Το 1918, ένα χρόνο μετά την επικράτηση των Μπολσεβίκων, αρχίζει να εφαρμόζεται ο πιο προοδευτικός οικογενειακός κώδικας όλων των εποχών. Τον συνέταξε, με εντολή του Λένιν, η στρατευμένη φεμινίστρια Αλεξάνδρα Κολοντάι.
Ο Κώδικας αυτός, που συμπληρώθηκε το 1926, στόχο είχε να «καταργήσει την υποκρισία της αστικής οικογένειας».
Καθιέρωσε τον πολιτικό γάμο και το πολιτικό διαζύγιο (στο χρόνο ρεκόρ των επτά ημερών), νομιμοποίησε τις αμβλώσεις, αναγνώρισε την ελεύθερη συμβίωση κλπ.
Αλλά όταν επικράτησε ο Στάλιν, αρχίζει και η αναδίπλωση: απαγορεύονται οι προγαμιαίες και εξωσυζυγικές σχέσεις, δυσκολεύουν φοβερά τα διαζύγια, θεοποιείται η πολύτεκνη οικογένεια, απαγορεύονται οι «ερωτικές διαστροφές», με δυο λόγια το σεξουαλικό υποτάσσεται στο κοινωνικό…
Βλέπουμε, δηλαδή, πως όσο ο σοσιαλισμός εξελίσσεται σε εργαλείο που διευκολύνει την κυριαρχία ανθρώπου στον άνθρωπο, τόσο περισσότερο προσεγγίζει και η ηθική του την αστική ηθική!
Και όσο η απανθρωπιά του καθεστώτος διευρύνεται, τόσο ο έρωτας και το σεξ στοχοποιούνται.
Οι Σοβιετικοί έφτασαν στο σημείο να θεωρούν ανήθικη ακόμα και τη δημόσια επίδειξη συντροφικής τρυφερότητας.
Όπως συμβαίνει σήμερα στη Σαουδική Αραβία…
Από: http://psonthomfanix.blogspot.gr/2013/01/blog-post_24.html
*******************************************
Ρωσία: Άγριο ξύλο μεταξύ ομοφυλόφιλων και Ορθόδοξων χριστιανών
Δύο ζευγάρια ομοφυλόφιλων φιλιούνται επιδεικτικά, μπροστά από τη Ρωσική Κάτω Βουλή, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τον νόμο που προωθεί η κυβέρνηση και προβλέπει την απαγόρευση της γκέι προπαγάνδας.
Οι ομοφυλόφιλοι συγκεντρώθηκαν για να καταδείξουν την αντίθεση τους, στον ομοσπονδιακό νόμο που απαγορεύει οποιαδήποτε δημόσια συγκέντρωση και διασπορά πληροφόρησης που αφορά στην ομοφυλόφιλη κοινότητα, ενώ προβλέπει και πρόστιμο που αγγίζει τα 16.000 δολλάρια.
H ακτιβίτρια δημοσιογράφος της Νόβαγια Γκαζέτα είπε: «Ο νόμος δεν διευκρινίζει τι είναι προπαγάνδα υπέρ των ομοφυλοφίλων, και οι λόγοι είναι γνωστοί. Οποιαδήποτε πληροφορία, που σχετίζεται με μη παραδοσιακούς οικογενειακούς δεσμούς στη συμβίωση δύο ανθρώπων λογίζεται ως προπαγάνδα.»
Οι συγκεντρωμένοι ήρθαν αντιμέτωποι με ομάδα ορθόδοξων ακτιβιστών και οι λεκτικοί διαξιφισμοί γρόγορα μετατράπηκαν σε βιαιοπραγίες. Οι υπέρμαχοι του νόμου αφού έσκισαν τα πανό των διαδηλωτών ήρθαν στα χέρια μαζί τους ενώ ακολούθησαν άγριες σκηνές.
«Η Μόσχα δεν είναι τα Σόδομα. Είμαστε εδώ για να υποστηρίξουμε κανονικούς κ υγιείς ανθρώπους, που θέλουν να δημιουργήσουν σταθερές οικογένειες και να μεγαλώσουν παιδιά, μέσα στο πνεύμα της Ορθοδοξίας και της σύμπνοιας» ανέφερε ο ορθόδοξος ακτιβιστής.
Η Ρωσία αποποινικοποίησε την ομοφυλοφιλία το 1993. Ωστόσο, η αντίδραση μεγάλου μέρους της κοινωνίας και κυρίως της εκκλησίας απέναντι στους ομοφυλόφιλους εξακολουθεί να είναι έντονη. (http://gr.euronews.com/ ).
13 σχόλια
Μεταπήδηση στη φόρμα σχολίων ↓
vomolloxius
27 Μαρτίου 2013 στις 9:48 μμ (UTC 3) Σύνδεση με αυτό το σχόλιο
Βρε μπας και πάνω στην απόγνωση ξεχάσαμε τα σοβαρά επιχειρήματα και το ρίξαμε στο σεξ;
Αλλά όπως και να΄χει, ο κομμουνισμός είναι γεγονός, είναι τόσο σέξι, όσο καμία άλλη ιδεολογία
Η ομαδική αντιμετώπιση του κόσμου που υπάρχει γύρω μας δεν ειναι ριζοσπαστικό; Δεν θέτει τον κομμουνισμό ως το νούμερο ένα κίνημα που δρα σεξουαλικά στη συνείδηση του αποχαυνωμένου λαού;
Με λίγα λόγια πάρτε το απόφαση. Ο καπιταλισμός σας πρόδωσε! Σας τάισε τσόντα και λαιφ στάιλ με γεύση μπομπότα βατόμουρο (Αμα ξέρεις απο γκουρμε!)
Και ως η μόνη εναλλακτική, είναι ένας βιασμός απείρου κάλλους με δύο μόνο στάσεις. Σε εθνικιστικό ιεραποστολικό ή πέφτεις στα τέσσερα και επιδίδεσαι στο δημοφιλές φιλελεύθερο δημοκρατικό πισωκολλητό !
stauros
27 Μαρτίου 2013 στις 10:42 μμ (UTC 3) Σύνδεση με αυτό το σχόλιο
vomolloxiε, η εργατική τάξη ποτέ δεν τοποθετήθηκε κατά του σέξ, είτε αυτού της ενεργητικής φύσεως είτε της παθητικής. Υποστήριζε πάντα – ως η μόνη προοδευτική δύναμη της κοινωνίας – το κοινώς λεγόμενο ότι στο σεξ επιτρέπονται τα πάντα. Και το έπραξε με συνέπεια. Καί γάμησε όταν μπορούσε, με το παραπάνω, και γαμήθηκε όταν δεν μπορούσε να κάνει διαφορετικά. Ας σεβαστούμε λοιπόν τις προοδευτικές της θέσεις, όσον αφορά στις σεξουαλικές της απόψεις και στάσεις.
politropos dionisis
28 Μαρτίου 2013 στις 9:43 πμ (UTC 3) Σύνδεση με αυτό το σχόλιο
vomolloxius
Το παραπάνω σχόλιο αποτελεί κλασικό δείγμα ακόμη μιας περίπτωσης που η εμπάθεια νικά την λογική, αυτών που υιοθετούν την θέση (των εκμεταλλευτών) κατά της «ανεπρόκοπης» ΕΤ !!!!
Και δεν τους φτάνει αυτό, αλλά μας ζητάνε κι από πάνω να σεβαστούμε την διαστροφή του κάθε μαλάκα εξουσιαστή…. να τους γαμάει με το ζόρι!!!
Δικαίωμα τους…… αλλά μην τους ενοχλεί που εμείς θεωρουμε πως πρεπει να επιτρέπονται τα πάντα αρκεί να είναι συναινετικά, εντός των δημοκρατικόν κομμουνιστικον ορίων…….
Σταύρε
Δεν νομίζεις πως είναι λίγο περίεργη η άποψη σου περί σεβασμού?
Ότι ξεπέρνα κάποια λογικά όρια?
Υπάρχει προοδευτισμός στο να σε γαμούνε παρά την θέληση σου?
stauros
28 Μαρτίου 2013 στις 10:20 πμ (UTC 3) Σύνδεση με αυτό το σχόλιο
Διονύση, αυτό το χούι, το οποίο σε ταλανίζει προκειμένου να ξυθείς πάνω σε καπιταλιστικά τσαλιά κι όταν δεν τα βρίσκει να τα φαντάζεσαι εκεί όπου δεν υπάρχουν καθόλου, δεν νομίζεις ότι είναι καιρός να το κόψεις, επί τέλους.
Τόσο μεγάλο πάθος σου υποκινεί! Εδώ μέσα είναι αναρτημένα ένα σωρό άρθρα εκ των οποίων κανένα δεν καταφέρεται στην εργατική τάξη και προπαντός κανένα δεν τίθεται με το μέρος των καπιταλιστών. Όλα τα αντίθετα μάλιστα μπορείς να τα βρεις εδώ.
Άλλο πράγμα είναι το τι επιθυμούμε για την εργατική τάξη – επίσης προσωπικά δεν ενδιαφέρομαι μόνο για την πάρτη της, όπως εσύ, αλλά για όλες τις τάξεις – κι άλλο πώς συμπεριφέρεται η ίδια. Το να αποδίδουμε στην εργατική τάξη συμπεριφορές και βλέψεις που δεν διαθέτει, μάλλον κακό της κάνουμε, όπως εσείς οι κομμουνιστές.
Εξ αιτίας λοιπόν αυτής της υποκρισίας και της ψευτιάς σας έχει θέσει η εργατική τάξη στο περιθώριο, διότι μπορεί να μην έχει όσο μυαλό θα έπρεπε, έχει όμως ένστικτα με τα οποία η φύση προικίζει κάθε οργανισμό που δυσκολεύεται να κατανοήσει τα συμφέροντά του.
politropos dionisis
28 Μαρτίου 2013 στις 12:41 μμ (UTC 3) Σύνδεση με αυτό το σχόλιο
Αυτά που διαβάζω σχολίασα και τοιποτα αλλο.
Σχολίασα αυτην την παραδοχή: «Και γάμησε όταν μπορούσε, με το παραπάνω και γαμήθηκε όταν δεν μπορούσε να κάνει διαφορετικά…».
Μας λες πως αυτή την παραδοχή σου είναι η «προοδευτική» θέση της Ε.Τ.!!!!!! και μου λες κι από πάνω πως κακώς το παρατήρησα αυτό? Και κατόπιν με παραπέμπεις σε κάποια άρθρα που « προπαντός κανένα δεν τίθεται με το μέρος των καπιταλιστών».
Χρειάζεται δηλαδή να πάω σε αλλά άρθρα, όταν έχω μπροστά μου το συγκεκριμένο σχόλιο σου? Δεν κατάλαβα!!
Σε αυτήν την παραδοχή σου: «…γαμήθηκε όταν δεν μπορούσε να κάνει διαφορετικά…». δεν αποδίδεις συμπεριφορά? και την ιδία στιγμή που έχεις αποδώσει συμπεριφορά (!!) που όχι μονό δεν διαθέτει η ΕΤ (και κάθε άλλη τάξη που την εκμεταλλεύονται…) μου λες πως εγώ απέδωσα συμπεριφορά…… !! ωραίος παραλογισμός αυτός, Εγώ είπα το: και γάμισε και γαμήθηκε……
Πως τα καταφέρνεις τελικά εσύ ο πολέμιος τον «καπιταλιστικών τσακαλιών» να λες τέτοια?
«Εξ αιτίας λοιπόν αυτής της υποκρισίας και της ψευτιάς σας έχει θέσει η εργατική τάξη στο περιθώριο…..»
Πολύ βολική δικαιολογία για να μεταφέρεις την ευθύνη από αυτούς που εκμεταλλεύονται την εργατική και κάθε άλλη τάξη…… για να την αποδώσεις σε αυτούς που παραδέχονται πως: το σωστό είναι ότι εφόσον ο κοινωνικός πλούτος παράγεται κοινωνικά, δηλαδή με την συμμετοχή όλων πρέπει και να μοιράζεται και δικαία σε όλους!!!!
«επίσης προσωπικά δεν ενδιαφέρομαι μόνο για την πάρτη της, (εργ. Ταξ. όπως εσύ, αλλά για όλες τις τάξεις»
Ακόμη ένα πολύ βολικό επιχείρημα από αυτά που κυκλοφορούνε στα καπιταλιστικά σαλόνια – μυαλά.
Διότι δεν αναγνωρίζει ότι το να σταθείς υπέρ της εργατικής τάξης, σημαίνει πολύ απλά ότι στέκεσαι στο πλευρό κάθε εκμεταλλευόμενης και καταπιεσμένης τάξης.
Βλέπεις λοιπόν πως δεν χρειάζεται να πάω σε αλλά άρθρα, όταν έχω μπροστά μου το συγκεκριμένο σχόλιο σου για να επιχειρηματολογήσω
Όσο για το: «όπως εσείς οι κομμουνιστές» δεν με πειράζει καθόλου που αν και δεν δηλώνω κομουνιστής, εσύ με τσουβαλιάζεις μαζί τους, είναι προτιμότερο αυτό, παρά να λέω δεξιόστροφες κοτσάνες, να με χαρακτηρίζουνε δεξιό και μετά να προσπαθώ να τα μαζέψω…
Ξέρεις υπάρχει μια μικρή ή μεγάλη (όπως το κρίνει κάποιος…) απόσταση μεταξύ της «υποκρισίας» των κομμουνιστών που τάχα θέλουνε να εκμεταλλευτούνε την Εργατική τάξη και των καπιταλιστών που ήδη την εκμεταλλεύονται!!!!!!
ΥΓ και κατι ακομη για το: «Και γάμησε όταν μπορούσε, με το παραπάνω και γαμήθηκε όταν δεν μπορούσε να κάνει διαφορετικά…».
ισως υπάρχουνε και μερικοί που παθαίνουν πνευματική διαταραχή που την ονομάζουν το Σύνδρομο της Στοκχόλμης που εξηγεί την ανάπτυξη συναισθηματικού δεσμού με τους κακοποιούς ως άμυνα των υπό ομηρία προκειμένου να αντέξουνε την βία….
Αλλά έλα μου όμως, που όλα τα θύματα δεν παθαίνουνε τέτοιες διαστροφές… δεν ερωτεύονται τον βιαστή τους…..
Και ευτυχώς υπάρχουνε και κάποιοι που δεν φτάνουνε ως το σημείο να εξισώνουνε τον θύτη με το θύμα, που κάποτε δίκαια αντιδρά και ανταποδίδει «….με το παραπάνω……» αυτά που έχει υποστεί επί μακρόν……)
stauros
28 Μαρτίου 2013 στις 2:20 μμ (UTC 3) Σύνδεση με αυτό το σχόλιο
Διονύση, η εργατική ή οποιαδήποτε άλλη τάξη δεν είναι για μένα κάποια ιερή αγελάδα. Δεν χωνεύω καθόλου όλων των ειδών τα ιερά. Όλες οι τάξεις, τις οποίες πολλές φορές δεν μπορούμε εύκολα να ξεχωρίσουμε με διαχωριστικές γραμμές, έχουν και τα καλά τους και τα κακά τους. και όλες μαζί αποτελούν τις κοινωνίες σε μικρό ή μεγάλο βαθμό.
Το ζητούμενο κατά την γνώμη μου είναι η συμφωνία των τάξεων με βάση την δικαιοσύνη κι όχι την λογική του οδοστρωτήρα. Συμμετοχή όλων των τάξεων στην διακυβέρνηση κι όχι μόνο κάποιας απ’ όλες οποιαδήποτε κι αν είναι αυτή η μια.
Η άποψη των κομμουνιστών ότι οι αστική ή οποιαδήποτε άλλη τάξη το μόνο που έχει στο μυαλό της είναι να ρουφά το αίμα των υπόλοιπων τάξεων, δεν μπορεί πλέον να λειτουργεί, διότι υφίσταται μόνο σε κάποια αρρωστημένα μυαλά. Κι αν κάποιοι ξεχασμένοι εκμεταλλευτές εξακολουθούν να λειτουργούν σε τέτοια βάση, υπάρχει η δυνατότητα μέσω του συνδικαλισμού, όταν αυτός βρίσκεται στα χέρια των εργαζομένων κι όχι των κομμάτων, και των νόμων της πολιτείας να αποτρέπονται.
Επομένως η εδραίωση της απόδοσης δικαιοσύνης και της δημοκρατίας πρέπει να είναι το ζητούμενο, κι όχι παρωχημένες απόπειρες της περιόδου που επικρατούσαν οι φεουδαρχικές συνθήκες, οι οποίες πλέον ως ίχνη μπορούν κάπου να υπάρχουν, αν υπάρχουν ακόμη.
Για τα όποια προβλήματα υπάρχουν σήμερα στην χώρα μας, καμμιά τάξη δεν είναι ανεύθυνη. Σ” όλες αντιστοιχεί το ανάλογο μερίδιο. Μήπως δεν έχουν όλες το ίδιο δικαίωμα ψήφου; Ή μήπως τους ψηφοφόρους τους έβαλε κανείς το μαχαίρι στο λαιμό για να ψηφίσουν Κωστάκη και Γιωργάκη. Ή μήπως αν όλα τα κόμματα είναι πάρε το ένα και κτύπα το άλλο, γι” αυτό δεν φταίμε όλοι μας!
Αντί να φτύνουμε τα μούτρα μας φτύνουμε αυτούς που ψηφίσαμε! Σοβαροί άνθρωποι. Και μετά μας φταίνε οι καπιταλιστές και οι φούφουτοι:
politropos dionisis
29 Μαρτίου 2013 στις 1:40 πμ (UTC 3) Σύνδεση με αυτό το σχόλιο
Ανασκευάζω τα γραφόμενα σου και στην θέση των κακών κομουνιστών που με τόση εμπάθεια καταφέρεσαι εναντίων των παραδοχών τους, θα βάλω τους άθρησκους σαν και του λόγου σου (και εγώ μέσα)
Λες:
«Η άποψη των κομμουνιστών, ότι οι αστική ή οποιαδήποτε άλλη τάξη το μόνο που έχει στο μυαλό της είναι να ρουφά το αίμα των υπόλοιπων τάξεων, δεν μπορεί πλέον να λειτουργεί, διότι υφίσταται μόνο σε κάποια αρρωστημένα μυαλά. Κι αν κάποιοι ξεχασμένοι εκμεταλλευτές εξακολουθούν να λειτουργούν σε τέτοια βάση, υπάρχει η δυνατότητα μέσω του συνδικαλισμού, όταν αυτός βρίσκεται στα χέρια των εργαζομένων κι όχι των κομμάτων, και των νόμων της πολιτείας να αποτρέπονται.
Ανασκευάζω:
«Η άποψη των άθρησκων, ότι τη τάξη των ιερατείων που έχει στο μυαλό της να ρουφά το αίμα των ποιμνίων αμνο-εριφίων βοδιών…, δεν μπορεί πλέον να λειτουργεί, διότι υφίσταται μόνο σε κάποια αρρωστημένα μυαλά και αν κάποιοι ξεχασμένοι παπάδες εξακολουθούν να λειτουργούνε σε τέτοια βάση, υπάρχει η δυνατότητα μέσο τις προσευχής του εκκλησιάσματος, όταν αυτό βρίσκεται στα χέρια του κι όχι των φατριών, και των νόμων της πολιτείας να αποτρέπονται.
Λες:
μήπως τους ψηφοφόρους τους έβαλε κανείς το μαχαίρι στο λαιμό για να ψηφίσουν Κωστάκη και Γιωργάκη. Ή μήπως αν όλα τα κόμματα είναι πάρε το ένα και κτύπα το άλλο, γι” αυτό δεν φταίμε όλοι μας!
Ανασκευάζω:
μήπως στους προβατοποιημενους ρωμιούς, τους έβαλε κανείς το μαχαίρι στο λαιμό για να πιστεύουν το Γέσουα. Ή μήπως αν όλοι που αντιμάχονται τις θρησκείες είναι πάρε τον ένα και κτύπα τον άλλο, γι” αυτό δεν φταίμε όλοι μας!
Λες:
Αντί να φτύνουμε τα μούτρα μας φτύνουμε αυτούς που ψηφίσαμε! Σοβαροί άνθρωποι. Και μετά μας φταίνε οι καπιταλιστές και οι φούφουτοι:
Ανασκευάζω:
Αντί να φτύνουμε τα μούτρα μας, φτύνουμε αυτούς που ψηφίσαμε! και ύστερα μας φταίνε οι παπάδες η θρησκείες και οι φούφουτοι.
Λες : «Εξ αιτίας λοιπόν αυτής της υποκρισίας και της ψευτιάς σας έχει θέσει η εργατική τάξη στο περιθώριο, διότι μπορεί να μην έχει όσο μυαλό θα έπρεπε, έχει όμως ένστικτα με τα οποία η φύση προικίζει κάθε οργανισμό που δυσκολεύεται να κατανοήσει τα συμφέροντά του.
Ανασκευάζω:
«Εξ αιτίας αυτής της υποκρισίας και της ψευτιάς σας, σας έχει θέσει το ποίμνιο στο περιθώριο, διότι μπορεί να μην έχει όσο μυαλό θα έπρεπε, έχει όμως ένστικτα με τα οποία η φύση προικίζει κάθε οργανισμό που δυσκολεύεται να κατανοήσει τα συμφέροντά του.
Λογικά επιχειρήματα οι αφορισμοί?
Οφείλω να παραδεχτώ πως οι αφορισμοί σου είναι τέλειοι, δια πάσα χρήση!!!!!!!
Υπάρχει και το ξεμάτιασμα δια πάσα χρήση εδώ:
stauros
29 Μαρτίου 2013 στις 6:39 πμ (UTC 3) Σύνδεση με αυτό το σχόλιο
Δυο πόντιοι, εργάτες σε εταιρεία μεταφορών, ανέβαζαν ένα πιάνο στον έκτο όροφο από τις σκάλες, επειδή δεν το χωρούσε το ασανσέρ.
Όταν μετά από κανονικό ξεθέωμα το έφτασαν εκεί που έπρεπε, ο Κωστίκας, αφού είδε ένα προς ένα όλα τα ονόματα στα πλήκτρα των κουδουνιών των διαμερισμάτων, γυρίζει στον Γιωρίκα και του λέει:
Γιωρίκα, έχω δυο πράμματα να σου πω ένα καλό κι ένα κακό. Το καλό είναι ότι φτάσαμε στον έκτο όροφο. Και το κακό; Τον ρωτάει ο Γιωρίκας. Το κακό είναι ότι είμαστε σε λάθος πολυκατοικία.
politropos dionisis
29 Μαρτίου 2013 στις 11:11 πμ (UTC 3) Σύνδεση με αυτό το σχόλιο
Εσύ ποιος από τους δύο θες να είσαι ο Κωστικας ή ο Γιωρικας?
stauros
29 Μαρτίου 2013 στις 3:01 μμ (UTC 3) Σύνδεση με αυτό το σχόλιο
Τσάφτσον κακαλί μαλλία, αφορεσμένε. Ποντιακόν κεφάλ΄ πα κι έχς!
politropos dionisis
27 Μαρτίου 2013 στις 10:14 μμ (UTC 3) Σύνδεση με αυτό το σχόλιο
Ο κομμουνισμός – κοινοτισμός είναι η μόνη υγιής εξέλιξη της δημοκρατίας
vomolloxius
28 Μαρτίου 2013 στις 6:14 μμ (UTC 3) Σύνδεση με αυτό το σχόλιο
Διαβάζοντας τα σχόλια,μου ρθε στο μυαλό ενα οχι και πολύ γνωστό τραγούδι του Μαρκου «Η κλωστηρού»
«Είναι τραγούδι αυτοβιογραφικό της εποχής που ο Μάρκος ανήλικος εργαζόταν σε κλωστήριο και μία εργάτρια κρητικής καταγωγής έπαιζε ερωτικά μαζί του και ήταν πολύ θερμή στις εκδηλώσεις της και στην επιθυμία της να μεγαλώσει ο Μάρκος για να τον κάνει άντρα της.»
Κοκκινα σαν βάλεις αδελφούλα
πως ηθελα να σ” εβρισκα μερος που να χει ζούλα
Χαρισμένο σε σένα και στον Διονύση
politropos dionisis
29 Μαρτίου 2013 στις 1:41 πμ (UTC 3) Σύνδεση με αυτό το σχόλιο
Εσύ κάτι ξέρεις και δεν το μολογάς