de2c675d04153b1109b3e13038b

 

Περί της αμαρτωλής και ανώμαλης σχέσης των Αριστερών πάσης φύσεως, της χώρας της Ρωμιοσύνης, με την χριστιανική θρησκεία, υπάρχουν εδώ πέρα καμμιά δεκαριά άρθρα*.

 

 

«Η θρησκεία είναι το όπιο του λαού». Μαρξ
«Παναγία Σουμελά, το όπιο των Ποντίων». Αδέσποτο

Ο ιστότοπος http://pontosandaristera.wordpress.com/, βγάζει μαχαίρι όταν του θίξεις τον χριστιανισμό του. Το «Η θρησκεία είναι το όπιο του λαού», του Μαρξ, το έχει γραμμένο στα παλιά του τα παπούτσια. Σημαία έχει το «Η Παναγία Σουμελά είναι  το όπιο των Ποντίων».

Στο άρθρο  «Η Αθήνα του 12ου αι. Ένας παράξενος κόσμος», ο Κώστας-Νέο Φάληρο-Πειραιεύς, γράφει το παρακάτω σχόλιο:

Δυστυχώς η Βυζαντινή ιστορία είναι λίγο πολύ άγνωστη στους σημερινούς Έλληνες.

Γενικά έχει επικρατήσει η άποψη πως οι Βυζαντινοί κατέστρεψαν οτιδήποτε αρχαιοελληνικό έβρισκαν μπροστά τους, κάποιοι μιλούν ακόμα και για σκοταδισμό.

Προφανώς δεν γνωρίζουν ότι ήταν η πρώτη αυτοκρατορία στην παγκόσμια ιστορία που κατάργησε τη δουλεία.

Η Βυζαντινή Αυτοκρατορία αποτελούσε ένα υπερεθνικό, οικουμενικό κράτος που περιελάμβανε όλον τον πολιτισμένο, τότε, μεσογειακό κόσμο.

Ποιος σκοταδισμός λοιπόν?Η αλήθεια είναι ότι η Βυζαντινή μας κληρονομιά είναι εξίσου σημαντική όσο και η αρχαιοελληνική.

Ο γνωστός Βυζαντινολόγος Στήβεν Ράνσιμαν είχε την άποψη ότι ορισμένα βυζαντινά ψηφιδωτά είναι ανώτερα από όλα τα αρχαία αγάλματα της κλασσικής εποχής.

Συζητήσημο και αυτό όπως όμως και τα αρνητικά που έχουν προσάψει στο Βυζάντιο.

Καλό είναι να μην είμαστε αφοριστικοί για μια τόσο σημαντική περίοδο της ιστορίας ΜΑΣ, δεν θα το ήθελε ούτε ο “Σωκράτης”…

Τόσες πολλές ψευτιές, ούτε σε χριστιανική ιστοσλίδα δεν έχω διαβάσει! Τόσο ανιστόρητο λαλίστατο και παλαλό δεν έτυχε να ακούσω ποτέ. Και οποία κακογουστιά, να λέει

«… ορισμένα βυζαντινά ψηφιδωτά είναι ανώτερα από όλα τα αρχαία αγάλματα της κλασσικής εποχής…».

Τον έκραξε κανείς Πόντιος; Όχι φυσικά.

Και το κερασάκι στην παπάρα:

δεν θα το ήθελε ούτε ο “Σωκράτης»….

Πολύ μόρφωση!!! Μιλάμε για πολύ μεγάλη μόρφωση ρε παιδιά.

 

Για το Βυζάντιο από:  Βυζάντιο

 

 * 

Η ορθοδοξία της Αριστεράς και η Αριστερά της Ορθοδοξίας

Ν. Ζαχαριάδης: Η Ορθοδοξία

ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΚΡΥΠΤΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΑ

Χριστιανισμός και Κομμουνισμός – Οι ομοιότητες μιας θρησκείας και μιας ιδεολογίας

«Η θρησκεία είναι το όπιο του λαού», σίγουρα της Δεξιάς και παρομοίως σχεδόν της Αριστεράς

 

Σέρρα. Ακρίτες Σερρών

 

 

 Γουρπάν σ΄εσόν το θέλεμαν. (Λελέβω τη λαλία σ΄πουλόπομ Πέλα).

 

 

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://athriskos.gr/15338/

28 σχόλια

Μεταπήδηση στη φόρμα σχολίων

  1. 1
    ΜΑΚΕΔΝΟΣ

    Δεν τρώγονται με τίποτα αυτοί!!!Και ύστερα λέει η Βυζαντινή μας κληρονομιά χαχαχαχα ενώ πιο πάνω λέει

    Η Βυζαντινή Αυτοκρατορία αποτελούσε ένα υπερεθνικό, οικουμενικό κράτος που περιελάμβανε όλον τον πολιτισμένο, τότε, μεσογειακό κόσμο

    Από πότε ρε καρντάσια είναι ελληνικό Βυζάντιουμ;Γιατί τότε και η Οθωμανική Αυτοκρατορία είναι η Οθομανική μας κληρονομιά!Το 146 π.Χ. η Ελλάδα υποδουλώνεται στους Ρωμαίους εθνικούς,το 325 μ.Χ. ο Ο Φλάβιος Βαλέριος Κωνσταντίνος (Flavius Valerius Constantinus) μεταφέρει την πρωτεύουσα της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας από την Ρώμη στην Κωνσταντινούπολη.Τι έγινε το 324-325,απελευθερωθήκαμε από τους Ρωμαίους εθνικούς;Μήπως έγινε καμία επανάσταση όπως το 1821 ή μήπως όπως όταν πολεμήσαμε τους κατακτητές το 1940-1944;

    Είναι για γέλια και για κλάματα ταυτόχρονα οι άνθρωποι.

    1. Συν-πλην-ίκιους

      Το 146 π.χ.;;;;; Τι λες ωρέ ξεπεσμένε Γκάγκαρε (ήτοι «Αθηναίε») ;

      Εμείς στην Κρήτη καταληφθήκαμε από τους Ρωμαίους το 67 π.χ. με το επιχείρημα ότι υποστηρίξαμε τους Ποντίους. Λίγο μετά κατέλαβαν και τον Πόντο, το 63 π.χ.
      Η τελευταία μεγάλη περιοχή των Ελλήνων που κατακτήθηκε το 58 π.χ. από τους Ρωμαίους, ήταν η Κύπρος…

      Σα δεν ντρέπεστε εσείς οι καθηγηταί από τας Σέρρες, που η αντίληψή σας περί Ελλήνων σταματά στην τιμημένη αρβανιτιά :) ;)

  2. 2
    xrhsp

    Αυτό το άνευ τεκμηριώσεως παραλήρημα περί βυζαντίου και τα απείρου κάλλους υμνολόγια στον βυζαντινισμό και τον σκοταδισμό, από τον «Πόντιο και Αριστερό» σχολιαστή μάλλον «τρικυμία εν κρανίω» προδίδουν. Μάλιστα δε, όταν αυτά γράφονται στις μέρες μας, το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι η γνωστή ποντιακή φράση: «Αδά ο κόσμον κάεται και ατουνού η ψωλή αγγούραε τσακών” » δηλαδή νεοελληνιστί «εδώ ο κόσμος καίγεται και αυτουνού η ψωλή σπάει αγγούρια».
    Τελικά το διαχρονικό ιδεολόγημα του χριστιανοκομμουνισμού καλώς κρατεί…

  3. 3
    mixalis

    ♫Internationale♫
    Η «διεθνής» στα Ποντιακά!


  4. 4
    vomolloxius

    Εγω παλι δεν κατάλαβα τίποτα :scratch:
    Που κολλάει η εικόνα του Μαρξ; :scratch:
    Ποιός είναι, και Αριστερός και Βυζαντινός και Ανιστόρητος; :scratch:
    Που κολλάει η Διεθνή στα ποντιακά; :scratch:
    Πετάει ο γαϊδαρος;
    Μαζί με τον γάϊδαρο πετάνε και άλλα αντικείμενα,οπως κρουασάν φραπέδες κλπ; :scratch:

    1. stauros

      Που κολλάει η εικόνα του Μαρξ;

      Μπες στην εν λόγω ιστοσελίδα και θα δεις πού κολλάει

  5. 5
    vomolloxius

    Ααα! μαλιστα εχουν την εικόνα του Μαρξ (ομολογουμένος με αγιογραφική αισθητική). και ενα στοίχο της Κατερίνας Γώγου
    “Ξέρω πως ποτέ δε σημαδεύουνε στα πόδια.
    Στο μυαλό είναι ο Στόχος,
    το νου σου ε;

    Ενταξει τώρα,και γω βάζω μια αγιογραφημένη εικόνα της Τζούλιας και γραφω δίπλα:
    «Και αυτή την εχω τσιμπουκώση…Το ξέρω μονο εγώ, γιατι αυτή δεν το θυμάται»

    Μια ματιά που έριξα δεν μου φάνηκαν για Χριστιανοταλιμπάν,μου εκαναν περισσότερο σαν συνιστώσα του Συριζα, αλλα με τους Ποντιους ποτε δεν εισαι σίγουρος Το σιγουρο ειναι οτι δεν ειναι Κομμουνιστές.

    1. stauros

      vomolloxiε, με τον σύντροφο (τον εννοώ εντελώς ως τοιούτον) Διονύση τον Πολύτροπο δώσαμε μια μάχη μέσα στην εν λόγω ιστοσελίδα, την οποία χάσαμε, πολεμώντας να εξηγήσουμε στους εκεί συντρόφους ότι κομμουνιστής και χριστιανός δεν γίνεται. Έλα μου όμως που πέσαμε σε πολύ στενό λούκι και φρακάραμε οι δόλιοι! Μας φάγανε ζωντανούς σου λέω.

      Αν και Καράβλαχος οι περισσότεροι φίλοι μου είναι Πόντιοι. Τους πάω πολύ. Έχουν φυσικά κι αυτοί τα κουσούρια τους. Το μεγαλύτερό τους: μεγάλη ιδέα για τα όλα τους. Ακόμη και για τα κακά τους.

  6. 6
    mixalis

    Έτσι, ο επουρανιος σας άρπαξε από μένα,
    τι έψαχνα εγώ την αιτιοκρατία,
    για ώριμο τέκνο της ανάγκη σας;

    Όχι από μένα δεν παίρνετε κατάρα!
    Όχι από μένα δεν παίρνετε εκδίκηση!
    την πήρατε σεις απ το πεπρωμένο σας.

    Έτσι, της πείνας σκλάβοι ξαποστάστε,
    στο δίκιο σας κάνατε ανάκληση,
    για να σας σώσει ο Ιουδαίος μεσσίας.

    Κάρολος

  7. 7
    Αγία Αλκμήνη

    Καλά ρε άνθρωποι, που τα διαβάσατε όλα αυτά;

    Το αρχικό κείμενο είναι της Καίτης Βασιλάκου
    http://ketivasilakou.blogspot.gr/2013/02/12.html.

    Τα παραθέματα που σας εξόργισαν (σιγά μη σκίστε το καλσόν σας) προέρχονται από σχόλιο που υπογράφει ο «Κώστας-Νέο Φάληρο-Πειραιεύς «.

    Ελπίζω κανείς αναγνώστης αυτής της ανάρτησης να μην είναι τόσο σεύτελος θεωρήσει ότι το σχόλιό μου έχει γραφτεί από τον Βασδέκη

    1. stauros

      Αγία Αλκμήνη, απάντησα στην «Πόντος και Αριστερά»:

      Αγία Αλκμήνη, έχεις δίκιο ότι έκανα λάθος και απέδωσα σε άλλον το σχόλιο. Το παραδέχομαι και ζητώ συγνώμη.
      Δεν αλλάζει όμως κάτι, εξ αιτίας αυτής μου της αβλεψίας. Δηλαδή όλοι εσείς εδώ μέσα διαφωνείτε με τα λεγόμενα στο σχόλιο του κυρίου Κώστα;

      Και φυσικά διόρθωσα στο εδώ άρθρο τα ημαρτημένα, τα οποία τυπικά περισσότερο είναι παρά ουσιώδη.

  8. 8
    Θυρεάτης

    χα χα υπαρχουν πολλοι τετοιοι τυποι στους ελληναραδες. αυτος πρεπει ναχει διαβασει πολυ την ιστορια του βρωμοβυζαντιου χανοντας μερικες λεπτομερειες!
    καποιος να του μιλησει για τη σκυθοπολη σαν αρχη η τους κωδικες η … γιατι μαλλον απο τον παπαδιαμαντη εχει φωτιστει αλλα και παλι θαπρεπε κατι λιγο να καταλαβει.
    ειδες αποτελεματα που φερει η παιδιοθεν λοβοτομη της αντεθνικης παιδειας των θρησκευματων της χολερας του χριστιανισμου;

    1. Συν-πλην-ίκιους

      Πολύ μ” αρέσουν οι τολμηροί συμπατριώτες μου που προέρχονται από εκείνα το ελάχιστα γονιμοποιημένα ωάρια των ΕΛ που κρατήθηκαν επί 15 αιώνες σε βαθιά κατάψυξη. Και επιτέλους ήρθε η ώρα…

      Ήγγικεν γαρ η ώρα των ασεβών λοβοτομημένων

  9. 9
    ΜΑΚΕΔΝΟΣ

    Συν-πλην-ίκιους
    28 Ιουνίου 2013 στις 2:43 μμ (UTC 3) Σύνδεση με αυτό το σχόλιο
    Το 146 π.χ.;;;;; Τι λες ωρέ ξεπεσμένε Γκάγκαρε (ήτοι Αθηναίε) ;

    Εμείς στην Κρήτη καταληφθήκαμε από τους Ρωμαίους το 67 π.χ. με το επιχείρημα ότι υποστηρίξαμε τους Ποντίους. Λίγο μετά κατέλαβαν και τον Πόντο, το 63 π.χ.
    Η τελευταία μεγάλη περιοχή των Ελλήνων που κατακτήθηκε το 58 π.χ. από τους Ρωμαίους, ήταν η Κύπρος…

    Σα δεν ντρέπεστε εσείς οι καθηγηταί από τας Σέρρες, που η αντίληψή σας περί Ελλήνων σταματά στην τιμημένη αρβανιτιά

    1ον είμαι Μακεδόνας και όχι Αθηναίος.2ον μάλλον το πήρες αλλιώς οπότε να το θέσω και αλλιώς.Το 146 π.Χ.έγινε η μάχη που θα έκρινε το μέλλον της Ελλάδας μιας και μετά υποδουλώθηκαν σιγά σιγά όλες οι περιοχές!!!

    Και μιας και μας το παίζεις ειδήμων στην ιστορία μάθε και αυτό, στην Κρήτη γινόταν ο Κρητικός Πόλεμος, ο οποίος έληξε με ήττα των φιλομακεδονικών πόλεων της Ιεράπυτνας και της Ολούντας από την Κνωσό που συμμάχησε με τη Ρόδο και τη Ρώμη. Δέχτηκε επιδρομές από πειρατές της Κιλικίας και το 67 π.Χ.,έπειτα από σκληρή διετή αντίσταση, κατελήφθη εξ ολοκλήρου από τους Ρωμαίους,άρα το 65 π.Χ. καταλήφθηκε,σύμφωνα με το πρόσχημα που είπες και όχι το 67 .

  10. 10
    ΜΑΚΕΔΝΟΣ

    Συν-πλην-ίκιους
    28 Ιουνίου 2013 στις 2:37 μμ
    Πολύ μ” αρέσουν οι τολμηροί συμπατριώτες μου που προέρχονται από εκείνα το ελάχιστα γονιμοποιημένα ωάρια των ΕΛ που κρατήθηκαν επί 15 αιώνες σε βαθιά κατάψυξη. Και επιτέλους ήρθε η ώρα…

    Ήγγικεν γαρ η ώρα των ασεβών λοβοτομημένων

    Για Ελ,εξωγήινους και ούφο δεν ξέρω,αυτά να τα πεις στον Λιακόπουλο.Είμαστε γέννημα θρέμμα των Ελλήνων Θεών σύμφωνα με την Ελληνική μυθολογία,τουλάχιστον και όχι σπέρμα του Αβραάμ και των υιών του!!!

    Άλαλα τα χείλη των ασεβών…

    1. Αγία Αλκμήνη

      «Είμαστε γέννημα θρέμμα των Ελλήνων Θεών ... :) :)

      Ευλογημένα να είστε τέκνα μου θεοσταλμένα.

    2. stauros

      Είμαστε γέννημα θρέμμα των Ελλήνων Θεών …

      Ευλογημένα να είστε τέκνα μου θεοσταλμένα.

      Ο κύριος Μακεδνός δεν ξέρω τι εννοεί με τον πληθυντικό του. Εγώ πάντως είμαι γέννημα θρέμμα Κουτσόβλαχων κατσαπλιάδων, άπλυτων και άξεστων (για την ακρίβεια λούζονταν στην σκάφη μόνο κάθε χριστούγεννα και δεκαπενταύγουστο).

      Όπως και να το κάνουμε όμως, όλοι σχεδόν οι συμπατριώτες μας είναι τέκνα του Αβραάμ, του Ισαάκ, και του Ιακώβ, διότι ποτέ δεν παραλείπουν να ψάλλουν στις εκκλησίες τους το «Των αγίων προπατόρων ημών Αβραάμ, Ισαάκ και Ιακώβ». Αυτούς τους ειρωνεύτηκες ποτέ άραγες;

  11. 11
    Politropos Dionisis

    Α ρε Βωμολόχε, σε απασχολεί τόσο πολύ αν κάποιος είναι κομμουνιστής η όχι, θαρρείς και οι κομουνιστές είναι άγιοι δεν βλέπεις τα χαλιά τους παγκοσμίως και στην Ελλάδα!!!

    Σκατά είναι και ο ΣΥΡΙΖΑ κι όσο πάει αποσκατώνετε.
    Σκατά κι απόσκατα το ΚΚΕ.

    Κι όπως έλεγε κι ο Σουρής:

    «Μόνο σκατά φυτρώνουνε
    στον τόπο αυτό τον άγονο
    κι όλοι χεσμένοι είμαστε,
    σκατάδες στο τετράγωνο.

    Μας έρχεται κάθε σκατάς,
    θαρρούμε πως σωθήκαμε,
    μα μόλις φύγει βλέπομε
    πως αποσκατωθήκαμε.»

    Οι φασιστικές μεθοδεύσεις με τις κοοπτάτσιες της διαγραφές την συκοφαντηση και τις ίντριγκες… :ainte: δίνουνε και παίρνουνε εντος των μηχανισμών…. ποιος θα φάει ποιον και ποιος κατέχει την αλήθεια….. :ainte: :-( και αν υπάρχουνε και μερικά καλά παιδιά εκεί μέσα, κάνουνε μια τρύπα στο νερό και μονάχα για την βιτρίνα τους χρησιμοποιούνε!! :-(

    Σύντροφε Βωμολόχε πάρτο χαμπάρι, μακάρι να βγω ψεύτης, αλλά δεν βλέπω να στρώνει το πράγμα στην Αριστερά, ούτε στην σοφτ (σύριζα) ούτε στην «σκληρή» (ΚΚΕ – Ανταρσία) εκδοχή ! για τον πούστο είναι και οι μεν και οι δε!!!
    :ainte: Ειναι ανικανοι να δωσουνε μια σοβαρή εναλλακτική προοπτική και διώχνουνε μαζικά τον κόσμο στην ΧΑ…… :ainte:

    Και δεν μας φτάνει ο πόνος μας έχουμε και τον αριστεροδεξιο Σταύρο να μας την λέει!!!!
    Μου αρέσει που μιλά για τις εμμονές των συμμετεχόντων στο Πόντος και Αριστερά!!!
    Τι θα γίνει με σένα ρε Σταύρε!! από την μια. την λες στους Ποντος και Αριστερά, ότι κομμουνιστής και χριστιανός δεν γίνεται και από την άλλη, κάνεις προφήτη τον ΜΑΡΞ!!!!

    Σε έχω κάνει «χρυσό» για να δώσεις τα τεκμήρια που στηρίζουνε άποψη σου, πως ο Μαρξ έκανε προφητείες, (την κατά την γνώμη μου σκόπιμα στρεβλή άποψη…) αλλά όπως προέβλεψα για άλλη μια φορά δραπέτευσες!! σκέτος ο ερίφης!!

    «Και τώρα σαν δεν ντρέπεσαι, να σε παρακαλάω
    κι ας είναι πολλοστή φορά, που στο ξαναζητάω
    Αντί να λες τέτοια λολά, για να μας αποπέμψεις
    μες τα γραφόμενα του Μαρξ, να μας τα παραπέμψεις
    Γιατί όσο κι αν το έψαξα, δεν βρήκα προφητείες
    Φλιτζάνια μεταφυσικά, τέτοιου είδους μαλακίες
    Για αυτό και σε παρακαλώ, για να με διαφωτίσεις
    Τέτοιες γιατί (?)δεν έχω βρει, παραδοχές και ρύσεις?
    Αλλά ούτε τώρα το θωρώ πως θα μου απαντήσεις
    μα θα σφυρίξεις βλάχικα και θα την κοπανήσεις..»

    Σταύρε φοβαμαι πως με αυτήν την πρόβλεψη μου μπορεί να με συγκαταλέξεις μεταξύ των προφητών!
    Και άντε μετά να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας!!!

    1. stauros

      Karl Marx: Οι 4 πιο αποτυχημένες προφητείες του ψευδοπροφήτη.
      http://anarxofileleutheros.blogspot.gr/2010/10/karl-marx-4.html

  12. 12
    mixalis

    «Ο Μέγιστος θεός Δίας ( μεγάλη δε και η χάρις Του)θαύμαζε την Αλκμήνη από ψηλά για την ομορφιά και την αρετή της, και την ερωτεύθηκε. Επειδή λοιπόν ο Αμφιτρύωνας (ο σύζυγος) απουσίασε στην εκστρατεία ( ο ουρίας ήταν; που του την έφερε μπαμπέσικα ο προπάτορας των εβραιοχριστιανών Δαυίδ! ) για πολύ καιρό, ο Δίας (χαμούρα Δία!), έχοντας πάρει τη μορφή του Αμφιτρύωνα, παραπλάνησε την Αλκμήνη και κοιμήθηκε μαζί της τρεις ολόκληρες νύκτες, ή μάλλον διέταξε τον Ήλιο να μη βγει για δύο ημέρες, τριπλασιάζοντας έτσι τη διάρκεια μιας νύκτας, ώστε να απολαύσει τον έρωτά του καλύτερα. Επιστρέφοντας ο σύζυγος την επόμενη ημέρα από την εκστρατεία, δεν βρήκε την Αλκμήνη όσο «θερμή» την περίμενε ύστερα από την πολύμηνη απουσία του. Ακούγοντας μάλιστα τις εξηγήσεις της υποψιάσθηκε εύλογα απιστία και απεφάσισε να την κάψει ζωντανή. Αλλά ο παντοδύναμος Δίας έσβησε με μία καταρρακτώδη βροχή την πυρά και ο Αμφιτρύωνας πείσθηκε τελικώς για ότι πραγματικά είχε γίνει, ύστερα και από σχετικές διαβεβαιώσεις του μάντη Τειρεσία. Μετά από εννέα μήνες η Αλκμήνη γέννησε τον Ηρακλή και τον Ιφικλή. Ο πρώτος ήταν γιος του Δία (αφού νήπιο κιόλας στην κούνια του κατόρθωσε να πνίξει δύο φίδια), ενώ ο δεύτερος του Αμφιτρύωνα.»

  13. 13
    ΜΑΚΕΔΝΟΣ

    Ο κύριος Μακεδνός δεν ξέρω τι εννοεί με τον πληθυντικό του. Εγώ πάντως είμαι γέννημα θρέμμα Κουτσόβλαχων κατσαπλιάδων, άπλυτων και άξεστων (για την ακρίβεια λούζονταν στην σκάφη μόνο κάθε χριστούγεννα και δεκαπενταύγουστο).

    Λάθος πρόσωπο χρησιμοποίησα,συγνώμη.

    1. stauros

      Από την μεριά μου την έχεις εντελώς αβασάνιστα.

      Παρεμπιπτόντως, όλοι οι θεοί, μηδενός εξαιρουμένου, είναι γεννήματα ανθρώπων. Και ουδείς άνθρωπος είναι γέννημα θεού, διότι οι άνθρωποι είναι γεννήματα της Παμμήτωρος Γαίας.

  14. 14
    ΜΑΚΕΔΝΟΣ

    Είμαστε γέννημα θρέμμα των Ελλήνων Θεών …

    Ευλογημένα να είστε τέκνα μου θεοσταλμένα.

    Πρόσχωμεν…

    1. stauros

      Πρόσχωμεν, εκ του:
      προσέχω = έχω κάτι παραπάνω (θεωρείται άξιον προσοχής μόνο όταν λέγεται από άλλους κι όχι από το υποκείμενο – δηλαδή προσέχει).

  15. 15
    mixalis

    για πολύ καιρό, ο Δίας (χαμούρα Δία!)

    Κατάλαβες καπετάν Σταυρε, τέτοια κάθομαι, αμολάω και λέω και αρχίζουν οι ξινίλες και οι δυσκοιλιότητες των ευσεβών αρχαιοαποτέτοιων, σε παρακαλώ να με επαναφέρεις ταχέως στην τάξη. Αλήθεια ρε συ…., θυμάσαι την ιστορία που μου είχες πει με τα λιβάνια της κυρίας στον θεό Απόλλωνα…χε χε όταν θυμάμαι που μου το παράσταινες με κόβουνε τα γέλια…. Σε μια άλλη ιστοσελίδα – ονόματα δεν λέμε- B-) ένας οπαδός των τεράτων, επειδή είχα πει το Δία μπήχτη ( =γαμιά δηλαδή) και τον Πλάτωνα παπαροφιλόσοφο,με έβαλε στην μπούγκα, :mail: με μίσησε τα μάλα ο άνθρωπος, πολύ κακία σου λέω ο άνθρωπος, είχε πάρει και ύφος αυστηρού σεμνότυφου θεολόγου καθηγητή: Aν μου λέει, σε είχα μαθητή θα σε έκοβα!!! :ainte: . Πολύ Κάλλος ο κάλαμος και τον κακό του τον καιρό. :unsure:

  16. 16
    Politropos Dionisis

    Διαπιστώνω λοιπόν πως ακολουθείς Χριστιανικού τύπου μεθόδους
    Δυστυχώς!!
    Γιατί όπως και εκείνοι, έτσι και εσύ, προσπαθείς να πείσεις για αυτά
    που λες, μέσα από το πόσοι έχουνε την ιδία παραδοχή!! :ainte:

    Όποτε δεν χρειάζεται καμία απόδειξη, ο θεός υπάρχει γιατί το λένε
    και τόσοι άλλοι!!!! :bow:
    Και ο Μαρξ έκανε τάχα προφητείες, γιατί το ισχυρίζεται
    ο φον Χούφτεν Σταύρος και τόσοι άλλοι…. :bow:

    Μόνο που στην δεύτερη περίπτωση, ο Μαρξ ήταν υπαρκτός καθώς
    και τα γραπτά του, τα οποία είναι οι αδιάψευστοι μάρτυρες,
    όποτε κάλιο να τα συμβουλεύεις, πριν να υιοθετήσεις
    την όποια δανική άποψη! γιατι ως γνωστόν
    «με δανικό γαϊδούρι δεν πας μακριά»

    Αν δεν μπορείς, ή δεν γουστάρεις να κάνεις τον κόπο,
    καλύτερα να το πεις στα ίσα κι όχι να με παραπέμπεις
    στο πάσα ένα… αναρχοφιλελεύθερο…. :no:

    :mail: Θα ξαναθυμισω λοιπον:

    Μα εσύ ήσουν που έλεγες, δεν τρως τα παραμύθια!
    Και τώρα καταδέχεσαι, να μάθεις κάθε αλήθεια
    Από ερμηνείες δανικές, κάποιου που έχεις θαυμάσει
    Και όλες σου τις συμβουλές, τώρα έχεις ξεχάσει?
    Θυμάμαι άλλα που έλεγες, με σοβαρό το ύφος
    Τις συμβουλές σου τις σοφές, αλλά μας βγήκες τζίφος:

    Αλήθεια για του Επίκουρου, τα έργα και τους λόγους
    θα βρω απ’ τα πρωτότυπα, κι όχι απ’ τους λασπολόγους.
    Αφού υπάρχουν τα γραπτά, μονάχος μου θα κρίνω
    Και τούτο το εδώ το μέλημα, σε άλλους δεν αφήνω!

    Προφανώς έψαξες πολύ εκεί (στα πρωτότυπα) να για βρεις
    αυτό που θέλεις… μα στο τέλος κατάντησες να μοστράρεις
    αυτό το κείμενο εδώ:
    http://anarxofileleutheros.blogspot.gr/2010/10/karl-marx-4.html
    Το οποίο κείμενο για το μόνο πράγμα που βεβαιώνει, είναι πως
    βρήκες έναν που κάνει ακριβώς το ίδιο με σένα, γραφει συγκεκριμενα:
    «Τι έχει προβλέψει μέχρι σήμερα ο Μαρξισμός; ΤΙΠΟΤΑ.
    Αντιθέτως έχει καταγράψει κολοσσιαίες αποτυχίες…. »
    Εμπάθειας το ανάγνωσμα!

    Φενεται πως ο Μαρξ ως αποτιχημενος διδασκεται
    σε όλα τα πανεπιστημια του κοσμου!

    Με όλα αυτά θα αρχίσω να πιστεύω πως τελικά έχω
    το χάρισμα,είμαι προφήτης που απο πριν σου έγραψα πως:

    «Αντί να λες τέτοια λολά, για να μας αποπέμψεις
    μες τα γραφόμενα του Μαρξ, να μας τα παραπέμψεις»!!!!

    ΥΓ
    Αφού λοιπόν ενέκρινες αυτό το καταπληκτηκης αναλυσηςε κείμενο
    του «αναρχοφιλελεύθερου», δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα
    αν σου προτείνω να το αναρτήσεις και στην δική σου ιστοσελίδα!!!
    Δεν κάνει να λείπει ένα τέτοιο σπάνιο διαμάντι από την συλλογή σου!

    ΥΓ
    Αυτά παθαίνει ματιά μου οποίος Ψ..ο -βαραει πετάει μες τα σύννεφα στην γη περιπατάει…..
    με αλλα λογια , όποιος ενδίδει στο παθός του ενάντια στους αντιπάλους
    (στην περίπτωση σου στο αντιχριστιανικό και αντικομουνιστικό πάθος)
    στο τέλος εγκαταλείπει την λογική κι αρχίζει και τους μιμηται :yahoo:

  17. 17
    Συν-πλην-ίκιους

    Σταύρο Βασδεκη, λες να έχουν δίκιο για τους Κουτσόβλαχους; Ότι δηλαδή είναι πονηροί και το μόνο που έχουν στο πίσω μέρος του κεφαλιού τους είναι το πως θα σου την φέρουν;;;;

    Προσωπικά δεν πιστεύω ότι είναι έτσι, αλλά εσύ πας να το αποδείξεις με τη στάση σου. Και να γιατί:

    Ξεκινάς το αφιέρωμά σας στο «Πόντος και Αριστερά» με δύο τσιτάτα:

    —————————-
    «Η θρησκεία είναι το όπιο του λαού». Μαρξ
    «Παναγία Σουμελά, το όπιο των Ποντίων». Αδέσποτο
    ————————–

    Όμως μ” ένα ελάχιστο ψάξιμο στα διαδίκτυο έπεσα μπρος σε μια έκπληξη. Τ «αδέσποτο τσιτάτο» δεν ήταν και τόσο αδέσποτο!!! Ήταν τίτλος κειμένου των… αριστεροποντίων, μαζί με διάφορα σχετικά εικαστικά αγιογραφικής αισθητικής.

    Και να η απόδειξη:

    -Παναγία Σουμελά: Το όπιο των Ποντίων ? ? ?
    http://pontosandaristera.wordpress.com/2010/09/09/panagia-soumela/

    Τι έκανε όμως ο έξυπνος ο Βλάχος;;; Το απέκρυψε γιατί του χαλούσε το σχήμα και το στερεότυπο που ήθελε να περάσει στους αναγνώστες του.

    Το πρόβλημα λοιπόν είναι διπλό:
    -πρώτο είπε ψέματα και
    -δεύτερον, θεώρησε τους αναγνώστες του φυτά που μπορούν να χειραγωγηθούν.

    Το ηθικό δίδγμα λοιπόν είναι: «Σταύρο μου, πρέπει να προσέχουμε για να έχουμε!!!!! :bye: )

    1. stauros

      Έχεις δίκιο. Θα λάβω σοβαρά υπ΄όψιν μου την συμβουλή σου.

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

:bye: 
more...