http://athriskos.gr/ .

Ανιστόρητοι και αμόρφωτοι δάσκαλοι και καθηγητές, γιατί γιορτάζετε στα σχολεία σας τους μισέλληνες και ανθέλληνες τρεις ιεράρχες;;;

http://athriskos.gr/ .

Ανιστόρητοι και αμόρφωτοι δάσκαλοι και καθηγητές, γιατί γιορτάζετε στα σχολεία σας τους μισέλληνες και ανθέλληνες τρεις ιεράρχες;;;   Άντε, οι πολιτικοί έχουν πουλήσει την ψυχή τους στο χριστιανικό χτικιό για να αναδειχτούν. Εσείς όμως!

Στις 30 Ιανουαρίου κάθε χρόνο, σ’ όλα τα σχολεία της χώρας γιορτάζονται ο Βρωμόστομος Ιωάννης ο επιλεγόμενος Χρυσόστομος και οι δυο άλλοι ανθέλληνες, Βασίλειος ο Μέγας και ο Γρηγόριος ο Ναζιανζηνός ή Γρηγόριος ο Θεολόγος. Μάλιστα  γιορτάζονται τα καθάρματα αυτά ως προστάτες της παιδείας των Ελλήνων!!!

Ανιστόρητος λαός..Αιώνιος δούλος!!!

ΓΙΑΤΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ  Ή ΜΙΑ ΣΑΣ, ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, ΔΕΝ ΤΟΛΜΑ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΗΣ ΣΤΟ ΠΑΠΑΔΑΡΙΟ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΣΑΣ Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ; 

ΔΟΕ ΚΑΙ ΟΛΜΕ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΚΑΤΙ ΕΠ’ ΑΥΤΟΥ; [Είναι άραγε τυχαίο που οι χριστιανικές ιστοσελίδες διακινούνται κυρίως από δασκάλους και πάσης φύσεως εκπαιδευτικούς; (βλ. http://antibaro.gr/node/2579)].

ΓΙΑ ΔΕΙΤΕ ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ:  Ελλάδα / Φιλανδία: «Tο σχολείο της χαμένης νιότης»

Κι εσύ, Ρωμιέ Νεαλλαέλληνα (από το ναι μεν αλλά) γονιέ, θα αντιδράσεις ποτέ για το χάλι της παιδείας που παρέχει  στα παιδιά σου η δημόσια εκπαίδευση; Μήπως ενδιαφέρθηκες να μάθεις ποτέ τι εστί παιδεία και τι Ιωάννης ο Βρωμόστομος; Μήπως εξανέστης ποτέ όταν άκουσες το «Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι»; 

Γιατί δεν αντιδράτε λοιπόν κυρίες και κύριοι εκπαιδευτικοί και γονείς, στον εορτασμό των ανθελλήνων ιεραρχών (το ξέρω ότι όλοι σας θα απαξιώσετε αυτή την ερώτηση, επειδή σας γνωρίζω πολύ καλά. Σας μελετάω, εσάς και την νοοτροπία σας, εδώ και τρεις δεκαετίες); Δεν σας συγκινεί καθόλου το γεγονός ότι δίδαξαν (ξεφτιλισμένη διδασκαλία) τα παρακάτω κατά των Ελλήνων, της παιδείας και του πολιτισμού τους:

Ιωάννης Χρυσόστομος(Γιοχάναν, εκ Δαμασκού Συρίας):

  • «Εάν δε κοιτάξεις στα ενδότερα των Ελλήνων θα δεις τέφρα και σκόνη και τίποτε υγιές, αλλά σαν τάφος ανοιγμένος είναι ο λάρυγγας αυτών, γεμάτος ακαθαρσίες και ιχώρ (έμπυο) και τα δόγματά τους γεμάτα σκουλήκια. Εμείς δε δεν παραιτούμαστε της κατ’ αυτών μάχης» (Εις τον ‘Αγιον Ιωάννην τον Απόστολον και Ευαγγελιστήν, 59, 370, 7-11).
  • «Όσο πιο βάρβαρο ένα έθνος φαίνεται και της ελληνικής απέχει παιδείας, τόσο λαμπρότερα φαίνονται τα ημέτερα… Ούτος ο (πιστός) βάρβαρος, την οικουμένη ολάκερη κατέλαβε … και ενώ πάντα τα των Ελλήνων σβήνουν και αφανίζονται, τούτου (του πιστού βάρβαρου) καθ’ έκαστη λαμπρότερα γίνονται». (Εις Ιωάννην 59.31.33).
  • «Κανείς δεν πρέπει στα παιδιά του, των (Ελλήνων) προγόνων να καλεί τα ονόματα, του πατέρα, της μητέρας, του παππού και του προπάππου, αλλά αυτά των δικαίων (της Παλαιάς Διαθήκης)». (Περί Κενοδοξίας και πώς δει τους Γονείς Ανατρέφειν τα Τέκνα (690) 641.65).
  • «Tα παιδιά να υπακούτε στους γονείς σας σύμφωνα με το θέλημα του Kυρίου… Όμως, όταν ο γονέας είναι Έλλην, τότε το παιδί δεν πρέπει να υπακούη» (προς Eφεσίους επιστολή, ομιλία 21, παρ. α).

Βασίλειος ο Μέγας(Καππαδόκης εκ καταγωγής):

  • «Είναι εχθροί οι Έλληνες, διότι διασκεδάζουν καταβροχθίζοντας με ορθάνοιχτο στόμα τον Ισραήλ. Στόμα δε λέγει εδώ ο προφήτης (βλ. Ησαΐας Θ΄11) την σοφιστική του λόγου δύναμη η οποία τα πάντα χρησιμοποίησε για να παραπλανήσει τους εν απλότητι πιστευσάντων». (Εις Προφήτην Ησαϊαν 9.230.8)
  • «Μη δειλιάζετε από των ελληνικών πιθανολογημάτων… τα οποία είναι σκέτα ξύλα, μάλλον δε δάδες που απώλεσαν και του δαυλού την ζωντάνια και του ξύλου την ισχύ, μη έχοντας δε ούτε και του πυρός την φωτεινότητα, αλλά σαν δάδες καπνίζουσες καταμελανώνουν και σπιλώνουν όσους τα πιάνουν και φέρνουν δάκρυα στα μάτια όσων τα πλησιάζουν. Έτσι και (των Ελλήνων) η ψευδώνυμος γνώση σε όσους την χρησιμοποιούν» (Εις Προφήτην Ησαΐαν Προοίμιον 7.196.3).

Ο δε Γρηγόριος προσπαθούσε με τους λόγους του να διαχωρίσει την ελληνική φιλοσοφία, τις ιδέες και τα πορίσματα της οποίας υιοθετούσε για τη χριστιανική διδασκαλία, από όλο το ελληνικό παρελθόν εκείνων που την διατύπωσαν. Κάποια εποχή διαμαρτυρήθηκε δε ο Γρηγόριος, επειδή ο Ιουλιανός δεν προέβη σε σφαγές και διώξεις χριστιανών, όπως περίμεναν ή ήλπιζαν μερικοί, λέγοντας ότι «ο αυτοκράτωρ εστέρησε τους χριστιανούς της πόλεως από την χαρά του μαρτυρίου». Ήθελαν να «θυσιάσουν» μερικούς δικούς τους για να επιβεβαιωθούν ότι είναι θύματα.

Πού να φανταζόντουσαν τότε οι συγκεκριμένοι μισέλληνες ιεράρχες ότι κάποια εποχή θα τους αξιοποιούσαν τα πνευματικά τέκνα τους για εκείνο που αυτοί οι ίδιοι κατεδίωκαν και συκοφαντούσαν και ότι θα τους είχαν τοποθετήσει δίπλα δίπλα με την ελληνική θεά Αθηνά!  (βλ. http://sfrang.blogspot.com/2007/11/blog-post_21.html)

 

ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ:  Καθηγητές δικοί σας, δικοί τους μα όχι δικοί μας!

 

ΘΕΛΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ, ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΟΙ ΚΑΙ ΑΜΟΡΦΩΤΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ (εξαιρέσεις αποκλείονται λόγω συνυπευθυνότητας), ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΙΣΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΤΟΥΣ; ΙΔΟΥ (διαβάστε κυρίως το πρώτο):

ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ. ΕΝΑΣ ΒΡΩΜΟΣΤΟΜΟΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ

ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΗΤΑΝ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ

Ο ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΣ ΤΡΑΓΕΛΑΦΟΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

0 ανθέλληνας Mέγας Βασίλειος: Αρχιεπίσκοπος Καισαρείας… ο Αϊ Βασιλης

Η καταστροφή του ελληνικού πολιτισμού κύριος στόχος του Χριστιανισμού

ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΥΒΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ ΜΑΣ

Ένα μικρό «απάνθισμα» χριστιανικών ύβρεων κατά των Ελλήνων!

Ο ΑΓΙΟΣ ΚΥΝΗΓΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΩΝ

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΥΒΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821

Κτίζουν συνεχώς εκκλησίες όταν υπάρχουν ακόμα επικίνδυνα σχολεία αχούρια

ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΙΑΦΩΤΙΣΤΕΣ. ΠΩΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΕ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ

Οι καθηγητές των πανεπιστημίων χειρότεροι από το παπαδαριό

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΥΠΟΔΟΥΛΟΙ ΤΟΥ ΣΚΟΤΑΔΙΣΤΙΚΟΥ ΠΑΠΑΔΑΡΙΟΥ

«Ανοιχτό Πανεπιστήμιο» στο απόλυτο σκοτάδι

Δημοτικό Σχολείο. Το ποιόν του είναι το ήθος των δασκάλων και τίποτε άλλο

Ο ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟΣ ΜΑΣΤΙΖΕΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

ΕΚΚΛΗΣΙΑ – ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ – ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΚΡΑΤΟΣ ΥΠΟΔΟΥΛΟΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΚΗΦΗΝΑΡΙΟΥ

ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ

Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΡΜΑΙΟ ΤΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΣΚΟΤΑΔΙΣΤΙΚΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ

Ο ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΒΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΣ ΠΡΟΣΗΛΥΤΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ

Ο ΒΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΨΥΧΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Η ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ Ο ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΤΩΝ ΟΡΧΕΩΝ

Η ΑΠΕΧΘΕΙΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΓΝΩΣΗ

Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821

Το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης υπό ιουδαιοχριστιανική κατοχή

Οι καθηγητές των πανεπιστημίων χειρότεροι από το παπαδαριό

Σταύρος Βασδέκης

Μαυτοκορδάτου 31 / Σέρρες 621οο / τηλ. 23210-52462 / [email protected]

 

Print Friendly

Σχετικά άρθρα:

Τυχαία άρθρα:

  1. Ο αναλφαβητισμός, οι δάσκαλοι και το Facebook Ο  αναλφαβητισμός κατάντησε κατάρα η οποία μαστίζει την χώρα απ’...
  2. ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΣ ΠΡΟΣΗΛΥΤΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ Επίσημος προσηλυτισμός στα σχολεία ΕΥΤΥΧΗΣ ΜΠΙΤΣΑΚΗΣ H Iεραρχία όξυνε την...
  3. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ – ΠΡΥΤΑΝΕΙΣ -ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ. ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΘΛΙΟΤΗΤΑΣ Όλη η αλήθεια από πρώτο χέρι κι από την συμπεριφορά...
  4. Ο ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΒΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Ο ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΒΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ...
  5. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΙΡΕΙ ΤΟΥΣ ΑΦΟΡΙΣΜΟΥΣ ΤΩΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΩΝ ΤΟΥ 21 ΤΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ; ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΙΡΕΙ ΤΟΥΣ ΑΦΟΡΙΣΜΟΥΣ ΤΩΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΩΝ ΤΟΥ 21 ΤΟ...
This entry was posted in ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-ΓΝΩΣΗ, ΡΑΣΟΦΟΡΟΙ, ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

19 thoughts on “Ανιστόρητοι και αμόρφωτοι δάσκαλοι και καθηγητές, γιατί γιορτάζετε στα σχολεία σας τους μισέλληνες και ανθέλληνες τρεις ιεράρχες;;;

  1. Έχει πέντε ώρες που διάβασα το άρθρο και αδυνατώ να γράψω ένα σχόλιο. Συνειδητοποιώ ότι σαν γονιός δυο παιδιών έχω πάρει πάρα πολύ αψήφιστα την εκπαίδευση τους , αγωνιώντας για τους βαθμούς και όχι για το περιεχόμενο των μαθημάτων. Αυτό ακριβώς εκμεταλλεύονται και μολύνουν σιγά σιγά αλλά σταθερά και μεθοδικά το μυαλό των παιδιών μας. Με πιάνει πανικό όταν αντιλαμβάνομαι σε ποιών τα χέρια τα αφήνουμε και δεν ξέρω πραγματικά τι πολεμοφόδια να τα δώσω για να τα προφυλάξω.

    Προς το παρών πήρα απόφαση την ημέρα της γιορτής των τριών «ιεραρχών» να κάνουμε κοπάνα οικογενειακώς πηγαίνοντας μια ωραία εκδρομή για κανένα ψαρεματάκι.

  2. Στα Ελληνικά σχολεία και πανεπιστήμια δεν διδάσκεται η ελληνική παιδεία ούτε βέβαια και η κλασσική ελληνική γραμματεία. Η Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών είναι η μοναδική στον κόσμο στην οποία δεν διδάσκεται η Ελληνική φιλοσοφία.
    Σε όλα τα εκπαιδευτικά ιδρύματα που υπάγονται στο καπελωμένο από την Ελληνική ορθόδοξη εκκλησία Υπουργείο Παιδείας διδάσκεται από ανιστόρητους και αμόρφωτους δασκάλους και καθηγητές στην ελληνική γλώσσα η Ιουδαιοχριστιανική παιδεία την οποίαν εκπροσωπούν επάξια οι 3 φωστήρες.
    Σε ένα κράτος όμως στο οποίο έχει επικρατήσει η σχιζοφρένεια του ελληνοχριστιανισμού και το παπαδαριό έχει το πάνω χέρι ακόμα και οι μισέλληνες και ανθέλληνες 3 «ιεράρχες» μπορούν με απόφαση του παπαδαριού να θεωρούνται και να γιορτάζουν ως «προστάτες» της Ελληνικής παιδείας και όχι μόνον αυτοί, ακόμα και ο αγράμματος, άπλυτος και βρωμιάρης «Αγιος» Αντώνιος μπορεί και αυτός να γίνει προστάτης των ελληνικών γραμμάτων αν κάποιος παρανοϊκός ιεράρχης αποφασίσει.

  3. Μιχάλη, αυτό που μου προκαλεί μεγάλη εντύπωση είναι η αφασία της «εκπαιδευτικής κοινότητας», κάθε φορά που προσπαθώ να την προκαλέσω, προσβάλλοντάς την στα ίσια, όσον αφορά στην πλήρη υποταγή της στην ιουδαιοχριστιανική υποτέλεια.

    Πολλές φορές την έχω προκαλέσει τα τελευταία είκοσι χρόνια δίχως να δω από την μεριά της την παραμικρή αντίδραση. Θαρρείς ότι πρόκειται για ένα πτώμα.

    Ομολογώ ότι διακατέχομαι από μεγάλη απορία, απέναντι στην συμπεριφορά της αυτή.
    Ίσως να μη θέλω να πιστέψω ότι το χάλι της είναι τόσο σοβαρό.
    Ότι δεν υπάρχει ελπίδα να ξεκουνηθεί το ναρκωμένο αυτό σώμα.

  4. Στον πατέρα μου οφείλω το ζειν ,στον δε διδάσκαλό μου το ευ ζειν !!!
    Αυτά τα λόγια που ειπώθηκαν από τον μέγα Αλέξανδρο ,,ερχονται σε πλήρη αντίθεση με τα

    Ματθαίος Κεφάλαιο 10

    34 Μη νομίσετε ότι ήρθα να φέρω ειρήνη στη γη. Δεν ήρθα να φέρω ειρήνη αλλά μαχαίρι. 35 Γιατί ήρθα να διχάσω τον άνθρωπο κατά του πατέρα του και την κόρη κατά της μητέρας της και τη νύφη κατά της πεθεράς της. 36 Και εχθροί του ανθρώπου θα είναι οι άνθρωποι του σπιτιού του. 37 Όποιος αγαπάει πατέρα ή μητέρα περισσότερο από εμένα δεν είναι άξιος για μένα και όποιος αγαπάει τον γιο ή την κόρη του περισσότερο από εμένα δεν είναι άξιος για εμένα.

    Πολύ εγωιστικό από μέρους του ,,,και πολύ ,,,ηθικά τα διδάγματά του Χριστούλη μας !!!!
    Δηλαδή με λίγα λόγια σαν να΄λέει ,,ηρθα να σας @%#ησω το σπίτι και ΝΑ ΧΕ@%$ΚΑ αν οι γονείς σας Πόνεσαν για να σας μεγαλώσουν και να σας σπουδάσουν !!!
    Αρα λοιπόν Χριστιανοί,,, ακολουθήστε τον καλό μας Χριστούλη,, απαρνηθειτε τα εγκόσμια να γίνετε καλόγεροι ,,και εγκαταλήψτε στην τύχη και ξεχάστε τους γέρους και ανήμπορους πλέον γονείς σας εφ΄όσον σας περιμένει ο Παράδεισος!!!!
    Μην έχετε τυψεις Ω ευσεβείς Χριστιανοί επειδη υποφέρουν οι γονείς σας,, μαλλον να ζηλέυετε πρέπει ,,εφ’οσον ,,σύμφωνα με τα λόγια του Γέροντος Εφραίμ Προηγουμένου Ι. Μονής Φιλοθέου,,,
    Η ασθένεια και η θλίψη είναι το κατ’ εξοχήν φάρμακο της πρόνοιας του Θεού για να τον φέρει τον άνθρωπο κοντά Του και να αυξήσει την αρετή του!!!

    http://www.impantokratoros.gr/BDCEBF23.el.aspx

    Οπότε τα παυσίπονα και τα αντπυρετικά φάρμακα είναι του Διαβόλου και προιόντα της Αθεης έρευνας και επιστήμης!!!
    Και εσείς Χριστιανοί μου σαν Βδελλα έχετε κολλήσει το ,,θρήσκευμα στην παιδεία ( που είναι η επιστήμη στα σπάργανα ),,,για να λογοκρίνετε και να εμποδίζετε ότι καί όποια ανακάλυψη συμβάλλει στο ζειν και στο ευ ζειν!!!!

    Υ.Γ. Προς Χριστιανούς !!Μιά πληροφορεία από την Αθεα επιστήμη,, που ασφαλώς δεν θα βρείτε σε κανένα από τα ,,Αγια βιβλία σας,, είναι πως η γη είναι στρογγυλή και γυρίζει γύρω από τον ηλιο ενώ ταυτόχρονα περιστρέφεται περι τον άξονά της!!
    Δεν είναι επίπεδη με τεσσερις γωνιες ( αποκάλυψη Αγίου Ιωάννου)
    Ούτε «Ο ήλιος και το φεγγάρι και τ’ άστρα είναι κολλημένα εις τον ουρανόν και ο ουρανός γυρίζει μαζί με τον ήλιον… Όπου πηγαίνει ο ήλιος εκεί γίνεται ημέρα» (Χειρόγραφο 12 Λευκοπηγής, σελ. 31). ( Κοσμάς ο Αιτωλός )!!!

    Διαβάστε περισσότερα: http://www.pare-dose.net/?p=2945#ixzz3iWlB1y00

  5. Σταύρο, να μην απορείς καθόλου.Η αφασία είναι ένα από τα μεγαλύτερα επιχειρήματα που χρησιμοποιεί κατά κόρο ο χριστιανισμός, ιδίως η ορθοδοξία η οποία έχει εγκλωβισθεί στην απόλυτη «αλήθεια» των δογμάτων και των απόψεων της και όταν δεν μπορεί ή δεν θέλει να απαντήσει, γιατί αν απαντήσει πρέπει να παραδεχτεί ότι κάπου μπορεί να έχει κάνει και λάθος.
    Έχεις δει πουθενά να έχει κάνει έστω και ένα σχόλιο για την σφαιρικότητα της γης, να παραδεχθεί ότι έκανε λάθος και να ζητήσει συγνώμη για τα αμέτρητα εγκλήματα που διέπραξε για να στηρίξει το δόγμα της περί επιπεδότητας της γης. Δεν εξακολουθεί να ψάλλει και σήμερα τον 21ο αιώνα κάθε μεγάλη Παρασκευή «Σήμερον κρεμάται επί ξύλου, ο εν ύδασι την γην κρεμάσας».

    Το χάλι όντως είναι πολύ σοβαρό αλλά ΟΧΙ μη ανατρέψιμο. Το διαδίκτυο δεν μπορούν να το κάψουν όπως έκαψαν τα βιβλία και τις βιβλιοθήκες, τα ψέματα θα τελειώσουν, γιατί πάντα αργά ή γρήγορα τελειώνουν. Οι Έλληνες κυρίως οι νέοι, όλο και περισσότεροι χρησιμοποιούν το διαδίκτυο και το διαδίκτυο γεμίζει με ιστοσελίδες που με τεκμηριωμένα άρθρα βγάζουν στη φόρα τα άπλυτα, τα ψεύδη και τα εγκλήματα του ιουδαιοχριστιανισμού. Ο αγώνας πρέπει να συνεχισθεί με μεγαλύτερο πάθος και ένταση. Τα αποτελέσματα είναι πολύ ενθαρρυντικά.
    Σε δημοσκόπηση της KAPA RESEARCH για ΤΟ ΒΗΜΑ που δημοσιεύτηκε στις 23/04/2011, στην ερώτηση:
    Πιστεύετε στην ανάσταση νεκρών, απάντησαν ΟΧΙ το 28,6% και ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ το 19.5%, σύνολο 48,10%. Πάνω από το 48% των Ελλήνων δεν πιστεύει στο βασικότερο δόγμα της Ορθοδοξίας. (Ορθοδοξία χωρίς ανάσταση νεκρών δεν νοείται).
    Στην ερώτηση, αν πιστεύετε στο Θεό, απάντησε ΟΧΙ το 13% και ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ το 7,1% δηλαδή πάνω από 20% των Ελλήνων δεν πιστεύει στο ΘΕΟ, άρα ΔΥΟ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ (2.000.000) Έλληνες είναι άθεοι, γι’ αυτό πιστεύω ότι είναι καιρός να κινηθούμε και ιδρύσουμε κόμμα για να διεκδικήσουμε την εκπροσώπηση μας στη Βουλή για να σταματήσει επιτέλους ο μονόλογος και η σιωπή των ξεπουλημένων στο παπαδαριό πολιτικών.

  6. Άσκηση στο βιβλίο των θρησκευτικών της 3η δημοτικού:
    «γράψτε μια προσευχή με την οποία να ζητάτε συγχώρεση από το θεό, για μια αμαρτία που έχετε κάνει».
    Αυτό είναι ομαδικός βιασμός ανηλίκων και τίποτε λιγότερο . Μετά από αυτό νομίζω ότι είμαστε όλοι υπεύθυνοι για την κατάντια και κυρίως εμείς οι γονείς.

    τριφασική αφασία…….

  7. Agraias, φαίνεται ότι οι δάσκαλοι βρίσκονται σε πολύ μεγαλύτερο χάλι απ’ αυτό που περιγράφεται στο άρθρο. Διότι αυτό που αναφέρεις είναι μια ελεεινή αθλιότητα, η οποία προσβάλλει ανεπανόρθωτα το λειτούργημα του δασκάλου.

  8. Το Δηλητήριο που ήπιε το 2χρονο κοριτσάκι ,,επειδή οι γονείς του το μπόλιασαν με την,,,,, Αληθινή κατ’αυτούς,,, θρησκεία ,έχει μετατρέψει το κορμάκι του σε κινητή βόμβα, έτοιμο να γίνει μάρτυρας γιά την δόξα του Αλλάχ!!!

    Αλα ουα Κμπαρ ( έτσι προφέρεται σωστα )αντι για ,,,Bibibbo !!!



  9. Άσκηση στο βιβλίο των θρησκευτικών της 3η δημοτικού:
    “γράψτε μια προσευχή με την οποία να ζητάτε συγχώρεση από το θεό, για μια αμαρτία που έχετε κάνει”.
    εδω ανοιγει θεμα μεγαλο.
    ειστε της αποψης να απεχει το παιδι απο τα θρησκευτικα παρα το κοστος που θαχει αυτο απο τις οποιες αντιδρασεις συμμαθητων (δεν εισαι χριστιανος εσυ; κλπ)* η νομιζετε πως πρεπει να υποστει τη γνωριμια με τη σιχαμενη αχρηστη γνωση της ιστοριας της θρησκοπαρανοιας των κατσικογα…… βοσκων της ερημου της ιουδαιας;

    *αλλωστε συνηθως υπαρχουν καποια παιδακια απο αλβανια που θα απεχουν οποτε ετσι δεν θα κανει μπαμ η αποχη του ντοπιου παιδιου.

  10. Φίλε Θυρεάτη,
    Νομίζω πως το θέμα είναι πάρα πολύ σοβαρό. Προσωπικά το βιώνω μιας κι έχω δυο παιδιά στο σχολείο. Είμαι της άποψης πως η αντιμετώπιση δεν βρίσκεται σε μια συγκεκριμένη συνταγή, αν λάβουμε υπόψη την προσωπικότητα και την ιδιοσυγκρασία του κάθε παιδιού , το που βρίσκετε το σχολείο (στο χωριό ή στην πόλη), καθώς επίσης και το τι δάσκαλος θα του τύχει, γιατί υπάρχουν και εξαιρέσεις στον κανόνα.
    Βεβαίως υπάρχουν και ποιο σύνθετα προβλήματα όταν για παράδειγμα όλες οι συμμαθήτριες της κόρης σου πάνε και στο κατηχητικό,μιας και στους γονείς τους φαίνεται να μην φτάνει η κατήχηση του σχολείου.

    Πραγματικά θα με ενδιέφεραν οι γνώμες των γονέων που αντιμετώπισαν αυτό το σοβαρό θέμα.

    * Όσον αφορά την κοινότητα των Αλβανών , εδώ στο χωριό μου όλοι βαφτίστηκαν χριστιανοί , αν αυτό σας λέει κάτι.

  11. απιστευτο! επιβεβαιωση του τελευταιου που λες.
    μου ειπε το παιδι οτι τα δυο αλβανακια που ειναι στην ταξη του τα βλεπει να κανουν το σταυρο τους στην πρωινη προσευχη …. (αλλη αλητεια αυτο). δε παλευεται το πραμα και ναι νομιζω πλεον οτι δεν υπαρχει καμμια ελπιδα στο ρωμαιικο ελλαδισταν.

  12. «Αστέρια τρια λαμπερά και ποταμοί σοφίας
    στης Γνώσης το στερέωμα τα μύρα τους σκορπούν.
    Και κάτω από τη λάμψη τους με ύμνους αγνής λατρείας
    να φωτιστούν ολόθερμα τα νιάτα λαχταρούν»

    Αυτό το ποιηματάκι το έμαθε ο ανιψιός μου στο νηπιαγωγείο. Συνοδεύτηκε βέβαια με εικονίτσες και άλλα αξεσουάρ των τριών Ιεραρχών.

    τα σχόλια δικά σας….

    * Θυμίζω ότι έχουμε 2012 και μιλάμε για παιδιά μόλις πέντε ετών.

  13. Agraias, προσέχω ότι είσαι πάντοτε σταθερός στην εστίαση περισσότερο επί των πραγματικών και λιγότερο επί των θεωρητικών.

    Πράγματι ο βιασμός των μαθητών, στο εκπαιδευτικό σύστημα, ξεκινά από το Νηπιαγωγείο, με φουλ πρόγραμμα εκμάθησης προσευχών, χριστιανικών τραγουδιών και χαζοχαρούμενων τραγουδιών.

    Μετά τα παιδιά τα παραλαμβάνουν οι δάσκαλοι, οι οποίοι σε τίποτε δεν διαφέρουν από τους Νηπιαγωγούς και οι οποίοι συνεχίζουν το θεάρεστο έργο της χριστιανικής αποβλάκωσης.

    Απ’ εκεί και πέρα, αφού το νερό έχει μπει πλέον στο αυλάκι, οι καθηγητές απολιθώνουν την κατάσταση αυτή για τα καλά.

  14. Φίλοι μου, θυμάμαι ένα τραγουδάκι
    που μαθαίναμε στο δημοτικό και μου άρεσε:

    Μισεύω και τα μάτια μου δακρύζουν λυπημένα, (Χ2)
    αχ πατρίδα μου γλυκιά δακρύζουν λυπημένα,
    αχ πατρίδα μου γλυκιά πόσο σ’ αγαπώ βαθιά.

    Στη ξενιτιά με στεναγμούς βραδιάζει ξημερώνει, (Χ2)
    αχ πατρίδα μου γλυκιά βραδιάζει ξημερώνει,
    αχ πατρίδα μου γλυκιά πόσο σ’ αγαπώ βαθιά.

    Έχετε για ψηλά βουνά και κάμπη με τα δάση, (Χ2)
    αχ πατρίδα μου γλυκιά και κάμπη με τα δάση,
    αχ πατρίδα μου γλυκιά πόσο σ’ αγαπώ βαθιά.

    Θα σ’ αγαπώ, θα σ’ αγαπώ ώσπου να ξεψυχήσω, (Χ2)
    αχ πατρίδα μου γλυκιά ώσπου να ξεψυχήσω,
    αχ πατρίδα μου γλυκιά πόσο σ’ αγαπώ βαθιά.

    Αλλα δεν ξέρω την προέλευσή του..

  15. Νομίζω πως στην θεωρία μπορούμε, με λίγο ή περισσότερο διάβασμα, να πάρουμε σχεδόν όλοι άριστα. Στην πράξη όμως,( όσον αφορά την αντιμετώπιση του συγκεκριμένου θέματος), είμαστε Κ Ο Τ Ε Σ, με πρώτο και καλύτερο τον εαυτό μου. Δεν τρέφω αυταπάτες θεωρώντας ότι μπορούμε εύκολα να ξεριζώσουμε αυτήν την μάστιγα από τα σχολεία. Όμως έστω και το μυαλουδάκι ενός παιδιού να προστατέψουμε, βάζοντάς του καίρια ερωτήματα, είναι κέρδος.
    Άλλωστε εμείς που ξέρουμε πως λειτουργούν οι εξελικτικοί κανόνες, σε σχέση με το χρόνο, πρέπει να είμαστε υπομονετικοί και μεθοδικοί.

    Σαν αγροίκος αγρότης που είμαι έχω διαπιστώσει ότι όση θεωρία και αν ξέρει κανείς για την καλλιέργεια, αν δεν πιάσει την τσάπα δουλειά δεν γίνετε. Ας προσπαθήσουμε, με όποια ευκαιρία μας δίνεται, να σκαλίζουμε και να ξεβοτανίζουμε τα μυαλά των παιδιών και ας ελαττώσουμε λίγο την μοιρολατρία μας για την κατάντια της παιδείας.

  16. Να μην ξεχάσω φίλε Μιχάλη
    αν δε με απατά η μνήμη μου το τραγουδάκι » αχ πατρίδα μου γλυκιά »
    ακούγετε στην ταινία «μάθε παιδί μου γράμματα»
    τυχαίο ;…….

  17. θα ηθελα γνωμες απο γονεις παιδιων δημοτικου αλλα νομιζω οτι για την ολη σταση του γονιου στο θεμα της κρατικης αλητειας κατασκευης δουλων εργαλειων πρωταρχικο ρολο παιζει το πως και τι κατανοει και πως αντιδρα το παιδι που προκειται να υποστει η υποκειται τον χριστιανικο νοητικο βιασμο και την βασει σχεδιου πλυση εγκεφαλου.
    πχ θετικη κατ’ αρχην ειναι μια αντιδραση του τυπου: ναι εγω ειμαι η μονη που δεν κανω το σταυρο μου γιατι ξερω πως δεν υπαρχουν θεοι και δεν με πειραζει που με ρωτανε ….
    η μπαμπα δεν θελω να κανω θρησκευτικα οταν θα παω στην τριτη ταξη …
    η εχουμε καιρο να παμε στις κουνιες διπλα απο το ποιμνιοστασιο …

    αντε και καλη δυναμη στην παλη με το εγκληματικο ερεβος της καταδυναστευσης της λογικης που χωρις ιχνος αισχυνης προωθει το μεγαλυτερο ποσοστο των εκπαιδευτικων στη (δεν θα βαρεθω να λεω) δυστυχη και δισμοιρη τουτη χωρα.
    τυχη και μοιρα που δεν της αξιζαν.

  18. Φίλε agraia.
    Και καθόλου τυχαία αυτή η ταινία.. όπως και καθόλου τυχαίος
    ο χαμηλότονος πατριώτης μου, ο σκηνοθέτης Θόδωρος Μαραγκός ο ακούραστος εργάτης στο κινηματογραφικό μετερίζι του.
    Πολέμιος της μαύρης χολέρας και της σχιζοφρένειας του Νεοέλληνα με κωμικό, τραγικό, και συνάμα εκπαιδευτικό χαρακτήρα. Ξεχωριστός δημιουργός, μη κατεστημένο ον,και άλλης πάστας, ευγενής και απλοϊκός άνθρωπος, κτλ.
    Μου έλεγε πέρσι στο τηλέφωνο, ότι καμιά εταιρία διανομής DVD, δεν αναλαμβάνει την κυκλοφορία (των τελευταίων ειδικά) των ταινιών του, και εκ των πραγμάτων, τις διανέμει προσωπικά ο ίδιος.
    Βλέπεις, ο Ρωμιός ο Δημητράκης του,ο βέεεεε, παραμένει – δυστυχώς – πρόβατο. Και υποψιάζομαι, πως θα παραμείνει.

  19. Διαβάζοντας την καινή διαθήκη,όπου και διαπίστωσα όλα αυτά τα τραγικά που διαπίστωσα ότι γράφει,έχοντας λάβει υπόψιν μου τις καταγγελίες για το ανθελληνικό μένος των τριών ιεραρχών και άλλα πολλά ε δεν μου ήταν και τόσο δύσκολο να κατανοήσω τον λόγο που η εκκλησία έχει διασπέιρει φήμες τύπου «Μασόνοι πολεμούνε να μας χτυπήσουν στην πίστη κρατήστε την γερά και μην αμφιβάλετε ποτέ γι αυτήν».Οι παπάδες έχουν αγχωθεί με μία μελλοντική εκδήλωση ρεύματος αναγέννησης και διαφωτισμού συνεπώς και εκκοσμίκευσης στον Ελλαδικό χώρο όπως κάποτε έγινε στην υπόλοιπη Ευρώπη,μόνο που εδώ τότε ήμαστε τουρκική επαρχία.

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Επιτρέπονται τα εξής στοιχεία και ιδιότητες HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>