«

»

Εκτύπωσέ το Άρθρο

Χάρυ Κλυν – Αλαλούμ (Η οργάνωση)

 

democracy1«Η πάλη των τάξεων παραμένει ιστορικά αδικαίωτη, ενώ η διεθνής καπιταλιστική μεθοδολογία, σαμποτάρει την πρωτοβουλία της κολχόζνικης ιδιοκτησίας, με αποτέλεσμα να δημιουργείται ένας σεχταρισμός που αποπροσανατολίζει τις μάζες και τις αφήνει σε ένα τέλμα ιδεολογικής σύγχυσης με ανεπανόρθωτες συνέπειες, ανεπανόρθωτες συνέπειες επαναλαμβάνω, στην ανάπτυξη του κινήματος της εργατικής τάξης και της αποδέσμευσής της από τα ιμπεριαλιστικά δεσμά».

Από την στιγμή που δεν γίνεται να μιλάει κανείς με τον ως άνω τρόπο δεν μπορεί να υφίσταται πλέον και κομμουνιστικό κόμμα. Είτε πρόκειται για σάτιρα είτε για αυτοσαρκασμό ακούγεται σαν επικήδειος λόγος απέναντι σε μια υπόσχεση που αγνόησε το μέτρο. Ώρα να δούμε και καμμιά προσπάθεια για συμφωνία των τάξεων. Μια οργάνωση και κατά του λαϊκισμού και κατά του ελιτισμού.

 

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://athriskos.gr/10030/

23 σχόλια

Μεταπήδηση στη φόρμα σχολίων

  1. 1
    vomolloxius

    Αχ!! τι μου θύμησες.. είναι λυπηρό ότι έχει σχεδόν χαθεί αυτή η κομμουνιστική εργατοχωριάτικη διαλεκτος που είχαν παλιά στο κκε.
    Δεν ξέρω τι μπορεί να γίνει,ίσως μια καλή ιδέα θα ταν να αρχίσουν σεμινάρια στον Περισσό με παλιές ομιλίες του Φλωράκη και του Χαλβατζή.

    1. stauros

      Vomolloxiε, για την συμπεριφορά σου αυτή σε πάω, που λένε.

      Πράγματι, θα μπορούσαν οι κουκουέδες να κάνουν σκετς αναπαράστασης παλιών τακτικών διαπαιδαγώγησης των μαζών, όπως κάνουν οι Βλάχοι την αναπαράσταση του βλάχικου γάμου.

      Πιστεύω ότι θα γίνει γκραν σουξέ το δρώμενο.

      (Διονύση, άσε τα τεμπελίκια και παίξε και σ” αυτήν εδώ την λαϊκή παράσταση. Ξέρεις πολύ καλά ότι δικαιούσαι πρωταγωνιστικό ρόλο. Ανατόλ, Ροδολίβος, Αναγέννηση)

  2. 2
    kimon

    Για γέλια και για κλάματα….και τα μυαλά στα κάγκελα…σαδομαζώχες ακόμα και στη»ξύλινη γλώσσα»

    1. stauros

      Κίμωνα, σε παρακαλώ, κάποιο λάθος κάνεις. Οι φίλοι μας του ΚΚΕ αυτή την γλώσσα την έχουν αποποιηθεί εδώ και καιρό. Εσύ δηλαδή παλιόβλαχε ξέχασες πώς μιλούσες όταν έφυγες παλικαράκι από το κατσάβραχο το χωριό σου; Τι ήσουν δηλαδή τότε; Ένα ζλάπι και μισό δεν ήσουνα;

    2. vomolloxius

      Κοιτα Kimon ενα μικρό δείγμα ξύλινης γλώσσας, το έγραψε ενας παλιός κομμουνιστής ο Κώστας Κάππος πριν 26 χρόνια
      «Ο ταξικός αγώνας ολοένα και περισσότερα θα γίνεται πιο οξύς, γιατί τα μονοπώλια θα γίνονται περισσότερο αχόρταγα. Στόχος τους είναι η υποταγή της οικονομίας της χώρας στα δικά τους συμφέροντα, αυξάνοντας το βαθμό της εκμετάλλευσης όσο μπορούν πιο πολύ, περιορίζοντας και τα πιο στοιχειώδη δικαιώματα των εργαζομένων, δικαιώματα που είναι το αποτέλεσμα μακρόχρονων σκληρών αγώνων.»

      Τι δεν καταλαβες;

    3. stauros

      Vomolloxiε, αυτό που λέει ο Κώστας Κάππος δεν είναι κανένα νέο. Μια ζωή δούλευε και δουλεύει αυτή η μηχανή.

      Το ερώτημα είναι άλλο. Για ποιους λόγος οι εργαζόμενοι δεν αντιδρούν όσο θα περίμενε κανείς απέναντι στην κατάσταση αυτή. Γατί ψήφισαν και ψηφίζουν ξανά και ξανά όλους αυτούς που απεργάζονται «…τα δικά τους συμφέροντα, αυξάνοντας το βαθμό της εκμετάλλευσης όσο μπορούν πιο πολύ, περιορίζοντας και τα πιο στοιχειώδη δικαιώματα των εργαζομένων, δικαιώματα που είναι το αποτέλεσμα μακρόχρονων σκληρών αγώνων.»

      Και προ παντός γιατί ψηφίζουν όλο και λιγότερο το ΚΚΕ που δηλώνει ξεκάθαρα υπέρ των δικαιωμάτων τους. μπορείς να μας δώσεις κάποιες απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά;

    4. Dionisis

      «Το ερώτημα είναι άλλο. Για ποιους λόγος οι εργαζόμενοι δεν αντιδρούν όσο θα περίμενε κανείς απέναντι στην κατάσταση αυτή. Γατί ψήφισαν και ψηφίζουν ξανά και ξανά όλους αυτούς που απεργάζονται «…τα δικά τους συμφέροντα, αυξάνοντας το βαθμό της εκμετάλλευσης όσο μπορούν πιο πολύ, περιορίζοντας και τα πιο στοιχειώδη δικαιώματα των εργαζομένων, δικαιώματα που είναι το αποτέλεσμα μακρόχρονων σκληρών αγώνων.»

      Έλα ρε Σταυρέ που δεν γνωρίζεις την απάντηση.
      Κατά τα λεγόμενα σου: η εργατική τάξη είναι η ποιο άχρηστη τάξη? Έτσι δεν είναι? και μάλιστα έχει μερικές φορές και το θράσος να μοιράσει αυτά που δεν έχει?
      Α ρε μπαστουνόβλαχε!!!!!

    5. stauros

      Διονύση, επί τρεις δεκαετίες τουλάχιστον προσπάθησες να βάλεις μυαλό στην εργατική τάξη. Μετά, αφού δεν βρήκες προκοπή σ’ αυτήν, έσπευσες να βρεις χαΐρι στην αγροτική τάξη. Ποια ήταν τα αποτελέσματά σου;

    6. Dionisis

      Θα σου απαντήσω σε ξύλινη γλώσσα, πως το συμπέρασμα μου είναι ότι: η μόνη τάξη που μπορεί να μας απαλλάξει από τον βραχνά της ιδιοκτησίας και της εκμετάλλευσης, είναι η εργατική τάξη.

      Γιατί πριν από όλα φροντίζουνε για την απελευθέρωση της Εργατικής Τάξης από την ιδιοκτησία όλοι οι άλλοι, Αγτοτοτσιφλικάδες , έμποροι, βιομήχανοι τραπεζίτες….. έτσι εν αγνεία τους την εκπαιδεύουνε, για να καταφέρει κάποια στιγμή να κάνει το ίδιο για όλους δηλαδή να τους απελευθερώσει από τα δεσμά της ιδιοκτησίας!!!
      :bye:

    7. stauros

      Διονύση, γνωρίζω αρκετούς εργάτες οι οποίοι με την εργασία και το ανάλογο μυαλό έκαναν ιδιοκτησία και δεν μπορεί να τους την αφαιρέσει κανείς. Έπειτα απ” αυτούς που δεν έχουν πώς να αφαιρέσει κανείς κάτι!
      Ο Γιώργος ο ψαράς ο φίλος μας, εδώ και καιρό, πήγε και ξεσήκωσε οτιδήποτε είχε μέσα σε τράπεζες, που ήταν λεφτά από δουλειά τίμια. Μάλιστα βρήκε τρόπο και τα επένδυσε παραγωγικά. Εργάτης ήταν και είναι κι αυτός.

    8. Dionisis

      Ο Γιώργος ο ψαράς ο φίλος μας, εδώ και καιρό, πήγε και ξεσήκωσε οτιδήποτε είχε μέσα σε τράπεζες, που ήταν λεφτά από δουλειά τίμια. Μάλιστα βρήκε τρόπο και τα επένδυσε παραγωγικά. Εργάτης ήταν και είναι κι αυτός.

      Εγώ τώρα τι να σου πω τώρα έτσι που με ζάβωσες με ένα τόσο δυνατό ατρανταχτο επιχείρημα?

      Ο Γιωργάκης και ο Μήτσος…. απόκτησαν κάποια ιδιοκτησία (η οποίου βέβαια ανά πάσα στιγμή είναι μετέωρη και μπορεί να χαθεί… αυτό κάνουνε σήμερα με τα μνημόνια…. Αρπάζουνε περιουσίες που αποκτηθήκανε με τίμια λεφτά και ιδρώτα……) αλλά ο Γιωργάκης και ο Μήτσος με αυτήν την μικρή ιδιοκτησία λειτουργούνε σαν κράχτες για τους υπόλοιπους……. άλλωστε η μικρή ιδιοκτησία υπερασπίζεται γενικά το δικαίωμα στην ιδιοκτησία με το ίδιο και μεγαλύτερο πάθος από τους μεγαλοϊδιοκτήτες, αγροτοτσιφλικάδες εμπόρους βιομηχάνους τραπεζίτες…. Και άλλα κοινωνικά παράσιτα….

      Δεν καταλαβαίνεις πως το γεγονός ότι έχω αποκτήσει ιδιοκτησία το νοιώθω σαν βραχνά? Γάμο την ιδιοκτησία κι αυτούς που την ανακάλυψαν και δέκα στερέματα παραπέρα …..
      Άλλα τι σου τα εξηγώ αφού: Ου με πείσεις κι αν με πείσεις.

    9. stauros

      Γάμο την ιδιοκτησία κι αυτούς που την ανακάλυψαν και δέκα στερέματα παραπέρα …..

      Διονύση, την ιδιοκτησία δεν την ανακάλυψαν οι καπιταλιστές, αλλά οι πολύ πολύ πρωτόγονοι άνθρωποι όπου γης.

      Ακόμη και την εποχή του τροφοσυλλέκτη και κυνηγού ανθρώπου όποιοι πλησίαζαν στην περιοχή του γινόταν της πουτάνας. Μετά όταν προχώρησε η δουλειά στην εποχή της γεωργίας και κτηνοτροφίας η υπεράσπιση των γεών και των βοσκοτοπιών ήταν καθημερινή υπόθεση, η οποία καλά κρατεί ακόμη και σήμερα και θα κρατεί στον αιώνα τον άπαντα. Στον δε κόσμο των ζώων δεν το συζητάμε καν.

      Για πιά ανακάλυψη μιλάς λοιπόν. Οι ανάγκες των ανθρώπων δεν ανακαλύφτηκαν. Γεννήθηκαν ταυτόχρονα μαζί του. Και θα συνοδεύουν το είδος του μέχρι που αυτό να εξαφανιστεί από τον χάρτη της γης.

      Η διαχείριση των ζητημάτων της ιδιοκτησίας λοιπόν κινεί ολόκληρη την ανθρωπότητα. Και την ιστορία της επομένως.

      Το ζητούμενο λοιπόν δεν είναι η κατάργηση της ιδιοκτησίας. Αυτά είναι χαζομάρες. Το ζητούμενο είναι η λειτουργία εξανθρωπιστικού μέτρου επ” αυτής.

      Προσωπικά, επειδή δεν μπόρεσα ποτέ να ανακαλύψω τέτοιο μέτρο, μέσα στο στενό μου περιβάλλον, όπως καλύτερα από τον καθένα γνωρίζεις, κατέφυγα στην λύση της απόλυτης αποποίησης κάθε μορφής ιδιοκτησίας. Και ως τα υλικά και ως προς τα πνευματικά.

      Και τυχαίνει να είμαι τώρα κάποιος από τους ελαχιστότατους που βρίσκονται σε κατάσταση του απολύτου μηδενός ως προς τα ιδιοκτησιακά. Μάλιστα ούτε και χρωστώ κάτι διότι ακόμη και το χρέος το θεωρώ θέμα ιδιοκτησίας, διότι αν είχα κάτι τέτοιο κι αυτό θα ήταν δικό μου.

      Το ότι η έστω και μικρούλα ιδιοκτησία που έχεις σε στενοχωρεί το γνωρίζω. Όμως η στενοχώρια αυτή δεν σε αθωώνει από την εν λόγω ενοχή. Και σε παρακαλώ πολύ, μην κάνεις καμμιά παλαβομάρα, την πουλήσεις και μοιράσεις τα λεφτά της στους φτωχούς. Σε λίγο θα έχουμε εγγονάκια βρε αθεόφοβε.

  3. 3
    Dionisis

    Όπως θα έλεγε και η συντρόφισσα Παπαρήγα: Σύντροφοι να το πούμε καθαρά, δεν θα αφήσουμε την πάλη της εργατικής τάξης ιστορικά αδικαίωτη.

    Προς το παρόν, με την μαλακία που τους δέρνει, δικαιώνουνε την πάλη της αστικής τάξης,

    Είπαμε: ΚΚΕ το καλύτερο αντικραδασμικό του συστήματος!!

    Κι όμως υπάρχει ελπίς!!!

    1. stauros

      «Δεν ελπίζω τίποτα
      δεν φοβάμαι τίποτα
      είμαι ελεύθερος».

      Καζαντζάκης

      *************

      «Πίστις ἐστίν, ἐλπιζομένων ὑπόστασις, πραγμάτων ἔλεγχος οὐ βλεπομένων» (Εβρ. ια΄ 1).

  4. 4
    Dionisis

    Από την πρώτη στιγμή που κάποτε διάβασα αυτήν την ρήση του Καζαντζάκη, θεώρησα πλεονασμό το «δεν ελπίζω τίποτα», γιατί αρκεί το δεν φοβάμαι…. για να νοιώθει κάποιος ελεύθερος!!

    Από εκεί και μετά χωρίς στόχους και επιθυμίες και χωρίς την ελπίδα να κατακτηθούν αυτοί οι στόχοι, τι ελευθερία θα ήτανε η ελευθερία? Μάλλον μια αδιάφορη ως και απ- ελπιστική θα ήτανε η κατάσταση, συνεπώς για να διασκεδάσουμε τον χρόνο της ζωής μας, χρειάζεται να έχουμε στόχους που θα θέλουμε και θα ελπίζουμε, την έλευση τους, (έλευση ελπίδα ελευθερία) δηλαδή πως όταν και αν έρθουνε βολικά τα πράγματα θα τους κατακτήσουμε. Και αν δεν έρθουνε βολικά δεν θα πρέπει να απ- ελπιζόμαστε και να μην το βάζουμε κάτω γιατί:

    Η Ιθάκη σ’ έδωσε τ’ ωραίο ταξείδι.
    Χωρίς αυτήν δεν θα βγαινες στον δρόμο.
    Άλλα δεν έχει να σε δώσει πια.

    Κι αν πτωχική την βρεις, η Ιθάκη δεν σε γέλασε.
    Έτσι σοφός που έγινες, με τόση πείρα,
    ήδη θα το κατάλαβες η Ιθάκες τι σημαίνουν

    Με αλλά λόγια η ζωή πέρα από το ταξίδι δεν έχει τίποτα άλλο να μας δώσει, ωστόσο ταξίδι χωρίς «Ιθάκες», δηλαδή χωρίς στόχους και επιθυμίες, όχι μονάχα δεν έχει νόημα, αλλά γίνετε και ανυπόφορο
    Αυτά μας δίνουνε το κουράγιο, για να φτάσουμε στον προορισμό μας, να φτάσουμε στο τέλος! γι αυτό και η ελπίδα πεθαίνει τελευταία»!!!

    «μύθο ζωή χρειάζομαι
    για να σε συντηρήσω»

    1. stauros

      Οι αρχαίοι έλεγαν «Η θέληση είναι αρετή όχι η ελπίδα». Τουλάχιστον εσύ Διονύση από θέληση ποτέ δεν έμεινες άδειος, όπως καλά γνωρίζω από πρώτο χέρι. Την μαρτυρούν ακόμα και τα πλατάνια που βρίσκονται στο πάρκο μπροστά στο σπίτι σου.

    2. Dionisis

      Ευχαριστώ για το ευγενικό σου σχόλιο…

      Πάντως ελπίδα θέληση – θέληση και ελπίδα κοντά είναι και τα δύο, γιατί εκτός από την θέληση μας υπάρχει και η τύχη που δεν την ορίζουμε και απλώς ελπίζουμε να μας ευνοήσει.

  5. 5
    vomolloxius

    Σταύρο δεν υπάρχει εργατική συνείδηση ,αυτό εγινε οταν ο καπιταλισμός μετατρέψε την μισθωτή εργασία σε εμπόρευμα.
    Το μεγαλύτερο λάθος του ΚΚΕ για μένα ειναι, οτι ποτε δεν κατάλαβε οτι οι εργάτες κατακτούν τη συνείδησή τους, δε γεννιούνται με αυτήν

    1. stauros

      Σύμφωνοι. Πώς όμως την κατακτούν; Διότι η συνθήκη που ανάφερες

      αυτό εγινε οταν ο καπιταλισμός μετατρέψε την μισθωτή εργασία σε εμπόρευμα.

      νομίζω ότι ισχύει ακόμα.

  6. 6
    vomolloxius

    Σταύρο πρέπει οι εργαζόμενοι να καταλάβουν τα πραγματικά αιτια των οξυμένων προβλημάτων που αντιμετωπίζουν, θα πρέπει να μπορέσουν να «δουν» αυτές τις αιτίες.
    Και έτσι να στραφούν συνειδητά προς μια κατεύθυνση ενάντια και πέρα από τον καπιταλισμό, δλδ στην αλλαγή της οργάνωσης της παραγωγής.
    Το ΚΚΕ ενώ αναφέρεται πολύ σωστά στη καπιταλιστική εκμετάλλευση, όπως είναι τα μονοπώλια, η κρατική καταπίεση κλπ,απο την αλλη όμως δεν εχει σαφή θέση για την υλοποίηση του κομμουνιστικού στόχου.
    παραπέμποντας την υλοποίηση στην ανάπτυξη του κινήματος ή της κοινωνίας.
    Κατα την ταπεινή μου αποψη, ετσι δεν πρόκειται ποτέ να υπάρξει κατάργηση της εκμετάλλευσης, μα ούτε και απόκτηση ταξικής συνείδησης από τους εργαζόμενους.

    1. Dionisis

      Vomolloxius
      Συμφωνώ με την θέση σου για το ΚΚΕ. Αλλά η τύφλα που τους δέρνει δεν θεραπεύεται με τίποτα!
      Όμως αφού στο ΚΚΕ η κατάσταση είναι εντελώς απελπιστική, για πολύ καιρό μόνο σποραδικά και κατα μονάδες- εστω παρέες- θα υπάρχουνε συνειδητοποιημένοι αριστεροί…

      Φαντάσου τωρα τι γίνεται με τους άλλους τους τάχα κεντριστές και πάρα πέρα……..
      Όμως μεταξυ αυτών οι χειρότεροιδεν είναι οι παραπέρα, οι χειρότεροι είναι οι κεντρίστες, αυτοι που δηλώνουνε πως δεν θέλουνε ούτε δεξιά ούτε αριστερά, και έτσι θαρρούνε πως πείθουν καποιους ότι δεν είναι δεξιοί.

      Αυτοί λοιπόν έχουνε μια ταχτική που συνίσταται να ρωτάνε και ξαναρωτάνε τα ιδία πράγματα κι όταν δεν έχουνε απαντήσεις για αυτά που τους λες, την κάνουνε με ελαφριά πηδηματάκια από την συζήτηση….

      Ο Σταύρος έχει τις απόψεις του, είναι πεισμένος για αυτές και είναι και της άποψης «παλιός γάιδαρος καινούργια περπατησιά δεν γίνεται»
      Στο συγκεκριμένο θέμα, απλώς μας κουρδίζει, και όπως εχει ομολογησει δεν τον ενδιαφέρει καν η εργατική τάξη και τα αιτήματα της (εδώ έφτασε να μας πει πως: «η εργατική τάξη, ενώ δεν έχει τίποτα στα χέρια της, θέλει να μοιραστεί αυτά που κατέχουνε οι άλλοι……»)
      Βέβαια απάντηση δεν πήρα και ούτε θα πάρω…….. στο απλό ερώτημα: ποιος παράγει αυτά που κατέχουνε οι άλλοι?

      Και αυτό που με διαολίζει περισσότερο είναι ότι ο ίδιος ανήκει στην Ε.Τ. και δεν έχει τίποτα μα τίποτα στα χέρια του, άμα σφάξουμε τους υπερασπιστές της ιδιοκτησίας αυτός σίγουρα θα πάει τζάμπα….

      ΥΓ
      Κρατώ βέβαια μια υποψία (κι αυτό γιατί είναι μισός Βλάχος και θα έχεις ακούσει το : «είναι πονηρός ο βλάχος») η υποψία μου λοιπόν είναι πως μας κουρδίζει, για να λεμέ αυτά που ξέρει ότι θα πούμε…. Αλλά είτε έτσι είτε αλλιώς, εμείς θα του τα λέμε…. :bye:

    2. stauros

      Και αυτό που με διαολίζει περισσότερο είναι ότι ο ίδιος ανήκει στην Ε.Τ. και δεν έχει τίποτα μα τίποτα στα χέρια του

      Έχω ρε βλάμη. Τα φιλαράκια μου σαν και του λόγου σου. και ξέρεις πόσο τα εκτιμώ; Ανεκτίμητα.

    3. stauros

      απλώς μας κουρδίζει

      Ρε συ Διονύση, δεν θέλω να σας κουρδίσω. Να σας ξεκουρδίσω θέλω.

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

:bye: 
more...