«

»

Εκτύπωσέ το Άρθρο

ΑΓΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ. Ο ΓΕΝΑΡΧΗΣ ΤΟΥ ΚΗΦΗΝΑΡΙΟΥ ΤΩΝ ΚΑΛΟΓΕΡΩΝ

morias1

Ένας άλλος μέγας , ο Αθανάσιος (μέγας στην χριστιανική θρησκεία ονομάστηκε κάθε δολοφόνος ή απόβρασμα της κοινωνίας, όπως εκείνος ο μέγας Θεοδόσιος Β΄, ο οποίος δολοφόνησε μέσα στο ιπποδρόμιο της Θεσσαλονίκης 17000 ανθρώπους), έγραψε  το «Βίος και πολιτεία του οσίου πατρός ημών Αντωνίου», απ’ όπου οι πληροφορίες μας.

Γεννήθηκε λοιπόν περί το 250 στην Κομά, κώμη της Αιγύπτου κοντά στην Μέμφιδα, από γονείς εύπορους Από παιδί ήταν ολιγαρκής και αυτάρκης, ουδεμία όμως έτρεφε κλίση προς τα γράμματα, τα οποία «μαθείν ουκ ηνέσχετο». Αγνοούσε ακόμα και αυτή την γραφή και την ανάγνωση της μητρικής του γλώσσας που ήταν η κοπτική. Την ελληνική γλώσσα την αγνοούσε εντελώς.

Μέχρις εδώ πληροφορούμαστε ότι για να κερδίσει κανείς τον τίτλο «Μέγας», πρέπει να είναι εντελώς αγράμματος. Έτσι εξηγείται η αγραμματοσύνη των καλόγερων ανά τους αιώνες. Κι αν δεν προέκυπτε αργότερα η ανάγκη της ανάγνωσης, για λόγους που εξυπηρετούσαν τις χριστιανικές λειτουργίες, μάλλον θα παρέμενε η τάξη αυτή των μοναχών βουτηγμένη εντελώς στα σκοτάδια της παντελούς αγραμματοσύνης.

Καθ’ όλον τον ερημικό βίο του ο Αντώνιος ουδέποτε άλλαξε ένδυμα και ουδέποτε ένιψε το σώμα του ή καν τα πόδια του με νερό! (Βίος κεφ. 47 και 95).

Δεύτερο λοιπόν χάρισμα για να αποκαλεστεί κανείς μέγας είναι η παντελής έλλειψη καθαριότητας! Τόσο δε θαύμασαν οι κατοπινοί άγιοι πατέρες την αρετή αυτή της απλυσιάς του Αντωνίου, ώστε φρόντισαν να την καθιερώσουν δια των θείων διδασκαλιών τους και κυρίως δια του επιχειρήματος ότι είναι κάκιστη χειρονομία το μπανίζεσθαι τον μοναχόν ένεκα τη διεγέρσεως του σεξουαλικού ενστίκτου, το οποίον τούτο κατηραμένον ένστικτο εξανίσταται δια της αφής των χειρών επί του σώματος!

Και είχαν «δίκιο» οι άγιοι πατέρες σ’ αυτήν τους την παρατήρηση, διότι μετά βεβαιότητος η αποχή από τα φυσιολογικά γενετήσια οδηγεί άμεσα στην εκδήλωση ομοφυλοφιλικών συμπτωμάτων. Ας σκεφτούμε ότι παρά την προτροπή αυτή η αρσενοκοιτία οργίαζε και οργιάζει μέσα στα μοναστήρια και στις τάξεις των άγαμων κληρικών (βλ.ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ (ΑΘΩΣ) – ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ – ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΕ ΒΑΡΙΑ ΨΥΧΟΦΑΡΜΑΚΑ)

Ιδού πώς το ομολογούν οι ίδιοι τους: «Γεμίσαμε από ομοφυλόφιλους μητροπολίτες. Έτσι όπως πάμε, θα δούμε και γάμους με gay παπάδες»

img6B

 

 ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ

 

Ο Αντώνιος όχι μόνον ήταν αγράμματος αλλά υποστήριζε και θεωρητικά την αγραμματοσύνη. Διέθετε μάλιστα επιχείρημα ατράνταχτο και αδιάσειστο. Όταν λοιπόν προσήλθαν κάποιοι προς αυτόν και θέλησαν να τον πειράξουν για την αγραμματοσύνη του, τους αποστόμωσε λέγων: «τι λέγετε, τι είναι πρώτον ο νους ή τα γράμματα και ο νους είναι αίτιον των γραμμάτων ή τα γράμματα του νου;». Όταν δε αυτοί του απάντησαν ότι προηγείται ο νους κι ότι αυτός είναι εφευρέτης των γραμμάτων, απάντησε: «εκείνος λοιπόν όστις έχει υγιή νουν δεν έχει ανάγκη των γραμμάτων» (κ. 73).

Ας μην απορεί λοιπόν κανείς γιατί ο χριστιανισμός απεχθάνεται τα γράμματα. Όταν είμαι χριστιανός πώς είναι δυνατόν ν’ αμφισβητήσω την προτροπή ενός αγίου και μάλιστα του «Μέγας»; Επειδή λοιπόν το αγράμματο παπαδαριό απεχθάνεται τα γράμματα, για τον λόγο αυτόν συγκατοικεί μετά των εγγραμμάτων στο Υπουργείο Παιδείας μέχρι σήμερα και ποιος ξέρει μέχρι πότε!

Δυστυχώς ο ελληνικός λαός έχει την εντύπωση πως η αγραμματοσύνη του παπαδαριού ήταν αποτέλεσμα της αφοσίωσής του στις υποθέσεις υποστήριξης των θρησκευτικών του καθηκόντων. Βλέπουμε όμως ξεκάθαρα ότι η τακτική του αυτή προέρχεται από ιδεολογική αντίληψη και συνειδητή επιλογή. Κι αν ο Κοσμάς ο Αιτωλός έστρεψε την προσοχή του προς τα γράμματα, αυτό το έπραξε διότι είχε παραγίνει το κακό και οι καλόγεροι όπως και ο κλήρος αδυνατούσαν να εκτελέσουν τα λειτουργικά τους καθήκοντα, λόγω της παντελούς αδυναμίας τους στην ανάγνωσης των εκκλησιαστικών κειμένων. Διότι ως προς τα υπόλοιπα δεν έκρυψε καθόλου τις προτιμήσεις του.

Ιδού πώς τις περιγράφει ο ίδιος. Από το βιβλίο του Ι.Θ.Κακριδή «ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ» έκδ. Εθνικής Τραπέζης, σελ. 13 διαβάζουμε: «Είναι χαρακτηριστικό ότι ως τον 18ο ακόμη αιώνα το χριστιανικό κήρυγμα αμφισβητεί την ελληνικότητα από το εκκλησίασμά του, που το αποτελούσαν ωστόσο Έλληνες. Αδελφοί μου, λέει ο Κοσμάς, έμαθα πως με την χάριν του Κυρίου μας Ιησού Χριστού δεν είσθε Έλληνες, δεν είσθε ασεβείς, αιρετικοί, άθεοι, αλλ’ είσθε ορθόδοξοι χριστιανοί…». Κοσμά Αιτωλού 1779, Διδαχαί, εκδ. Αρχιμανδρίτου Α.Ν.Καντιώτου 1959, σελ. 59. Δηλαδή καλά τα γράμματα αλλά προσοχή μη στραφείτε και προς τις ιδέες αυτών που είχαν την μανία να τα καλλιεργούν. Κι αυτός ο ανθέλληνας καλόγερος, φυσικά ανακηρύχτηκε άγιος της χριστιανοσύνης. Και μπορεί να μη τον αποκάλεσαν μέγα, αλλά στην ουσία κάπως έτσι τον θεωρούν.

Σε κάποιον σοφό που ρώτησε πάλι τον Αντώνιο πώς αντέχει την στέρηση της ευχαρίστησης από την ανάγνωση βιβλίων απάντησε: «το δικό μου βιβλίο, ω φιλόσοφε, είναι η φύση των γεγονότων και μπορώ όταν θέλω να αναγινώσκω τους λόγους του θεού».

Για να δούμε όμως τι είδους ανθρώπους παράγουν τέτοιες σκοταδιστικές διδασκαλίες. Ένα συνηθισμένο θέμα των ζωγράφων του Μεσαίωνα ήταν οι πειρασμοί του Αγίου Αντωνίου. Με τον Αντώνιο εικονίζονταν συνήθως γυναίκα, ως σύμβολο των σαρκικών πειρασμών, και χοίρος, ως προσωποποίηση του δαίμονος, τον οποίον υπερνίκησε.

Από παρεξήγηση λοιπόν του συμβολισμού αυτού ο Αντώνιος θεωρήθηκε προστάτης των χοίρων και γενικώς των ζώων. Επίσης θεωρήθηκε και ως προστάτης κατά διαφόρων επιδημιών, τις οποίες νόμιζαν ότι προκαλούσαν διαβολικές επιδράσεις και μάλιστα της φοβερής πανωλικής επιδημίας, η οποία ονομάζονταν συνήθως Αντωνιανόν πυρ, διότι πιστεύονταν ότι θεραπεύονταν δια της επικλήσεως του ονόματος του αγίου αυτού, και εκ εξ αυτού προέκυψε το τάγμα των Αντωνιανών.

Ως προς την ανακήρυξη του αγίου ως προστάτη των χοίρων, τελικά, φαίνεται ότι αποδόθηκε μια φυσική δικαιοσύνη. Ποιος άραγε θα μπορούσε να καταλάβει δικαιότερα την θέση αυτή από έναν άνθρωπο που δεν είχε πλυθεί στη ζωή του ούτε μία φορά! Ένα άγιο βρομοκούναβο στη θέση του προστάτη των γουρουνιών. Τέλειο.

Ως προς το Αντωνιανόν πυρ, η ιστορία αυτή είναι για γέλια και για κλάματα. Είναι πασίγνωστο ότι η απλυσιά που καθιερώθηκε, κατά τους χριστιανικούς χρόνους, στην Δύση αλλά και στην Ανατολή, ευθύνεται, τα μέγιστα, για την εξάπλωση των επιδημιών. Μεταξύ των άλλων δε και της πανώλης. Ο πρωτοπόρος τώρα της προώθησης του βρόμικου και άπλυτου σώματος Αντώνιος, γίνεται, αυτός ο ίδιος, το αντίδοτο κατά της επιδημίας που προκάλεσε!

Αυτός λοιπόν είναι ο γενάρχης των βρομερών καλόγερων. Αυτού του κηφηναριού που ο χριστιανισμός προβάλλει ως πρότυπο στους νέους, ενώ θα έπρεπε να τους προβάλλει ως παραδείγματα προς αποστροφή και αποφυγή.

Ο Κ. Παπαρρηγόπουλος  (4ο τόμος, «ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ» γράφει: «Και τώ όντι, μήπως δεν είδομεν πολλάκις εν τοις προηγουμένοις βιβλίοις τους μοναχούς εγκαταλείποντας τον ερημικόν βίον, πληρούντας τάς οδούς και τάς οικίας των πόλεων, αναμιγνυομένους εις τα πολιτικά πράγματα και άλλως ραδιουργούντας, ακολασταίνοντας; Έν γένει προϊόντος του χρόνου ο θεμελιώδης ασκητικός του βίου τούτου χαρακτήρ κατήντησεν εξαίρεσις. Συνήθως οι μοναχοί διήγον ήδη βίον άνετον και ευπαθή εις μοναστήρια πλούσια γενόμενα διά των πολλών κινητών και ακινήτων αναθημάτων, τα οποία αφιέρωνεν είς αυτά η των ανθρώπων ευλάβεια… Το δεινόν, το μέγα δεινόν, ενέκειτο είς τα κοινώς λεγόμενα μοναστήρια, διότι μυριάδες νέων συνέρρεον κατ’ έτος είς τα ενδιαιτήματα ταύτα της απραγμοσύνης, και ενίοτε της ακολασίας, οι πλείστοι ουχί υπό ζέοντος θρησκευτικού αισθήματος ή άλλης ανάγκης φερόμενοι αλλ’ ελαυνόμενοι υπό της είς την αργίαν και την τρυφήν ροπής».

Όλα αυτά όμως ωχριούν μπροστά στα φρικτά εγκλήματα των μοναχών τα οποία διέπραξαν εις βάρος του ελληνικού κόσμου. Οι καλόγεροι ευθύνονται περισσότερο από τους οποιουσδήποτε για την καταστροφή των μνημείων του ελληνικού πολιτισμού. Για την πυρπόληση της βιβλιοθήκης της Αλεξάνδρειας. Την δολοφονία της τελευταίας Ελληνίδας φιλοσόφου Υπατίας (βλ. άρθρο  «ΤΟ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΙΣΧΡΟ ΚΑΙ ΑΠΥΘΜΕΝΟ ΘΡΑΣΟΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ», στην παρούσα ιστοσελίδα). Είναι αλήθεια ότι ο επικίνδυνος σκοταδισμός του μοναχισμού έχει αμβλυνθεί σημαντικά. Παρ’ όλ’ αυτά παραμένουν απτόητες κάποιες κοιτίδες, όπου εκεί συνεχίζεται η φρίκη της καλογερικής απανθρωπιάς. Με μια τέτοια φρικαλέα περίπτωση θα κλείσουμε το παρόντα εδώ λόγο.

Δημοσίευμα εφημερίδας:

Η ΗΓΟΥΜΕΝΗ ΚΕΡΑΤΕΑΣ ΜΑΡΙΑΜ…

Η ηγουμένη Μαριάμ, της μονής Κερατέας όταν δικάστηκε στις αρχές του 1953, με πρόεδρο τότε τον εφέτη ΤΟΥΣΗ και εισαγγελέα τον Κωστόπουλο, αποκαλύφθηκε ότι αυτή, η Μαριάμ Σουλακάκη, και οι συνεργάτες της, θανάτωσαν 150 κοπέλες.

Ο εισαγγελέας Κωστόπουλος δήλωνε με αγανάκτηση: «Η Κερατέα είναι αίσχος για την Ελλάδα. Σηκώνονται οι τρίχες της κεφαλής μου. Σκεφτείτε ότι εκεί μέσα πέθαναν 150 φυματικά κορίτσια».

Και ο Σεραφείμ Συλβέστρος ως μάρτυρας κατέθεσε: «Εκεί πέθαναν η αδελφή του κι ο γαμπρός του φυματικοί. Τα δε τρία παιδάκια τους υπεβάλλοντο σε διάφορες κακοποιήσεις όπως το αγοράκι που εκρεμάσθη ανάποδα γυμνό πολλές φορές και τόδερναν μέχρις αναισθησίας. Όταν δε ζούσε ο πατέρας οι καλόγριες τον προέτρεπαν να μολύνει το παιδί του με φυματίωση γιατί αν ζούσε θα γινόταν κακός άνθρωπος. Τον συμβούλεψαν να μασάει αυτός το φαγητό και να ταΐζει μ’ αυτό το αγοράκι του, ώστε να πεθάνει πριν από αυτόν…. Μας έλεγαν ότι πρέπει να πεθαίνουμε, να αδειάζουν τα κελιά, νάρχωνται άλλοι για να πηγαίνουν στον παράδεισο».

Περισσότερα από:  Δολοφόνησαν 150 κορίτσια για να τα στείλουν στον… παράδεισο

 

 

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://athriskos.gr/1350/

7 σχόλια

Μεταπήδηση στη φόρμα σχολίων

  1. 1
    Σταθης

    Καλησπερα Αθρησκε

    Η «ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ» του Κ. Παπαρρηγόπουλου στην εποχη της Βυζαντινης Αυτοκρατοριας ειναι η αληθινη ?

    1. stauros

      Στάθη, καλησπέρα και σε σένα. Πέραν των αληθινών και ψεύτικων ιστοριών, υπάρχουν και οι ιστορίες του κάθ΄ ενός ανθρωπίνου βλήματος. Στην περίπτωσή μου ξεδιαλέγω αυτές που βολεύουν στην προπαγάνδα μου.

      Μήπως χρειάζεται να σου υπενθυμίσω ότι ζούμε σε μια χώρα που κατοικείται από ιδιώτες;

  2. 2
    Σταθης

    Όχι δεν χρειάζεται αλλά θα ήθελα την βοήθεια σου .Επείδη αύριο ίσως να μην έχω να πληρώσω το φορέα του διαδυκτίου θα ήθελα την αληθίνη ιστορία σε βιβλία .Ποιοι οι ιστορικοί συγραφείς μας γράφουν για τα εγκλήματα των βυζαντινών?

    1. stauros

      Δεν θυμάμαι κανέναν. Για το ζήτημα αυτό, όταν έχω απορίες, πηγαίνω σε κάποιο μουσείο και ρωτάω τα σπασμένα αρχίδια των αγαλμάτων.

  3. 3
    Σταθης

    Κάνεις λάθος αν νομίζεις οτι είμαι λάτρης του βυζαντίου και οπαδός της σκοτεινής θρησκείας.Το σάββατο που θα πάω στο εθνικό αρχαιολογικό μουσείο δεν θα ξεχασω να τα ρωτήσω

    1. stauros

      Ούτε καν που μου πέρασε από το μυαλό. Είσαι παλιόφιλος. Μπορώ ακόμη να διακρίνω αυτούς που γουστάρουν να ρίχνουν λάδι στη φωτιά. Μήπως κάνουμε και τίποτε άλλο εδώ πέρα.

  4. 4
    Σταθης

    Ναι ειμαι παλιόφιλος έχω πιεί τσίπουρο στην υγειά σου ;-)

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

:bye: 
more...